حمل دریایی درب به درب چین به دبی (امارات)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

سرویس حمل دریایی درب به درب چین به دبی مختص مشتریانی میباشد که تمایل دارند کالاهای وارداتی خود را از طریق دبی به ایران ارسال نمایند  . در این سرویس مشتریان گرامی کلیه بارهای خود را در قالب سرویس های ویژه درب به درب دریایی به دفتر گروه تجاری ققنوس در چین تحویل داده و نهایتا مرسولات خود را بدون نگرانی از انجام تشریفات گمرکی کشور امارات در دبی تحویل خواهند گرفت

مفتخر هستیم اعلام نماییم این سرویس به صورت روزانه از مبدا چین ( انبار گروه تجاری ققنوس در شهر شنژن ) به مقصد شهر دبی در امارات انجام میپذیرد و به صاحبان کالا این اجازه را میدهد تا با قیمت ثابت و رقابتی مرسولات خود را به دبی حمل نمایند و نهایتا به ادرس مد نظر خود در دبی تحویل دهند  .

لازم به ذکر است در سرویس حمل دریایی درب به درب چین به دبی  هزینه اعلام شده به مشتریان شامل هزینه حمل و نقل دریایی  به ازای هر CBM  و هزینه ترخیص در امارات  + هزینه تحویل بار مشتریان به ادرس مد نظر مشتریان در دبی میباشد .

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *