اجازه نمی دهیم دارایی های مردم آسیب ببیند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این بانک اجازه هیچ‌گونه آسیب به دارایی‌های مردم را نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، ­بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مردم عزیز می‌خواهد به شایعات در مورد بانک‌ها توجه نداشته باشند و مطمئن باشند بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر و متولی بازار پول از حقوق مردم عزیز صیانت کرده و اجازه هیچ‌گونه آسیب به دارایی‌های آنها را نخواهد داد.

بانک مرکزی در اطلاعیه ای آورده است: این بانک به عنوان نهاد ناظر و متولی بازار پول از حقوق مردم عزیز صیانت کرده و اجازه هیچ‌گونه آسیب به دارایی‌های آنها را نخواهد داد.

در این بیانیه آمده است: مردم عزیز توجه دارند که در ماه‌های اخیر باوجود تلاش آمریکا در اعمال فشار اقتصادی و روانی که با استفاده از ابزارهای مختلف پیگیری می کند، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری ارکان نظام و به ویژه حمایت روسای قوای سه‌گانه توانسته است ثبات نسبی را در بازار ارز ایجاد کرده و ثبات بازار پول را تداوم بخشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بدیهی است که این اقدامات، آنهایی را که به اخلال بازار و آشفتگی اقتصاد دل بسته بودند، به سمت انتشار شایعات متعدد خصوصاً در مورد بانک‌ها برای ایجاد تزلزل در بین مردم واداشته است.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *