تولید سواری ۱۶ درصد کاهش یافت

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از این است که در ۶ ماه نخست امسال ۵۴۰ هزار و ۹۰۰ دستگاه خودرو سواری در کشور تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در نیمه نخست امسال ۲۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه وانت تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۵.۸ درصد کاهش داشته است.
تولید اتوبوس، مینی بوس و ون در این مدت رشد داشت و با افزایشی ۲۴.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال، تولید این خودروها به ۲ هزار و ۱۹۳ دستگاه رسید.
در ۶ ماه نخست امسال ۶ هزار و ۱۸۵ دستگاه کامیون کشنده، ۱۴۶ دستگاه کمباین و هفت هزار و ۲۹۴ دستگاه تراکتور تولید شد که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۰.۷ درصد، ۶۲.۴ درصد و ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

** کاهش چهار درصدی تولید تایر
در نیمه نخست امسال، ۱۰۲ هزار و ۳۰۰ هزار تن لاستیک خودرو تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال چهار درصد کاهش داشته است.
پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید ۴۸۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودروی سواری در کشور از آغاز امسال تا پایان مرداد ماه خبر داده بود.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *