گیاهان دارویی در اولویت وزارت کشاورزی قرار دارد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: توسعه کشت گیاهان دارویی یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

‌به گزارش ایسنا، محمد خالدی که صبح امروز یکشنبه(هفتم خرداد) برای بازدید از پژوهشکده گیاهان دارویی در پارک علم و فناوری البرز حضور یافت گفت: وزارت جهاد کشاورزی توسعه کشت گیاهان دارویی را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در توسعه اشتغال کشور در نظر گرفته است.  

خالدی افزود: بر همین اساس ۱۰ محور در اولویت‌ها مشخص شده است که یکی از آنها توسعه گیاهان دارویی است.

وی به پتانسیل‌ بالای کشور در زمینه گیاهان دارویی اشاره و اعلام کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی هم در ایجاد شغل و هم در افزایش درآمد موثر خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: البته فعالیت در راستای این اولویت زمانی موثر خواهد بود که فضا برای سرمایه‌گذاری، تولید، فرآوری و صادرات مهیا باشد.

خالدی ضمن تمجید از فعالیت‌های پژوهشکده گیاهان دارویی پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: این مجموعه می‌تواند در زمینه ارتباط با صنعت و تجاری سازی موثر عمل کند.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در راستای توسعه گیاهان دارویی چه در زمینه پرداخت تسهیلات و چه در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی هر کمکی لازم باشد ارائه خواهد کرد گفت: به مزیت کشور در گیاهان دارویی اخیرا جدی‌تر پرداخته شده و امیدواریم با ارتباط بیشتر شاهد توسعه روزافزون این بخش باشیم.


انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *