واردات بادکنک از چین؛ هر آنچه که باید درباره ترخیص بادکنک از گمرک بدانید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات بادکنک از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات عمده بادکنک، این روزها که مردم بیش از پیش به برگزاری باشکوه تر اعیاد و جشن ها اهمیت می دهند از موضاعات پر سودی به نظر می آید. بادکنک کیسه ای کشسان است  که با مواد مختلفی از گازها، مانند هلیوم، نیتروژن، هیدروژن، نیترو اکسید یا هوای بازدم انسان پر می‌شود و معمولا کودکان آن را بسیار دوست دارند. بادکنک یکی از اجناس کم بها ولی پرمصرف در بازار است و در هر مناسبتی کارایی دارد؛ بادکنک هم به صورت تکی و هم عمده به فروش می‌رسد. کشور چین یکی از کشورهای پیش رو در تولید و صادارات بادکنک به سراسر جهان می باشد. ما درگروه تجاری ققنوس سعی داریم تا با افتخار پاسخگوی تمامی سوالات تجاری شما از جمله واردات عمده بادکنک باشیم. از این رو مسائلی مانند واردات بادکنک از چین و ترخیص بادکنک از گمرک از مسائلی است که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم.

انواع بادکنک برای واردات

بهتر است قبل از واردات بادکنک از چین با انواع مختلف آن بادکنک هایی که در بازار عرضه می‌شوند، آشنا شوید؛ زیرا اولین قدم برای یک بازرگان شناخت بازار هدف خود و آشنایی با کالاهای سودآور و پر مصرف می باشد. در اینجا به معرفی انواع مختلف بادکنک می پردازیم تا در واردات عمده بادکنک بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • بادکنک های لاتکس که ارزان ترین موارد موجود در بازار هستند.
  • باد کنک های فویلی که بسیار سبک هستند  و حالت شناوری دارند. این بادکنک ها کش نمی آیند و به همین دلیل در اثر بادکردن طرح های رنگی روی آن ها به هم نمی ریزد.
  • بادکنک اعداد یا حروف، این نوع بادکنک موارد استفاده بالایی دارند و گزینه خوبی برای واردات عمده بادکنک هستند.
  • بادکنک های ال‌ای‌دی یا چراغ دار که از موارد پرطرفدار برای واردات بادکنک از چین به شمار می روند.
  • بادکنک های ماری شکل، این نوع بادکنک ها بسیار بلند هستند و می توان با ایجاد گره و پیچ به آن ها شکل داد.
  • بالن های آرزو، یکی از مواردی که تجاران برای واردات بادکنک از چین باید در نظر داشته باشند توجه به عموم سلیقه ها و ترندها است. این بالن ها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند.
  • بادکنک های حبابی
  • بادکنک های هلیومی در آغار ترند شدن این مدل از گاز هیدروژن برای باد کردن آن ها استفاده می شد، اما هیدروژن گازی قابل اشتعال است برای همین استفاده از گاز هلیم جایگزین آن شد که غیر سمی، سبک و البته غیر قابل اشتعال است. بادکنک های هلیومی تا یک روز یا کمی بیشتر حالت شناوری و معلق خود را حفظ  می کنند.
ترخیص بادکنک از گمرک
ترخیص بادکنک از گمرک

نکاتی که هنگام خرید بادکنک از چین باید بدانید

  • در قدم اول هدف خود را از واردات بادکنک از چین مشخص کنید. قبل از خرید، منبع یابی کالا را فراموش نکنید و نیازهای بازار و تقاضا بازار را شناسایی کنید.
  • برای واردات عمده بادکنک و کاهش هزینه ها سعی کنید خودتان و بدون واسطه اقدام به خرید نمایید.
  • برای انتخاب تولیدکننده بادکنک و شناخت سلیقه ها و ترند های بازار زمان صرف کنید و از اولین فروشگاهی که وارد آن شد خرید نکنید.
  • اقدامات و فرآیندهای لازم برای ترخیص بادکنک از گمرک را یاد بگیرید و یا از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. می توانید برای ترخیص بادکنک از گمرک روی کمک کارشناسان مجرب و ترخیص کاران حرفه ای ما در گروه تجاری ققنوس حساب کنید.
  • برای کاهش ریسک معاملات تجاری خود اقدام به عقد با تمامی جزییات مانند نحوه و شرایط پرداخت قرارداد نمایید.
  • در واردات بادکنک از چین باید دقت کنید و مراقب اجناس تقلبی و کپی که کیفیت پایین تری دارند باشید.
  • قبل از خرید عمده بادکنک مشخصات و رنگ و طرح های دلخواهتان را انتخاب کرده و درخواست ارسال نمونه کنید.

[irp posts=”997691″ ]

نحوه واردات بادکنک از چین

  1. داشتن کارت بازرگانی برای واردات بادکنک از چین یا سایر کشور ها.
  2. قبل از واردات لازم است بررسی کنید که کالای مورد نظرتان در دسته مجاز قرار گرفته باشد و ممنوع نباشد.
  3. شناسایی تولید کننده ها از طریق مراجعه حضوری یا مشورت گرفتن از دیگران برای یافتن منبع مناسب برای خرید.
  4. درخواست نمونه و بررسی کیفیت: برای این کار می توانید از کارشناسان گروه تجاری ققنوس در دفاتر چین راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از بابت اورجینال بودن کالاها اطمینان حاصل کنید.
  5. دریافت پیش فاکتور و قرارداد خرید از فروشنده.
  6. محاسبه قیمت تمام شده، دریافت فاکتور اصلی خرید و ارسال حواله های پرداخت شده: پرداخت حواله با ارز یوان مقرون به صرفه می باشد؛ بنابراین بهتر است پرداخت هایتان به این صورت انجام شود. خدمات حواله ارزی یکی از خدمات گروه تجاری ققنوس می باشد و شما عزیزان می توانید برای پرداخت های خود ازین طریق اقدام نمایید.
  7. دانش کافی در مورد تشریفات گمرکی و تعرفه های گمرکی: از آنجایی که عوارض گمرکی و تعرفه های گمرکی برای کالاهای مختلف متغیر است، لذا قبل از سفارش، عوارض گمرکی و هزینه های جانبی را بررسی کنید. این کار شما را در ترخیص بادکنک از گمرک یک قدم جلوتر می اندازد.
  8. پیگیری‌های لازم در خصوص ارسال سالم کالای خریداری شده به کشور انجام شود.
  9. انتخاب نوع حمل و نقل مناسب که نقش زیادی در کاهش هزینه ها دارد.
  10. اقدام برای ترخیص بادکنک از گمرک: سعی کنید محصول خریداری خود را تا سالم رسیدن بار به گمرک پیگیری کنید و از افراد متخصص برای ترخیص بادکنک از گمرک کمک بگیرید تا فرآیند ترخیص کالا سریع تر صورت گیرد.

روش های حمل و نقل بادکنک چگونه است؟

روش های حمل و نقل به سه روش حمل بار دریایی، حمل بار هوایی و حمل بار زمینی انجام می شوند.  انتخاب مناسب شیوه حمل و نقل بر اساس ابعاد و اندازه و دسترسی های کشور مقصد و همچنین بودجه تجار انجام می شود و همان طور که قبلا اشاره کردیم تاثیر زیادی بر کاهش هزینه های واردات عمده بادکنک یا هر نوع کالای دیگری دارد. با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور چین و وجود بنادر مختلف در این کشور بهترین روش حمل و نقل برای واردات بادکنک از چین، حمل و نقل دریایی می باشد. این روش به صرفه بوده و مناسب حمل و نقل محموله های بزرگ و حجیم می باشد.

از طرفی شما می توانید با تجار دیگر فضای یک کشتی را تقسیم کرده کرده و با هم از خدمات حمل بار دریایی استفاده نمایید. برای این کار شما می توانید از تجربه و خدمات حمل و نقل شرکت های مختلف تجاری استفاده نمایید. گروه تجاری ققنوس با داشتن کارشناسان حرفه ای و متخصص یکی از شرکت های با سابقه در این زمینه می باشد.

واردات عمده بادکنک
واردات عمده بادکنک

لیست مدارک و مجوزهای لازم برای ترخیص بادکنک

قبل از انجام هرگونه عمل تجاری مانند واردات عمده بادکنک بهتر است در رابطه با لیست مدارک و مجوزهای لازم اطلاعات کافی داشته باشید و با بخشنامه هایی که در این زمینه صادر می شوند؛ بخوبی آشنایی داشته باشید. با توجه به تغییر و بروزرسانی بخشنامه ها بهتر است برای اطلاعات بیشتر از تجربه شرکت ها و افراد مختصص استفاده نمایید.

لیست هزینه و تعرفه های واردات بادکنک

  • پرداخت هزینه های درج شده در فاکتور واردات عمده بادکنک با ارزی که طرفین قرارداد مشخص کرده اند.
  • پرداخت هزینه های شرکت های واسطه
  • هزینه های مختص باربری و حمل و نقل از کشور چین تا ایران
  • هزینه انبار
  • هزینه تعرفه و عوارض گمرکی( برای استعلام و محاسبه هزینه های مربوط به ترخیص بادکنک از گمرک با واحد بازرگانی و مالی گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید)
  • هزینه بیمه کالا
  • هزینه اخذ مجوزهای لازم برای ترخیص بادکنک از گمرک

[irp posts=”997602″ ]

جمع بندی

بادکنک ها و لوازم تزیینی کالاهای کوچک و ارزان قیمتی هستند که در هر مراسم و جشن ها حضور پر رنگی دارند. از همین رو در امر واردات عمده بادکنک سود بالایی نهفته است.  بادکنک های مصرفی در ایران معمولا از کشور چین تامین می شوند و بصورت ساده، طرحدار یا نوشته دار بسته به سلیقه مشتری تولید و وارد کشور می شوند. در این مقاله مراحل واردات بادکنک از چین را برای شما به صورت مفصل بیان کردیم و نکات مهمی را در این رابطه برایتان بازگو کردیم تا راهگشای شما عزیزان باشیم. روال ترخیص بادکنک از گمرک و انجام تشریفات گمرکی از موارد حساسی است که بهتر است زیر نظر ترخیص کار حرفه ای و زبده انجام شود. ترخیص کاران و مشاوران ما در گروه تجاری ققنوس با داشتن دانش کافی و سابقه ای درخشان می توانند در صفر تا صد واردات عمده بادکنک همراه شما عزیزان باشند.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *