وابستگی به درآمد نفت پاشنه آشیل اقتصاد ایران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وابستگی به درآمد نفت پاشنه آشیل اقتصاد و مانع رونق تولید داخلی در ایران است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،غلامرضا کاتب افزود: یکی از چالش های اساسی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس وابستگی بیش از حد به اقتصاد نفتی است که باید با اتخاذ تدابیر راهبردی این میزان از وابستگی کاهش یابد.
وی خاطر نشان کرد: تحریم های نفتی آمریکا فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه اقتصادی و افزایش تولید داخلی در کشور است و باید از این تحریم ها به عنوان یک فرصت استفاده بهینه کرد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نفت باید ابزاری سیاسی برای مقابله با تهدیدهای دشمنان باشد و ایران باید با توسعه اقتصاد داخلی، جهان را از نفت خود محروم کند.
کاتب اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی همواره دولت را مورد حمایت خود قرار داده است و باید با همدلی و مشارکت برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور گام برداشت.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برای رفع گرفتاری های مردم در کنار دولت است و با مشارکت همگانی می توان تحریم های استکبار جهانی را خنثی کرد.
کاتب افزود: در ۴۰ سال گذشته ایالات متحده آمریکا با رویکردهای مختلف اقتصادی و اجتماعی درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود که با اقتدار این توطئه ها بی اثر شد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون سران قوا باید بیش از زمان دیگر باید یکدیگر تعامل داشته باشند و با هم فکری و انسجام ملی بار دیگر رونق اقتصادی به کشور باز می گردد./ایرنا

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *