متخصصان ذوب‌آهن با ساخت پل پیروزی در دفاع مقدس خوش درخشیدند- اخبار استانها – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از لنجان، مجید قلی‌زاده در نشست با مدیرعامل ذوب‌آهن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به‌ویژه ‌۲۸۶ شهید ذوب‌آهن اظهار داشت: ‌از خداوند می‌خواهیم آنان را با حضرت سیدالشهدا(ع) محشور بگرداند و ما را هم مدیون خون شهدا قرار ندهد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار ذوب‌آهن در دوران دفاع مقدس افزود: این شرکت در دوران دفاع مقدس ‌در پشتیبانی فنی و تأمین تجهیزات مورد نیاز ‌نقش ویژه‌ای ‌داشت که از آن جمله می‌توان به ساخت پل پیروزی در جریان آزادسازی خرمشهر اشاره کرد.

مدیرعامل روابط عمومی گروه تجاری ققنوس با بیان اینکه ذوب‌آهن اصفهان با بیش از نیم قرن تجربه هم پایه‌گذار صنعت فولاد در کشور بوده و هم در شکل‌گیری صنایع دیگر در کشور نقش به‌سزایی را ایفا کرده است، اظهار داشت: متخصصان توانمند ذوب‌آهن اصفهان‌ در طول این ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد با توجه به تمام تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر ‌کشور اسلامی تحمیل شده‌ به سطح کیفی و کمی تولیدات خود افزوده‌اند.

وی با توجه به راه‌‌اندازی‌ و بهره‌برداری فاز ۲ و ۳ کوره بلند ‌مجموعه ذوب‌آهن با ‌اتکا به توانایی داخلی ‌اضافه کرد: ‌این شرکت طلیعه‌دار فعالیت‌های صنعتی در کشور و همواره هم تداوم‌بخش حرکت‌های صنعتی به‌ویژه ‌در بعد انقلاب بوده است.

انتهای پیام/ش*

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *