تاثیر ۵۰ درصدی ممنوعیت واردات بر فروش پوشاک و پارچه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

امیر قدیمی نژاد رئیس اتحادیه بنکداران پارچه اظهار کرد: امیدواریم دولت مصوبه ممنوعیت واردات پوشاک را ادامه دهد تا صنعت نساجی کشور مجددا به روال عادی خود برگردد و تولیدکنندگان پوشاکی هم که تولید خود را کاهش داده یا تعطیل کردند به چرخه تولید بازگردند.

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تاکید کرد: اگر دولت بر این تصمیم خود مصمم باشد و ممنوعیت ادامه داشته باشد ۵۰ تا ۶۰ درصد می‌تواند بر فروش پارچه و پوشاک تاثیر بگذارد.

قدیمی‌نژاد با بیان اینکه سرانه مصرف پارچه برای هر شخص در کشور ۲۸ تا ۳۱ مترمربع است، افزود: در سال حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مربع پارچه در کشور برای تولید پوشاک نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه میزان از نیاز کشور در داخل تولید می‌شود، گفت: از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمربع پارچه مورد نیاز برای تولید پوشاک در کشور، ۵۰ درصد آن توسط صنعت نساجی کشور تولید و مابقی از طریق واردات تامین می‌شود.

قدیمی نژاد با بیان اینکه صنعت نساجی علی رغم مشکلاتی که به وجود آمد در حال فعالیت و برنامه‌ریزی برای تامین پارچه موردنیاز برای ایام عید هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به تورمی که وجود دارد بازار با کمی رکود مواجه شده است.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *