مراحل واردات و ترخیص چرخ خیاطی | ۰ تا ۱۰۰ واردات چرخ خیاطی صنعتی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات و ترخیص چرخ خیاطی

آنچه در این مقاله میخوانید

  • یکی از کالاهایی که امروزه در جامعه به شدت مورد نیاز است، واردات چرخ خیاطی صنعتی می‌باشد. چرخ خیاطی از جمله کالاهایی است که انواع مختلفی دارد و هر یک دارای ویژگی‌های خاصی هستند و برای نیاز خاصی کاربرد دارند. تجهیزات و وسایلی هم که در ساخت و طراحی این چرخ‌های خیاطی استفاده می‌شوند، بسیار حساس و گران‌قیمت می‌باشند. تولید و ساخت چرخ خیاطی‌ های صنعتی در داخل کشور، پاسخگوی نیازهای مردم نیست. از این رو برخی از بازرگانان و تجار به واردات و ترخیص چرخ خیاطی صنعتی روی آورده‌اند تا هم نیاز کشور رفع شود و هم سودی بدست آورند. واردات این کالا هم مانند سایر کالاهایی که از کشورهای مختلف وارد می‌شوند، نیازمند توجه به قوانین و مقرارت مشخص و تعریف شده می‌باشد. در ادامه با همراه باشید تا با چگونگی واردات این کالا و تعرفه واردات چرخ خیاطی و سایر اطلاعات مربوط به آن آشنا شوید.

    لیست مراحل واردات و ترخیص چرخ خیاطی

    برای آگاهی از چگونگی انجام مراحل واردات چرخ خیاطی صنعتی از کشورهای دیگر باید بگوییم که مانند واردات سایر کالاها، شما لازم است در ابتدای کار با مراجعه به سامانه تجارت یا از طریق سازمان‌ها و مراجع قانونی چون وزارت صمت برای دریافت مجوزهای واردات و ترخیص کالا از گمرک اقدام کنید. بعد از ایکه تمام مجوزهای لاز را تهیه کردید، بهتر است توانایی کشورهای مختلف را در زمینه تولید بهترین چرخ خیاطی صنعتی بررسی کنید تا همیشه باکیفیت‌ترین انواع را برای واردات و ترخیص چرخ خیاطی انتخاب کنید. البته انتخاب تولیدکننده و برند چرخ خیاطی به سرمایه‌های اولیه شما هم بستگی دارد.

    علاوه بر بررسی کیفیت کالا، بهتر است قوانین و مقررات کشورها را در ارتباط با نحوه برقراری روابط تجاری با کشورمان، را هم بررسی کنید تا در مرحله ارسال و زمان تحویل به مشکل برنخورید. آگاهی از تعرفه واردات چرخ خیاطی هم از موارد مهمی است که جهت برآورد هزینه‌ها لازم است. پس از این مراحل می‌توانید با فروشنده کالا ارتباط برقرار کنید و روندهای تجاری لازم مانند قرارداد خرید، انجام پرداخت‌های بانکی، مذاکره در مورد تعهدات و ضمانت‌های پس از خرید، کالای خود را خریداری نمایید و به یکی از طرق زمینی، دریایی و هوایی ارسال کنید.

    واردات چرخ خیاطی صنعتی
    واردات چرخ خیاطی صنعتی

    لیست تعرفه و هزینه های واردات چرخ خیاطی

    تجاری که در حیطه واردات چرخ خیاطی صنعتی فعالیت دارند، باید در هر مرحله واردات و نیز در ترخیص از گمرک، بر اساس تعرفه واردات چرخ خیاطی هزینه‌هایی را تسویه نمایند. سپس واجد شرایط برای دریافت برگ سبز گمرکی و در نهایت واردات و ترخیص چرخ خیاطی از گمرک می‌شوند. در این بخش، سعی نمودیم هرگونه هزینه‌ای که باید در فرایند واردات چرخ خیاطی صنعتی پرداخت شود را بیاوریم.

    حقوق ورودی گمرک که طبق تعرفه کالای وارداتی و برند آن‌ها محاسبه می‌شود، سود بازرگانی محموله، هزینه مالیات بر ارزش افزوده، مالیات علی‌الحساب ۴ درصدی محموله، هزینه‌های حمل و نقل واردات از کشور مبداء به مقصد، هزینه بیمه محموله جهت واردات و ترخیص چرخ خیاطی، هزینه مربوط به تخلیه و بارگیری، هزینه ثبت سفارش کالا و هزینه‌های مربوط به دریافت مجوز از ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه.

    کد تعرفه واردات چرخ خیاطی صنعتی ۸۴۵۲۲۹۰۰ می‌باشد. و تعرفه گمرکی قطعات جداگانه چرخ خیاطی: پدال چرخ خیاطی- ۸۵۳۳۴۰۹۰ و موتور چرخ خیاطی  ۸۵۰۱۲۰۰۰ می‌باشد.

    [irp posts=”997833″ ]

    واردات و ترخیص چرخ خیاطی چه مزیت هایی دارد؟

    مسلم است که با توجه به گستردگی مشاغل مربوط به کار با چرخ خیاطی، واردات چرخ خیاطی صنعتی و خانگی از گمرک، یک فعالیت تجاری مهم در کشور است. واردات و ترخیص چرخ خیاطی بر اساس نیازهای صنعت و مشاغل و بر اساس قوانین و مقررات صادرات و واردات کشور، بسیار با اهمیت است؛ زیرا چرخ خیاطی از ابزارها و ماشین‌های بسیار قدیمی می‌باشد که بشر سالهاست آن را برای تولید انواع لباس، پوشاک و سایر دوخت‌ و دوزها استفاده می‌کند. به دنبال پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات صنعتی، چرخ خیاطی هم به تدریج دچار دگرگونی‌هایی شد و امروزه به ابزارهای حرفه‌ای و پیچیده‌ای مجهز است.

    بنابراین مهمترین مزیت واردات آن، کمک به ایجاد و گسترش مشاغل جدیدی است که با بکارگیری تکنولوژی‌های چرخ‌های صنعتی جدید به وجود می‌آیند. سرعت دوخت این چرخ‌ها نیز بسیار بالاست. با توجه به این مزایا و استفاده از انواع مختلف چرخ خیاطی در تولید پوشاک و دیگر دوخت‌‌ودوزهای مورد نیاز انسان، کشورهای مختلف سعی در تولید چرخ خیاطی‌های صنعتی پیشرفته دارند تا نیازهای جوامع را برای این کالا تامین کنند. همچنین با توجه به نیاز روزافزون کارگاه‌های تولیدی جهت خرید نوع پیشرفته و جدید، واردات چرخ خیاطی صنعتی می‌تواند در گسترش سود تجاری شما بسیار مفید باشد.

    جهت کسب اطلاع راجع به تعرفه واردات چرخ خیاطی و مراحل واردات آن با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید.

    روش مناسب حمل و نقل چرخ خیاطی کدام است؟

    چرخ خیاطی صنعتی نیز کالایی سنگین و حساس است. بنابراین باید مراقبت‌های لازم برای حمل آن را در نظر گرفت تا آسیب نبیند. شرکت‌های باربری معتبر، حمل و نقل و جابه‌جایی محموله‌های شما را، با توجه به مسیر مبدا تا مقصد و سایر موارد با مناسبترین روش انجام می‌دهند. در واردات و ترخیص چرخ خیاطی می‌توان از انواع ماشین‌های باری و یا روش ریلی برای حمل آن استفاده کرد. اگر در مدت زمان تحویل عجله‌ای نباشد روش حمل و نقل دریایی می‌تواند بهترین روش باشد، زیرا این روش مقرون ‌به‌صرفه‌تر است و امکان حمل در حجم زیاد را دارد.

    شرکت‌های حمل و نقل با داشتن بارنامه و بیمه‌نامه که از مجوزهای ضروری برای واردات چرخ خیاطی صنعتی است، روش حمل هوایی را برای ارسال سریع پیشنهاد خواهند داد. زیرا برخی مواقع تحویل فوری به مشتری، موجب رضایت آنها و تکرار تقاضا و گسترش تجارت می‌شود. بطور کلی شرکت‌های تجاری با اطلاع کامل از انواع و برندهای چرخ خیاطی، تعرفه واردات چرخ خیاطی و سایر اطلاعات لازم، می‌توانند روش حمل و نقل مناسب را باری شما انتخاب کنند.

    کدام برندهای چرخ خیاطی مجوز ورود به کشور را دارند؟

    در حال حاضر مارک‌های مختلفی برای واردات چرخ خیاطی صنعتی به کشور جهت تامین نیاز بازار ایران وجود دارند.

    برند ژانومه

    ژانومه یک برند جهانی شناخته‌شده‌ است که مورد استقبال بیش از ۱۰۰ کشور جهان می‌باشد. توزیع محصولات ژانومه از طریق نمایندگی‌های فروش در سرتاسر جهان انجام می‌گیرد. شما می‌توانید اطلاعات نمایندگی‌ها را از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت بیابید.

    مارک جوکی

    جزو بهترین مارک‌های موجود برای واردات و ترخیص چرخ خیاطی و ساخت کشور چین می‌باشد. طراحی موتور این برند طوری است که می‌تواند پاسخگوی اکثر نیازهای کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌های ایرانی باشد. با کیفیت عالی و قدرت بالا. بهترین محصولات شرکت ژوکی عبارتند از: مدل HZL-F600، ژوکی مدل HZL-DX، ژوکی راسته‌دوز، میاندوز، سردوز و ژوکی تخصصی.

    مارک جک

    این برند، پرفروش‌ترین چرخ خیاطی صنعتی در بازار ایران است. کیفیت و تنوع بالای محصولات جک، موجب توجه اکثریت فعالان در حوزه تخصصی خیاطی می‌باشد. شما می‌توانید انواع چرخ‌های برند جک را با تعرفه واردات چرخ خیاطی مناسب، خریداری و وارد کنید.

    برند رویانگ

    شرکت رویانگ تمام قسمت‌های چرخ‌ خیاطی‌های خود را از مرغوب‌ترین قطعات می‌سازد،  ساخت کلگی چرخ، موتورها و پنل، منحصراً ساخت شرکت رویانگ هستند. این برند نیز گزینه مناسبی برای واردات چرخ خیاطی صنعتی است.

    برند تیپیکال

    تیپیکال نیز از شناخته‌ترین مارک‌ها در واردات و ترخیص چرخ خیاطی است. محصولات این شرکت نه تنها در کارخانجات تولیدی ایران، بلکه در بین کشورهای اروپایی نیز پرطرفدار است. این برند هم با کیفیت و تنوع بالای خود، محصولاتی چون: انواع چرخ خیاطی دوپایه، راسته‌دوز، ضخیم‌دوز تیپیکال و … را تولید می‌کند.

    تعرفه واردات چرخ خیاطی
    تعرفه واردات چرخ خیاطی

    برند زوجی

    شرکت زوجی نیز چینی است و جزو بهترین کارخانه‌های تولید چرخ خیاطی‌های صنعتی می‌باشد. بهترین محصولات شرکت زوجی: چرخ خیاطی دکمه‌دوز، چرخ خیاطی کابویی، چرخ خیاطی الیک، چرخ خیاطی دو پایه، چرخ خیاطی گان دوز، چرخ خیاطی بطر، چرخ خیاطی سه قلاب سه سوزن و ..

    [irp posts=”997768″ ]

    مراحل ثبت سفارش واردات چرخ خیاطی صنعتی

    شما و یا شرکت واردکننده کالا بعد از این که با شرکت مورد نظر برای واردات چرخ خیاطی صنعتی توافق کردید و قرارداد بستید، یک پیش فاکتور یا پروفرما اینویس دریافت می‌کنید. شرکت فروشنده این پیش فاکتور را مهر و امضا می‌کند، پیش ‌فاکتور در مرحله ثبت سفارش واردات و ترخیص چرخ خیاطی در سامانه جامع تجارت برای اخذ کد فیدا لازم و ضروری می‌باشد. از کد فیدا که یک عدد ۱۰ رقمی است، جهت استعلام فروشنده کالا و بررسی سوابق آن استفاده می‌شود. در پیش فاکتور اطلاعاتی چون (اطلاعات کامل خریدار و فروشنده، تاریخ صدور پیش فاکتور و مدت اعتبار آن، مشخصات کامل کالا (شرح کالا، قیمت واحد، مقدار، وزن، نوع بسته بندی و کد تعرفه واردات  چرخ خیاطی، کشور تولید کننده کالا، ارز معامله و نحوه پرداخت آن، شرایط حمل کالا، تعیین گمرک مبدأ و مقصد و مرزهای ورودی) باید درج شده باشد.

    سپس فرم ثبت سفارش کالا را به صورت الکترونیک پر و تاییدیه سند ثبت سفارش کالا را از کارشناس مربوطه دریافت می‌کنید. آنگاه بیمه نامه حمل و نقل کالا را از یک شرکت بیمه دریافت کرده و با مراجعه به بانک واسط معامله، هزینه‌های ثبت سفارش کالا را پرداخت می‌نمایید. برای دریافت مجوز ثبت سفارش کالا، مدارک زیر الزامی است:

    کارت بازرگانی، کارت ثبت‌نام وزارت بازرگانی، تهیه مجوزهای قانونی لازم (مجوز جهاد کشاورزی، مجوز سازمان انرژی اتمی، مجوز وزارت بهداشت و ..)، اصل پروفرما به همراه کپی و اوراق ثبت سفارش امضا شده توسط متقاضی.

    لیست مدارک لازم جهت واردات و ترخیص چرخ خیاطی

    تجار برای واردات و ترخیص چرخ خیاطی از گمرک هم مانند دیگر ماشین‌ آلات، مجوزهای متفاوتی نیاز دارند. فرم‌های ثبت سفارش، اعلامیه‌ها، رسیدها و اسناد مربوط به پرداخت‌های بانکی، ترخیصیه کالا از گمرک، پروفورما یا پیش فاکتور، مجوزهای واردات چرخ خیاطی صنعتی و ترخیص آن از گمرک و برگه‌های مربوط به حمل و نقل، بارگیری و تخلیه کالا از مهمترین مدارک لازم برای ترخیص چرخ خیاطی است. با جمع‌آوری این اسناد و ارائه به موقع آن‌ها به مامورین گمرک، می‌توانید با سرعت بیشتر و راحت‌تر کالاهای خود را از انبار گمرک ترخیص و به بازارهای فروش منتقل کنید. با استخدام یک ترخیص‌کار حرفه‌ای که آشنا به تمام مدارک لازم، مراحل ترخیص و تعرفه واردات چرخ خیاطی است، می توانید در کمترین زمان و بدون مراجعه به گمرک کالایتان را ترخیص کنید.

    جمع بندی

    اکنون که با مراحل و شرایط واردات چرخ خیاطی صنعتی آشنا شدید، باید این موضوع را هم بدانید که رعایت قوانین و مقررات حاکم بر کشور مبدا و مقصد در واردات و ترخیص چرخ خیاطی بسیار مهم است. آگاهی از قوانین واردات بین‌المللی تاثیر زیادی در تسهیل روند تجارت شما دارد. گروه تجاری ققنوس، صفر تا صد واردات را برای شما انجام می‌دهد. ثبت سفارش چرخ خیاطی، حواله نیمایی، ترخیص از گمرک، برآورد هزینه‌ها، عوارض ورودی و تعرفه واردات چرخ خیاطی و محاسبه قیمت تمام شده کالا از خدمات شرکت ما در این زمینه می‌باشد.

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *