ترخیص استیل از گمرک چگونه است؟ | ۰ تا ۱۰۰ واردات استیل

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

ترخیص استیل از گمرک

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات و ترخیص ورق استیل با توجه به نیاز امروزه مصرف ورق استیل در صنایع مختلف  از طرف تجار و بازرگانان بسیار زیاد شده است. ترخیص ورق استیل از گمرک به علت کاربرد های مختلف استیل در صنایعی مانند صنعت خودروسازی،صنایع غذایی، صنایع دارو سازی، ساخت انواع دکوراسیون و…  از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرفی به دلیل فروش بالای ورق استیل سفارشات واردات و ترخیص ورق استیل در تعداد بالایی صورت می گیرد و همین امر موجب می شود تا افراد واردکننده به دنبال راه هایی برای سهولت ترخیص ورق استیل از گمرک باشند. ترخیص استیل از گمرک با حساسیت و پیچدگی زیادی همراه است. از طرفی فرآیند حمل و نقل در بحث واردات موضوعی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

ما نیز با این مقاله در گروه تجاری ققنوس سعی بر آن داریم تا شما را با تمام ریزه کاری های واردات و ترخیص ورق استیل آشنا کنیم.

استیل چیست؟

استیل نوعی از فولاد زنگ نزن و با استقامت بسیار است. یکی از عناصر اصلی استیل، کروم است که میزان آن از ۱۰ الی ۳۰ درصد می تواند باشد و باعث ایجاد گریدهای مختلفی از این محصول می شود. تلفیق کربن با کروم سبب استقامت استیل در مقابل حرارت می شود. با توجه به استانداردهای جهانی استیل آلیاژی است که از ترکیبات گوناگونی مانند کربن ،آهن، منگنز، گوگرد، سیلیکون، فسفر، کروم و نیکل ساخته می شود  که هرکدام از این عناصر خصوصیات ویژه ای را برای استیل به همراه دارند. مهم ترین ویژگی ها و مشخصه هایی که موجب استفاده روز افزون از این فلز می باشد عبارتند از: مقاومت بالا در برابر خوردگی و ضد زنگ بودن، هزینه ها نگهداری پایین و استحکام بالا.

استیل در صنایع مختلف چه کاربردی دارد؟

برای دانستن اهمیت واردات و ترخیص ورق استیل بهتر است نگاهی اجمالی به این فلز و کابردش در صنعت داشته باشیم. استیل یک نوع ماده تطبیق پذیر است. در ابتدا از این فلز برای تولید کارد و چنگال استفاده می شد. اما با گذر زمان و به دلایل مختلفی مانند خاصیت ضد زنگ بودن و ضد خورد، استیل راه خود را در صنایع مختلف باز کرد و واردات و ترخیص ورق استیل و ترخیص استیل از گمرک در تجارت امروز مطرح گشت.

استیل هر روزه استفاده های متنوعی در صنایع مختلف دارد. این محصول به لحاظ نگهداری و تعمیر هزینه هایی پایین و مقرون به صرفه ای دارد و در نتیجه صنایع مختلفی مانند ساخت و تولید لوله و شیر آلات، اتومبیل سازی و صنایع حمل و نقل، صنایع پزشکی و دارو سازی، صنایع غذایی، لوازم آشپزخانه و تولید برق دارد. برای واردات این فلز پر کابرد شما نیازمند دانش کافی در زمینه های ترخیص ورق استیل از گمرک دارید. اما نگران نباشید، گروه تجاری ققنوس با داشتن ترخیص­کاران حرفه ای و با سابقه برای ترخیص استیل از گمرک  و سایر نیازمندی های شما در امورات تجاری راهنمایی شما خواهد بود.

واردات و ترخیص ورق استیل
واردات و ترخیص ورق استیل

چگونه و از کدام کشورها می توان استیل وارد کرد؟

برای واردات و ترخیص ورق استیل شما باید منبع و شرکت مناسبی را پیدا کنید تا هزینه های خود را کاهش داده و خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید. در ایران واردات و ترخیص ورق استیل سال هاست که بسیار رایج شده است. در دنیای تجاری امروز استفاده از ورق استیل بسیار زیاد شده و کارخانجات و صنایع گوناگون نیازمند استفاده از ورق های استیل با ضخامت های مختلفی هستند، به همین دلیل بسیاری از کشور ها نیز در زمینه تولید انواع ورق استیل فعالیت می کنند. واردات ورق استیل بیشتر از کشور های چین، تایوان، هند، امارات، ترکیه توسط تجار و  واردکنندگان وارد کشور می شود.

واردات ورق استیل از این جهت مورد توجه عموم و تجار قرار  گرفته که استفاده از ورق استیل با گرید های مختلف و در صنایع مختلف، باعث کاهش قابل توجه بسیاری از هزینه ها می شود؛ چرا که  استیل دارای قیمت هایی مناسب می باشد. برای پیدا کردن کشور و شرکت تولید کننده ورق استیل جهت واردات و ترخیص ورق استیل نگران نباشید. شما می توانید برای سورسینگ و منبع یابی کالا از خدمات گروه تجاری ققنوس بهرمند شوید . ما به شما کمک می کنیم تا تجارتی شیرین و پرسود را تجربه کنید.

لیست هزینه و تعرفه های ترخیص استیل از گمرک

 برای ترخیص ورق استیل از گمرک مانند هر نوع کالایی وارد کشور می شودT با هزینه ها و تعرفه های گمرکی آن کالا آشنا باشید. هر کالایی تعرفه گمرکی و هزینه های مخصوص خود را دارد و ترخیص استیل از گمرک نیز شامل تعرفه مشخصی است. اداره گمرک ایران بر اساس نوع ورق های استیل و میزان ضخامت این محصولات را کد بندی می کند و هر کدام از ورق های استیل در دسته بندی های گوناگون با تعرفه های مختلف و متفاوتی قرار داده می شوند. به طور کلی کد تعرفه گمرکی ورق استیل ضد زنگ عددی از ۷۲۱۹۳۱ تا ۷۲۱۹۳۵ می باشد.

تعیین تعرفه کالا کار برای ثبت سفارش کار تخصصی است که ما در گروه تجاری ققنوس به عنوان حق العمل کار رسمی گمرک مفتخریم که تضمین کنیم کالای شما را بدون جریمه از گمرک ترخیص کرده و به دستتان می رسانیم می توانید برای انجام خدمات خرید خارجی از جمله واردات و ترخیص ورق استیل با ما تماس حاصل نمایید تا فرآیند ترخیص استیل از گمرک را به طور حرفه ای برایتان انجام دهیم.

نحوه حمل و نقل استیل چگونه است؟

در مبحث واردات و ترخیص ورق استیل علاوه بر هوش مندی و رعایت قوانین و تشریفات گمرکی برای ترخیص ورق استیل از گمرک نیازمند انتخاب روشی ایمن و کم هزینه برای حمل و نقل هستیم. حمل و نقل های بین المللی به شیوه های حمل بار دریایی، زمینی و هوایی انجام می شوند. حمل بار دریایی بر خلاف حمل بار هوایی مناسب بارهایی با حجم بالا است؛ حمل بار زمینی نیز از قدیمی ترین شیوه های حمل و نقل می باشد که بیشتر مناطق این نوع حمل و نقل را پوشش می دهند و هزینه کمتری نسبت به شیوه های دیگر دارد.

گروه تجاری ققنوس با دفاتر مختلف حمل و نقل از نقاط مختلف و خدمات حمل بار می تواند مناسب ترین و ایمن ترین شیوه حمل و نقل کالا را برای هرگونه واردات و ترخیص ورق استیل را برای شما عزیزان ارائه دهد.

لیست اسناد و مدارک مورد نیاز جهت واردات و ترخیص استیل از گمرک

ترخیص استیل از گمرک  و واردات ورق استیل دارای مراحل و قوانین مهم کشوری است که باید آن ها را به خوبی  بدانید و با توجه به قوانین مهم ذکر شده نسبت به ترخیص ورق استیل از گمرک اقدام کنید. برای اینکه کار واردات و ترخیص ورق استیل را شروع کنید، باید بخشنامه های مهمی را که در این باره صادر می شوند به خوبی مطالعه کنید تا در زمان ترخیص استیل از گمرک  دچار مشکل نشوید. ورق های استیل دارای ضخامت،گرید و انواع مختلفی هستند و  بر اساس کد تعرفه گمرکی  مختص  خود دسته بندی می شوند. برای ترخیص ورق استیل از گمرک و انجام هرگونه تشریفات گمرکی باید از فردی با تجربه و کاردان کمک بگیرید تا در این کار به مشکلی نخورید.

هر ساله برای واردات و ترخیص ورق استیل بخشنامه های مختلفی ارائه می شوند که بایدآن ها را از منابع معتبر دنبال و مطالعه کنید. برای ترخیص استیل از گمرک، مانند هر نوع کالای وارداتی ابتدا باید یک کارت بازرگانی داشته باشید و و مجوز های لازم را نیز از سازمان های مربوطه گرفته باشید تا در زمان ترخیص ورق استیل از گمرک به مشکل نخورید.

جمع بندی

در صنایع امروز اهمیت فلز استیل سبب شده تا تجار به دنبال  راه های برای تسهیل واردات و ترخیص ورق باشند. امروزه ورق های استیل فروش بالایی دارند و برای همین  سود زیادی را برای تاجران به همراه دارد. در این مقاله سعی کردیم تا مراحل واردات و ترخیص ورق استیل از گمرک را برای شما توضیح دهیم. برای ترخیص استیل از گمرک باید به بخشنامه ها و قوانین مربوط در این رابطه تسلط کامل داشته باشید.

سختی و زمان بر بودن پروسه ترخیص استیل از گمرک یا هرنوع کالایی و تغییرات بخشنامه ها نیازمند وجود ترخیص کار زبده و مطمئن است تا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه نسبت به ترخیص کالای وارداتی شما اقدام نماید. گروه تجاری ققنوس با تجربه و تخصصی که در طی سال ها کسب کرده است. می تواند راهنمای و راهگشای شما تجار عزیز در تمامی امور ترخیص کالا از کلیه گمرکات، ثبت سفارش، خرید کالا، حمل و نقل کالا، اخذ مجوزهای ترخیص کالا، تنظیم اظهار نامه و غیره باشد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *