بازنشستگی تویوتا یاریس هاچ‌بک + عکس

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: اینکه خودروهای کوچک در بازار آمریکا عملکرد خوبی ندارند بر هیچ‌کس پوشیده نیست. خریداران در سال‌های اخیر علاقه‌ی زیادی به کراس اوورهای کامپکت پیدا کرده‌اند و این امر باعث کاهش فروش خودروهای ساب کامپکت شده است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، اگرچه تویوتای آمریکا به تولید خودروهای سواری متعهد است اما به نظر نمی‌رسد که نام‌های بزرگ تضمینی برای ادامه حیات در این شرایط بازار داشته باشند. یاریس هاچ‌بک یکی از این خودروهاست که مدل سال ۲۰۱۹ آن تولید نمی‌شود.

کارز دایرکت این خبر را منتشر کرده و گفته که تویوتا بدون ارائه‌ی دلیل خاتمه‌ی تولید این هاچبک کوچک خبر منتشر شده را تأیید کرده است. البته همان‌گونه که گفته شد فقدان تقاضا برای خودروهای ساب کامپکت محتمل‌ترین دلیل تویوتا برای حذف یاریس لیفت بک می‌باشد.

به نظر می‌رسد این یک انتخاب ساده برای تویوتا نبوده است زیرا قبلاً اقدام به انتشار دستور سفارش یاریس لیفت بک ۲۰۱۹ کرده بود. البته این رفتار کمی غیرمعمول است زیرا خودروسازان معمولاً برای خودروهایی که تولید نخواهند کرد دستور سفارش صادر نمی‌کنند.

در نهایت باید گفت یاریس هاچ‌بک ۲۰۱۹ وجود نخواهد داشت اما مشتریان همچنان می‌توانند یاریس را بخرند. نسخه‌ی سدان این خودرو همچنان در دسترس است. البته این خودرو در واقع یک تویوتای واقعی نیست و نسخه‌ی ریبج شده‌ی مزدا ۲ سدان محسوب می‌شود. یاریس قبلاً با نام یاریس iA شناخته می‌شد اما هم‌اکنون نامی جدید داشته و مدل ۲۰۱۹ آن قیمت ۱۵۴۵۰ دلار دارد که ۵۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل سال قبل می‌باشد.


تویوتا این خودرو را حفظ خواهد کرد زیرا سواری آن بهتر از نمونه هاچبک بوده و کمی ارزان‌تر است و تجهیزات استاندارد بیشتری دارد.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *