مهمترین نکاتی که قبل از خرید از سایت DHgate چین باید بدانید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

خرید از DHgate

آنچه در این مقاله میخوانید

خرید کالا از چین امروزه مورد توجه بسیاری از تجار ایرانی که به دنبال واردات کالا از چین هستند، قرار گرفته است. از آنجا که یکی از بهترین و موثرترین روش های منبع یابی و تامین کالا از چین آشنایی با سایت خرید از چین میباشد، خرید از  DHgate از جمله فروشگاه های چینی پیشنهادی ما برای خرید اینترنتی کالا است. برای خرید از سایت دی اچ گیت باید با چند نکته کلیدی آشنا شوید که در این مقاله از گروه تجاری ققنوس آنها را بررسی میکنیم.

سایت دی اچ گیت چین چیست؟

DHgate.com چین یکی از محبوبترین فروشگاه های اینترنتی جهانی است که فروش محصولات تولیدی را از عرضه کنندگان به خرده فروشان کوچک و متوسط آسان می کند و یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بین‌مرزی B2B چین است. این شرکت در پکن مستقر است، ولی دفاتری در سراسر جهان از جمله در ایالات متحده و بریتانیا دارد. سایت خرید از چین DHgate یک بازار جهانی B2B است که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد و فروش محصولات عمده فروشی را به خریداران خارج از کشور به ویژه فروشندگان امکان پذیر می کند.

DHgate در دهه اول فعالیت خود با بیش از ۱.۲ میلیون تاجر و بیش از ۳۰ میلیون لیست محصول به یک بازار بزرگ تبدیل شد. DHgate.com که در چندین زبان و کشور موجود است، دارای مجموعه‌ای چشمگیر از محصولات در طیف گسترده ای از دسته بندی ها است که خرید از DHgate را برای واردات از چین بسیار راحت کرده است.

خرید از DHgate چگونه است؟

سایت خرید از چین DHgate یک بازار مستقل برای عمده‌ فروشان چینی و ارسال‌کنندگان و از بهترین گزینه ها برای واردات عمده است. در حالی که آنها معامله را تسهیل می کنند، شما از فروشنده شخص ثالثی خرید می کنید که کالاهایش در آنجا فهرست شده است. سایت دی اچ گیت هیچ کالایی را نمی فروشد یا ارسال نمی کند، بلکه فروشندگان فردی این کار را انجام می دهند. فروشگاه DHgate چین پس از پرداخت با مصرف کنندگان معامله نمی کند مگر اینکه نیاز به ثبت شکایت داشته باشند.

با توجه به سایت های بررسی شده مانند TrustPilot.com و SiteJabber.com، DHgate رتبه بندی بالایی دارد. این شرکت یک اپلیکیشن برای اندروید و اپل دارد. بیش از ۹۰ درصد از اقلام موجود برای خرید از  DHgate فاقد حداقل سفارش هستند که آن را به مکانی مناسب جهت خرید برای خود یا تهیه محصولات برای ارسال به مشتریان خود تبدیل می کند. مهمترین نکته درباره خرید از سایت چینی دی اچ گیت این است که حداقل سفارش ندارد، بنابراین در صورت تمایل می توانید فقط یک واحد خریداری کنید. فروشندگان واحدهای عمده و تکی را هم به افراد و هم به مشاغل می فروشند.

چرا DHgate بسیار ارزان است؟

اگر قصد خرید از DHgate را دارید، عضویت در سایت دی اچ گیت و استفاده از آن رایگان است و در صورت خرید عمده باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه می شود؛ به همین دلیل برای منبع یابی کالا از چین پیشنهاد میشود. شما می توانید فروشندگان زیادی را بیابید که محصولات با کیفیت بالا را در DHgate با قیمت بسیار مناسب می فروشند. سایت خرید از چین DHgate کوپن های زیادی را نیز ارائه می دهد، به خصوص برای سفارش های بزرگتر. اگر به صورت عمده بخرید، پایین ترین قیمت را دارند. امکان انتخاب زیادی از اقلام در دسترس است. فروشندگان سایت eBay و Amazon اغلب اقلامی را از DHgate در سایت های خود با میانگین سود بالا می فروشند. مراقب سواستفاده های احتمالی در وبسایت های خرید از چین مانند DHgate باشید، همیشه اعتبار فروشنده را چک کنید.

آیا ثبت سفارش خرید از DHgate امن است؟

در نهایت بله، با چند هشدار. هر فروشنده یک “فروشگاه” در سایت خرید از چین دی اچ گیت دارد، مانند خرید از eBay. خریداران می توانند تعداد تراکنش های قبلی در مورد موارد خاص، امتیازات بازخورد و نظرات مشتریان را مشاهده کنند. چنین معیارهایی کمک می کند تا مشخص شود کدام فروشندگان حجم فروش قابل توجهی جهت خرید از DHgate دارند و این به ایمن تر کردن سایت کمک می کنند.

در حالی که کیفیت فروشندگان در هر بازار عمده فروشی می تواند متفاوت باشد، می توانید رتبه بندی مشتریان آنها را قبل از خرید در DHgate بررسی کنید. این سایت مکان امنی برای خرید کالاهای با نام تجاری اصلی نیست. همانطور که قبلا ذکر شد، مراقب کلاهبرداری های DHgate باشید، قربانی کلاهبرداری آنها نشوید و روش های خرید امن از فروشگاه DHgate چین را بشناسید.

سایت دی اچ گیت چین
سایت دی اچ گیت چین

کدام بهتر است؟ خرید از DHgate یا AliExpress؟

DHgate آنلاین قیمت های پایین تری را نسبت به سایر وب سایت های خرید از چین از جمله AliExpress.com ارائه می دهد. اقلام برند با قیمت های پایین تر از خرید از AliExpress فراوان هستند. از هر دو سایت خرید کنید و محصولات را بررسی کنید تا به تصمیم خود برسید.

چه مدت طول می کشد تا محصول از سایت دی اچ گیت چین ارسال شود؟

از آنجایی که محصولات از چین ارسال می شوند، قاعدتا حمل و نقل کندتر از زمانی است که از یک عرضه کننده داخلی خرید می کنید. ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا و اروپا باید بسته ها را ظرف ۱-۳ هفته دریافت کنند. بنابراین، حمل و نقل کند است مگر اینکه هزینه اضافی بپردازید. خدمات حمل بار هوایی از چین، حمل و نقل دریایی و پست اکسپرس از چین از جمله سرویس های ویژه گروه تجاری ققنوس هستند که نقل و انتقال محموله وارداتی شما از چین را با بیشترین سرعت و امن ترین شیوه انجام میدهند.

علاوه بر این، سایت دی اچ گیت معامله را انجام می دهد و هنگام دریافت سفارش و بعداً هنگام ارسال به شما اطلاع می دهد. اگر حمل و نقل ردیابی شده یا «ePacket» را انتخاب کنید، زمانی که بسته شما رسید، اعلان دریافت خواهید کرد.

چگونه نظرات در مورد کالاها را در سایت DHgate بررسی کنیم؟

مشتریان معمولا از عرضه کنندگان آنلاین DHgate راضی هستند. این عرضه کنندگان معمولا نظرات دقیق و مثبتی را در مورد سایت های خرید از چین در انجمن ها و وب سایت های مختلف می گذارند. به طور کلی، مردم به تصاویر محصول نگاه می کنند تا بهتر متوجه کیفیت آن شوند. ولی بهتر است همیشه نظرات خریداران قبلی راجب محصول را پیش از خرید از DHgate بررسی کنید. اگر به دقت مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر نظرات بد به دلیل تاخیر در حمل و نقل یا به دلیل عدم درک دقیق الزامات است. بنابراین، خواندن و درک نظرات بسیار مهم است.

آیا پرداخت با کارت در DHgate ایمن است؟

هنگام خرید از فروشگاه عمده فروشی DHgate با استفاده از وب سایت آنها پرداخت می کنید، درست مانند زمانی که در eBay یا Amazon خرید می کنید. DHgate تمام کارت های اعتباری اصلی را می پذیرد و پلتفرم آنها طوری است که پول از طریق سایت رد و بدل می شود، نه مستقیماً بین خریدار و فروشنده؛ بنابراین سیستم امنیتی را برای خریداران جهت خرید از  سایت دی اچ گیت مهیا می کند. جزئیات کارت پرداخت هرگز با فروشندگان فردی به اشتراک گذاشته نمی شود. DHgate به طور کلی از تقلب های پولی در امان است.

خرید از سایت DHgate چین
خرید از سایت DHgate چین

آیا خرید از DHgate ایمن است؟ قابلیت بازگشت و بازپرداخت وجه

در سایت خرید از چین دی اچ گیت، هیچ نظرسنجی میدانی از عرضه کنندگان وجود ندارد. بنابراین، قبل از ثبت سفارش و خرید از DHgate، حتما پیشینه عرضه کنندگان را به دقت بررسی کنید. گوگل اطلاعاتی در مورد این تامین کنندگان ارائه می دهد. با وجود پیشرفت در حفاظت از خریدار، کیفیت در سطح محصول در DHgate کنترل نمی شود. اگر قصد فروش مجدد محصول را دارید، به یاد داشته باشید که خرید کالای تقلبی به صورت آنلاین ممنوع است؛ بنابراین نمی توانید آن را به عنوان اصل بفروشید.

فروشگاه عمده فروشی آنلاین DHgate در صورتی که محصولی مطابق آنچه در سایت آنها توضیح داده شده نباشد یا ارسال نشود، بازپرداخت وجه ارائه می دهد. در نزد آنها فقط خرید شما قابل قبول است و تنها پس از تأیید شما، به عنوان مشتری، به فروشنده پرداخت می کنند. خدمات مدیریت خرید از DHgate به عنوان یک شخص ثالث برای جمع آوری و حفظ پرداخت ها تا زمان تحویل محصولات رسیدگی می کند.

توصیه می شود قبل از ثبت سفارش در سایت های خرید از چین، اطلاعات فروشنده از جمله «معاملات»، «بازخورد مشتری» و «رتبه بندی دقیق فروشنده» را مرور کنید. اگر سفارش خود را دریافت نکرده اید، تحویل را تایید نکنید. هنگامی که کالای خود را دریافت می کنید، وضعیت ورود آن را بررسی کنید. هرگز مستقیماً به فروشندگان پول ندهید.

اگر هرگز اقلام خود را دریافت نکردید، می‌توانید در قسمت پشتیبانی از خریدار سایت دی اچ گیت ادعایی را ثبت کنید. با این کار تمام وجه شما بازپرداخت خواهد شد. در صورتی که بازپرداخت جزئی را بپذیرید، پس از آن می توان مواردی را نگه داشت. اگر سفارش شما به موقع به دستتان نرسید یا با توضیحات مطابقت نداشت، لطفا با فروشنده تماس بگیرید. در صورتی که فروشنده نتواند مشکل را برای شما حل کند خط مشی بازگشت و بازپرداخت فروشگاه DHgate چین دستورالعمل هایی را در مورد نحوه اعتراض به سفارش ارائه می دهد.

کلام پایانی

با توجه به فراوانی سایت های خرید از چین، آشنایی با نحوه فعالیت هر کدام میتواند کمک کند تا تجربه خرید خوبی داشته باشید. ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی یکی از این سایت ها بپردازیم و به شما این اطمینان را می‌دهیم که با راهنمایی و خدمات ما در زمینه منبع یابی و سورسینگ کالا، خرید از سایت‌های خارجی و خرید و تامین کالا قادر خواهید بود بهترین و امن ترین خدمات را دریافت کنید. اگر قصد خرید آنلاین از سایت DHgate را دارید، کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس آماده‌اند تا در این مورد به شما کمک کنند. ما فهرستی کامل از پلتفرم های خرید و فروش آنلاین داریم، با ما در ارتباط باشید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *