ترخیص قاب گوشی از گمرک چگونه است و چه مراحلی دارد؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

ترخیص قاب گوشی از گمرک

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات قاب گوشی از چین یکی از موضوعات سودآور در دنیای اقتصادی امروز است. با توجه به افزایش تورم و افزایش روزبه‌روز قیمت گوشی استفاده از قاب به عنوان یکی از ضروری‌ ترین لوازم جانبی موبایل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه کاربران تلفن همراه روز به روز افزایش می یابد و از این رو واردات لوازم جانبی موبایل  در کشورهای مختلف و در بازارهای کشور ایران رشد چشمگیری داشته است. ترخیص قاب گوشی از گمرک علاوه بر سودآوری زیاد برای تاجران شامل مراحل پیچیده و حساسی است و بهتر است تجار قبل از اقدام به واردات قاب گوشی از چین از مراحل ترخیص قاب گوشی از گمرک آگاهی کامل داشته باشند و یا از افراد مختصص در امور گمرکی و ترخیص کالا کمک بگیرند.

ما در گروه تجاری ققنوس با نگارش این مقاله سعی داریم تا تمامی چالش های واردات لوازم جانبی موبایل برای شما توضیح دهیم و در این راه پر پیچ و خم همراه شما تجار گرامی باشیم.

مراحل واردات و ترخیص قاب گوشی از چین

  • آشنایی با مراحل واردات و ترخیص قاب گوشی از گمرک از مسائل ضروری است که هر تاجری باید در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشد. مراحل واردات قاب گوشی از چین عبارتند از:
  • انتخاب یک تامین کننده معتبر و بررسی اعتبار آن تامین کننده و همچنین بررسی کیفیت کالا
  • ثبت سفارش و پرداخت هزینه ها که با توجه به تحریم ها می توانید پرداخت های خود و انواع حواله های ارزی را به گروه تجاری ققنوس بسپارید.
  • انتخاب روش مناسب و مقرون به صرفه برای حمل و نقل برای لوازم جانبی موبایل از چین
  • ترخیص قاب گوشی از گمرک که شامل آماده سازی اسناد و مدارک و ارائه آن ها به گمرک می باشد.

در هر کدام از مراحل بالا مانند منبع یابی کالا و انتخاب تامین کننده، حمل بار از چین به ایران، انجام حواله های ارزی و تشریفات گمرکی جهت ترخیص قاب موبایل می توانید از دانش و تجربه متخصصان گروه تجاری ققنوس استفاده نمایید.

واردات قاب گوشی از چین
واردات قاب گوشی از چین

لیست برندهای معروف قاب گوشی

برای ترخیص قاب گوشی از گمرک  و هرگونه واردات لوازم جانبی موبایل نیازمند شناسایی برندهای با کیفیت و پر طرفدار در بازار هستیم. برند های معتبر سعی بر آن دارند تا تمام ویژگی های کابردی را در تولیدات و طراحی های خود بگنجانند و پاسخگوی نیازها و سلایق کابران خود باشند. با ما همراه باشید تا برند های معتبر جهانی را بشناسید.

  1.  کاور گوشی نیلکین Nillkin از بهترین برند های کاور موبایل که ظرافت در طراحی و طراحی متناسب با نیاز کاربر از ویژگی های بارز تولیدات این برند می باشد. این برند جزو پر فروش ترین ها در سطح جهانی است و علاوه برا قاب گوشی سایر محصولات جانبی موبایل را نیز تولید می کند.
  2. قاب موبایل اسپیگن Spigenیک برند کره‌ای – آلمانی است که از سال ۲۰۰۸ تا کنون قاب و کاور موبایل تولید می‌کند. این برند بصورت تخصصی فقط و فقط در کار طراحی و تولید قاب گوشی است و سایر ملزومات گوشی را پوشش نمی دهد و همین امر سبب کیفیت بی نظیر و بسیار بالا در قاب های تولید شده این برند شده است.
  3. کاور ژله ای X-Level به طور کلی قاب ‌های ژله ای بعد از مدتی دچار تغییر رنگ می شوند و زرد می‌شوند. اما کاورهای این برند با نوآوری در طراحی به ندرت دچار تغییر رنگ می ‌شوند.  در ساخت قاب های این برند از یک لایه‌ی کوچک ضد اشعه فرابنفش روی آن‌ ها استفاده شده است که از آسیب اشعه خورشید به بافت قاب جلوگیری می نماید.
  4. کاور Auto Focusقاب‌ های این برند دارای طراحی مینیمال و ظریف هستند و از متریال‌ باکیفیت در ساخت آن ها استفاده شده است.
  5. قاب و بامپر Otterboxاین قاب ‌ها با وجود امنیت بالا، اصلا ضخامت زیادی نداشته و گوشی را حجیم و بدفرم نمی‌کنند.

[irp posts=”997773″ ]

مزایای واردات قاب موبایل

قاب‌ های گوشی برای محافظت از گوشی‌ های هوشمند به نحوی ساخته می ‌شوند که ضد ضربه باشند. قاب های گوشی با توجه به برند، طرح و کیفیت دارای قیمت های متفاوتی هستند. برای افراد بسیاری ظاهر کاور گوشی بسیار مهم‌ تر از مقاومت آن در برابر ضربه است و به همین منظور قاب ها می توانند جنبه زیبایی و تزیینی هم داشته باشند. دلایلی زیادی وجود دارد که باعث رونق گرفتن بازار واردات قاب گوشی از چین و سودآوری بالا از این طریق می باشد. از مزایای قاب های موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تنوع بالا و زیبایی و خوش‌دستی که باعث عدم یکنواختی ظاهر گوشی خواهد بود.
  • محافظت در برابر گرما و گرد و غبار
  • افزایش طول عمر مفید گوشی و مقاومت در برابر لیز خوردن، ضربه و افتادن
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • نصب بسیار ساده و سریع
  • دسترسی راحت به پورت های خروجی
  • حفاظت از صفحه ‌نمایش گوشی

معرفی انواع قاب گوشی جهت واردات

در این بخش به معرفی انواع قاب گوشی خواهیم پرداخت تا با شناخت بهتر اقدام به واردات و ترخیص قاب گوشی از گمرک نمایید. به طور کلی متریال به کار رفته در قاب ‌ها از جنس پارچه، پلاستیک، چوبی مصنوعی و فلزات می باشد.

  • قاب های پارچه‌‌ای که با داشتن تنوع بالا در طرح و رنگ ‌بندی با استایل شخصی شما ست می‌شوند.
  • قاب گوشی چرمی که مناسب کسانی است که مدام گوشی از دستشان می افتد.
  • قاب موبایل چوبی با ظاهری کلاسیک، سبک و فوق العاده خوش دست و مقاوم.
  • قاب سیلیکونی به عنوان قاب های ضد تعریق و پرفروش که گزینه مناسب و ارزان قیمتی برای واردات لوازم جانبی موبایل به شمار می روند.
  • قاب ترکیبی که از متریال‌ ترکیبی مانند چرم مصنوعی، پلی‌کربنات و سیلیکون ساخته می‌شوند.
  • قاب بامپر یا به اصطلاح محافظ دور گوشی که مناسب افرادی است که نمی‌خواهند  ظاهر موبایلشان تغییر کند ولی خواهان محافظت از ضربه های احتمالی به گوشه های موبایل خود هستند.
  • قاب ژله‌ای که در بین سایر قاب ها به عنوان یکی از ساده ‌ترین، ارزان‌ترین و همچنین پرمصرف‌ترین گزینه‌ ها به شمار می رود. این نوع قاب ها بسیار منعطف بوده و قابلیت آنتی شوک و دفع ضربه را دارد. قاب های سیلکونی از موارد پر فروش و سودآور برای واردات قاب گوشی از چین به شمار می روند.
  • قاب ‌های هوشمند که اطلاعات مهم را از صفحه قفل برای کاربر نمایش می دهند.
  • قاب فیبر کربن جزو کاور های نرم و انعطاف پذیر و در عین حال مقاوم می باشد.
  • قاب های فلزی که با آلیاژ انواع فلزها ساخته می شوند و کمی سنگین هستند؛ اما مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند. این نوع قاب ها کمیاب بوده و برای همه انواع گوشی ها ساخته نشده اند.
  • قاب ‌های کیفی

لیست هزینه و تعرفه های واردات قاب گوشی

حدود ۹۰ درصد از قاب های گوشی همراه در کشور چین تولید شده و به سراسر دنیا صادر می شود. در واقع بیشترین واردات لوازم جانبی موبایل از کشور چین انجام می شود و این کشور یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده لوازم جانبی موبایل می باشد. از این رو خرید عمده قاب و واردات لوازم جانبی موبایل از این کشور هزینه بسیار پایین و سود بالایی به همراه دارد؛ اما در بحث واردات هزینه های دیگری نیز دخیل هستند که روی قیمت تمام شده محصول تاثیرگذارند این هزینه ها شامل: هزینه حمل و نقل، هزینه های ترخیص قاب گوشی از گمرک، حقوق ورودی کالا، سایر هزینه های مرتبط با امور گمرکی، انتخاب بهترین تامین کننده برای واردات و غیره می باشند. نوسانات یوان یا دلار و تغییرات بخش نامه ها و تعرفه های گمرکی نیز روی قیمت کالا و فرایند ترخیص قاب گوشی از گمرک تاثیرگذارند.

نکات مهم جهت واردات و ترخیص قاب گوشی از گمرک

  • قاب گوشی باید دارای طراحی خاص و جالب توجه داشته باشد؛ تا همان استایلی را که می خواهید به شما هدیه ‌کند. پس طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • کیفیت و دوام قاب گوشی و کیفیت متریال‌ به کار رفته در ساخت قاب گوشی.
  • قاب انتخابی باید متناسب با ابعاد گوشی باشد و جلوی دوربین و پورت های خروجی و میکروفون ها را نگیرد.
  • قاب های گوشی باید به گونه ای باشند که گوشی را گرم نکنند؛ زیرا گرم شدن باعث آسیب به باتری و قطعات داخلی گوشی و سبب افت کارایی گوشی می شود.
  • ضد لک و قابل شستشو بودن از دیگر ویژگی هایی است که مورد توجه کاربران است، زیرا هیچ کس دوست ندارد کاور کثیف و پر از لکه را روی گوشی خود داشته باشد.

[irp posts=”997602″ ]

 انتخاب روش حمل و نقل برای واردات لوازم جانبی موبایل

حمل بار دریایی یکی از روش های مناسب و مقرون به صرفه برای تجار برای پایین اوردن هزینه های خود می باشد. از طرفی موقعیت جغرافیایی کشور چین و وجود بنادر تجاری مختلف سبب می شود تا واردات قاب گوشی از چین از طریق حمل و نقل دریایی اهمیت ویژه ای داشته باشد. واردات لوازم جانبی موبایل از طریق حمل بار دریایی به ۲ روش امکان پذیر است:

  1. حمل بار بصورت خرده بار: این روش زمانی مناسب است که بار شما به اندازه یک کانتینر نیست و باید فضای یک کانتینر را بصورت شراکتی با تجار دیگر سهیم باشید.
  2. حمل بار کانتینر کامل: در این روش محموله شما به اندازه ای است که می توانید یک کانتینر را به تنهایی پر نمایید. در این شیوه از حمل و نقل هزینه ها پایین تر و سرعت حمل بار بیشتر از روش قبلی است.

گروه تجاری ققنوس آماده ارائه هرگونه خدمات حمل و نقل بصورت حمل بار دریایی، حمل بار هوایی و حمل بار زمینی  برای  شما عزیزان می باشد؛ همچنین با وجود ترخیص کاران حرفه ای گروه تجاری ققنوس در گمرکات و بنادر کشور می توانید بسهولت مراحل ترخیص قاب گوشی از گمرک را پشت سر بگذارید.

واردات لوازم جانبی موبایل
واردات لوازم جانبی موبایل

اسناد و مدارک مورد نیاز جهت ترخیص قاب گوشی از گمرک

  1. بارنامه یا قبض خطوط هوایی جهت ترخیص
  2. پیش فاکتور و ارائه آن به سازمان های مربوطه برای گرفتن مجوزهای لازم
  3. اعتبارنامه
  4. سفارش خرید و پراخت هزینه
  5. لیست بسته بندی فاکتورهای نهایی
  6. گواهی کشور مبدا برای ترخیص قاب گوشی از گمرک
  7. گواهی بیمه محصول

فروشگاه اینترنتی مناسب جهت خرید قاب گوشی

با گسترش اینترنت سایت های زیادی در سراسر جهان شروع به فعالیت و جذب مشتری از سراسر جهان نمودند. خرید از سایت های خارجی در بسیاری از موارد به نفع کاربران بوده، زیرا در این سایت ها قیمت ها رقابتی است و تنوع محصولات نیز بسیار بالاست.  سایت های مثل آمازون و مید این چاینا و علی بابا از جمله وبسایت هایی هستند که می توانید برای واردات لوازم جانبی موبایل از طریق آن ها اقدام نمایید. شما می توانید برای هر گونه خرید عمده از سایت های خارجی و یافتن تولید کننده مناسب از مشاورین ما در گروه تجاری ققنوس کمک بگیرید.

جمع بندی

امروزه موبایل سهم زیادی در زندگی شخصی و اجتماعی ما دارد. با توجه به تورم و  قیمت بالای این وسیله پرکاربرد نیازمند وارادت لوازم جانبی موبایل به منظور حفاظت و نگهداری بهتر از آن را داریم.  واردات قاب گوشی از چین به دلیل مصرف بالای قاب و ارزان بودن این کالا سود زیادی را برای واردکنندگان به دنبال دارد. از طرفی ترخیص قاب گوشی از گمرک نیازمند دانش و تشریفات و آماده سازی مدارک خاصی است.

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با روند واردات و ترخیص قاب گوشی از گمرک آشنا نماییم. گروه تجاری ققنوس با داشتن سال ها تجربه موفق در زمینه واردات، ترخیص و حمل و نقل کالا آماده ارائه هرگونه خدمات تجاری برای شما تجار عزیز می باشد. برای دانستن جزییات بیشتر در زمینه واردات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در این راه پر پیچ و خم با افتخار چراغ راهتان باشیم.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *