عرضه ۱۳ هزار تن کالای اساسی در تهران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش تراز ، علی اشرف منصوری با اشاره به اینکه ۸۳۰۰ تن شکر، ۴۳۰۰ تن برنج، ۳۰۰۰ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی در استان تهران در حال توزیع است افزود: بر اساس سهمیه‌ای که وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار تعیین کردند روزانه حدود ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی نیز در فروشگاههای زنجیره‌ای، تعاون‌ها و میادین میوه و ترو بار عرضه می‌شود.

وی گفت: توزیع کالاهای اساسی به ویژه گوشت قرمز سبب کاهش قیمت این کالا‌ها شده و گوشت قرمز در حدود ۲ هزار تومان در هر کیلو کاهش یافته است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران افزود: برنج سفید وارداتی و برنج اروگوئه با قیمت عمده ۲۵۲۰ تومان در هر کیلو و قیمت مصرف کننده هر کیلو ۲۷۰۰ تومان در استان تهران عرضه می‌شود.

منصوری گفت: به منظور تامین نیاز شهروندان برنج وارداتی با قیمت عمده در اختیار ۹۰ واحد عمده فروشی قرار گرفته است و این واحد‌ها برنج را در سطح مغازه‌های خرده فروشی که با آن‌ها در ارتباط هستند توزیع می‌کنند.
وی افزود: در فروشگاه‌های خرده فروشی برنج وارداتی سفید و اروگوئه با قیمت مصوب هر کیلو ۲۷۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: فروشگاه‌های عمده فروشی برای جلوگیری از گران فروشی برگه‌های تحویل و فروش کالا را صادر می‌کنند و خرده فروش‌ها موظفند این برگه‌ها را به بازرسان ارایه دهند بنابراین از فروش برنج وارداتی تنظیم بازار با قیمت غیر از قیمت مصوب جلوگیری می‌شود.

منصوری افزود: توزیع کالاهای اساسی پیش از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده بود و در روزهای اخیر افزایش یافته است.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *