محقق شدن ۱۰ برابری اکتشافات معدن

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]


تراز: مدیریت اکتشاف سازمان نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: تعداد زیادی از مناطق امید بخش در کشور کشف شده است.

به گزارش تراز ، علی اصغر زاده قوچانی،مدیریت اکتشاف سازمان نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در پاسخ به این پرسش که ایمیدرو چگونه می خواهد به هدف گذاری ۱۰ برابری اکتشاف در ۴ سال آینده دست یابد، گفت:از آنجاییکه در۴ سال گذشته اقدامات خوبی درفاز شناسایی و پی جویی معادن همچون تحقیقات ژئوفیزیکی و ماهواره ای صورت گرفت،تعداد زیادی از مناطق امید بخش در کشور کشف شده است.
وی در ادامه با اشاره به هزینه ۶۰ درصدی مرحله حفاری، افزود:ایمیدرو در تشخیص نقاط امید بخش موفق بوده است و حالا نوبت آن رسیده تا هزینه های زیادی برای حفاری صرف شود.
اصغر زاده قوچانی تاکید کرد: البته برای تامین سرمایه های مورد نیاز با سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفتگوهای زیادی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از این هزینه ها را از بخش خصوصی تامین کنیم.
وی همچنین در پایان اذعان داشت:تابه حال توانسته ایم بخشی از منابع مورد نیاز را از طریق سرمایه گذاران داخلی تامین کنیم ولی با شرکت های خارجی هنوز به توافق عملی دست نیافته ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران
اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *