صندوق‌های”فاند اند فاند”بستری مناسب برای شرکت های دانش بنیان…

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: مدیر عامل فرابورس ایران گفت: صندوق های فاند اند فاند موجب بستر سازی مناسب برای شرکت های دانش بنیان و ایجاد فضاهای سرمایه گذاری ویژه خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس،  امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران در مراسم رونمایی از سامانه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری که صبح امروز در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: همکاری نهادها برای ایجاد یک بازار فکری مناسب اهمیت زیادی دارد و با سامانه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری می‌توانیم از حضور مؤثر شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران در کنار شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.

مدیرعامل فرابورس ایران بیان کرد: در فرابورس صندوق‌های مناسبی ایجاد شده‌اند که با کمک آنها می‌توانیم منابع مالی حاکمیت در اکوسیستم استارت آپی را جذب کنیم.

هامونی خاطر نشان کرد: پیش از این نیز فرابورس ایران توانسته است با همکاری با پارک‌های علم و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت‌های مناسبی در جهت اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهد.

هامونی با اشاره به صندوق‌های فاند اند فاند بیان کرد:‌ این صندوق برای بسترسازی مناسب شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد فضای سرمایه‌گذاری به وجود آمده است.

مدیرعامل فرابورس ایران افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند بودجه و پول خود را در صندوق‌های فاند اند فاند تزریق کند و از این راه استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را تقویت کند.

هامونی در پایان تاکید کرد :  سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری طرح های دانش بنیان و فناورانه بستر مناسبی بین سرمایه گذارن و شرکت های دانش بنیان ایجاد خواهد کرد و خدمات متعددی در اختیار افراد قرار می دهد.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *