ترخیص موتور پمپ از گمرک چه مراحلی دارد؟ (واردات از چین)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

ترخیص موتور پمپ از گمرک

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات و ترخیص واتر پمپ با وجود ظرافت ها و سختی های خاص خود برای بسیاری از فعالان اقتصادی و تاجران امری سودآور و پول ساز به شمار می آید. از طرفی کشور ایران با تحریم های متعددی روبروست و همین موضوع سبب شده تا تجار به فکر واردات و ترخیص واتر پمپ از کشور چین باشند. حجم انبوه تجارت با چین باعث شده تا بسیاری به فکر واردات از چین باشند. البته تشریفات گمرکی و ترخیص موتور پمپ از گمرک و آگاهی از تعرفه گمرکی موتور پمپ دغدغه‌ی بسیاری از تجار گرامی است. اما با توجه به ممنوعیت ها و تغییر بخش نامه ها برای واردات کالا، باید برای ترخیص موتور پمپ از گمرک از فردی باتجربه و حرفه ای و آشنا به روال کار کمک گرفت.

گروه تجاری ققنوس در این مقاله سعی بر آن دارد تا شما تاجران گرامی را با تمامی مراحل واردات و ترخیص واتر پمپ آشنا نماید.

مراحل واردات و ترخیص موتور پمپ

  • شناختن نیاز بازار داخلی: واردکنندگان کالا باید از نیاز کشور آگاهی داشته باشند .در بعضی مواقع عدم شناخت صحیح نیاز بازار باعث می شود تا کالا روی دست تاجر بماند. در حالی که بعضی لوازم مانند موتور پمپ سودآور و پرطرفدار هستند.
  • یافت منبع تولیدکننده یا سورسینگ کالا: برای هرگونه واردات و ترخیص واتر پمپ باید دنبال منبع و تولیدکننده مناسبی باشید. خدمات سورسینگ کالا یکی از خدمات گروه تجاری ققنوس است که می تواند برایتان مفید واقع شود.
  • هنگام واردات و ترخیص واتر پمپ برای سنجیدن کیفیت محصول بهتر است از تولیدکننده نمونه درخواست کنید و آن را از جوانب مختلف، بسنجید.
  • از شرکت تولیدکننده پکینگ لیست و پروفرما درخواست کنید در پکینگ لیست تمام اطلاعاتی مرتبط با کالا گنجانده میشود. وجود پروفرما برای ترخیص موتور پمپ از گمرک لازم است.
  • دریافت فاکتور اصلی و اقدام به نهایی کردن خرید و پرداخت هزینه ها از جمله تعرفه گمرکی موتور پمپ.
  • پروسه بارگیری و نقل انتقال محصول به کشور مقصد و اقدام به ترخیص موتور پمپ از گمرک. برای دریافت مشاوره جهت انتخاب روش حمل بار ایمن و مناسب می توانید از خدمات حمل بار گروه تجاری ققنوس استفاده نمایید.
  • فرآیند ترخیص موتور پمپ از گمرک: با پرداخت تعرفه گمرکی موتور پمپ و انجام تشریفات گمرکی می توانید برای ترخیص و خروج موتور پمپ اقدام نمایید. ترخیص کالا از عملیات پیچیده و حساسی به شمار می رود که اگر توسط شخص ماهری انجام شود می تواند در زمان شما عزیزان صرفه جویی نماید.
واردات و ترخیص واتر پمپ
واردات و ترخیص واتر پمپ

لیست هزینه و تعرفه های واردات موتور پمپ

هزینه های واردات و ترخیص دستگاه های مختلف دارای ارقام متفاوتی است. البته واردات و ترخیص واتر پمپ به جز هزینه تعرفه گمرکی موتور پمپ، شامل هزینه های جانبی دیگری نیز می باشد. این هزینه ها می تواند شامل اجاره کردن کارت بازرگانی اشخاص دیگر برای واردات یا پوشش هزینه های حمل و نقل و یا پرداخت هزینه خدمات شرکت های واسطه باشد. محاسبه تقریبی هزینه ها می تواند برای تاجران بسیار سودمند باشد و شما عزیزان می توانید برای دریافت لیست هزینه ها و آگاهی از روش های کم هزینه و مناسب جهت واردات و پیدا کردن کالای مدنظرتان با قیمت مناسب و آگاهی ازتعرفه گمرگی موتور پمپ با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید و از این طریق برای ترخیص موتور پمپ از گمرک اقدام نمایید. کد تعرفه گمرکی موتور پمپ برای ترخیص انواع دستگاه های واتر پمپ در ردیف ۸۴۱۳ قرار دارد.

واردات کالا به چه مدارکی نیاز دارد؟ 

  • اقدام برای دریافت کارت بازرگانی
  • دریافت کد ثبت سفارش از طریق سامانه ثبت سفارش سازمان توسعه و تجارت ایران.
  • اوراق ثبت سفارش باید توسط متقاضی امضا شود این اوراق شامل ۳ برگه تایپی است.
  • اقدام برای دریافت مجوزهای قانونی برای شفاف سازی قانونی بودن روند واردات کالا.
  • ارائه اصل فاکتور یا همان پروفرما و همچنین یک برگ کپی از آن.
  • ارائه بروشور کالای وارداتی که به معرفی محصول پرداخته است.
  • اظهارنامه
  • بارنامه و بیمه‌نامه
  • قبض انبار و ترخیصیه کالا

[irp posts=”997568″ ]

چرا باید از چین موتور پمپ وارد کنید؟ 

برای واردات و ترخیص واتر پمپ با توجه به تحریم های همه جانبه علیه کشور ایران، تجار ایرانی به دنبال تولیدکنندگان خارجی می گردند که روابط خوبی با ایران دارند. از طرفی در زمینه تولید نیز حرفی برای گفتن دارند. در این قسمت می خواهیم به بررسی دلایل واردات و ترخیص واتر پمپ از کشور چین بپردازیم. تولیدکنندگان پمپ در چین برای جا نماندن از رقابت در بازار از فناوری‌های روز دنیا بهره می گیرند و سعی بر آن دارند تا از نوآوری ‌های مطرح در سطح جهانی برای ساخت کالاهای خود استفاده می‌کنند و برای همین پمپ ‌های تولید شده در چین منحصر به فرد و تولید شده با فناوری های بروز دنیا هستند.

بیشتر مردم ذهنیت خوبی از کالاهای چینی ندارند و تصور می‌کنند که پمپ ‌های تولید شده در چینی بی کیفیت هستند ولی این باور اشتباه است. در حال حاضر کشور چین پمپ های با کیفیتی را تولید می کند. بیشتر تولیدکنندگان چینی شرایطی را فراهم کرده اند تا قبل از خرید بتوانید درخواست نمونه بار داشته باشید. همچنین آن ها کیفیت کالاهای خود را تضمین می‌کنند. از طرفی واردکنندگان باید به دنبال کم کردن هزینه ها باشند .ترخیص موتور پمپ از گمرک سوای تعرفه گمرکی موتور پمپ هزینه های دیگری را نیز بدنبال دارد و انتخاب تولیدکننده چینی می تواند تا حدودی هزینه های جاری متغیر را کمتر کند.

چطور بهترین فروشندگان موتور پمپ در چین را پیدا کنیم؟

همان طور که پیش تر گفتیم یکی از مراحل واردات و ترخیص واتر پمپ و موتور پمپ پیدا کردن تولیدکننده مناسب است. یکی از راه های پیدا کردن بهتر تولیدکنندگان چینی که بازخورد بیشتری دارد بازدید از نمایشگاه‌های محلی می باشد. در این نمایشگاه ها شرکت‌ها و تولیدکنندگان، تمامی خدمات و محصولات خود را در معرض دید مشتریان قرار می دهند تا آن ها بتوانند به راحتی با محصولات و ویژگی های آن ها آشنا شوند. این نمایشگاه ‌ها بهترین مکان برای ملاقات های حضوری مشتریان با تولیدکنندگان محصولات و خدمات هستند که در آن ها خریداران می‌توانند به طور مستقیم با فروشندگان وارد مذاکره و گفتگو شوند و سوالات خود را در رابطه با محصولات بیان نمایند. وجود این نمایشگاه ها می تواند بر دانش تجار در رابطه با محصولاتی که در بازار خواهان بیشتری دارند بیافزاید و آن ها را با رقبای خود آشنا نماید.

تعرفه گمرکی موتور پمپ
تعرفه گمرکی موتور پمپ

لیست اسناد و مدارک مورد نیاز جهت واردات و ترخیص موتور پمپ 

قدم اول برای واردات و ترخیص موتور پمپ از گمرک برای تجاری که قصد واردات پمپ به کشور را دارند آگهی از بخشنامه های صادر شده در این زمینه است. این بخشنامه ها و مقررات پیچیده بوده و مداوم در حال تغییر هستند. آگاهی از آن ها برای گرفتن مجوزهای لازم برای واردات و ترخیص واتر پمپ لازم و ضروری است. در صورت رعایت نکردن قوانین، فرآیند ترخیص کالا از گمرک با مشکلاتی همراه خواهد شد. پیشنهاد ما به شما این است که با کمک افراد متخصص و آشنا به کار در این زمینه نسبت به آماده سازی اسناد و مدارک مورد نیاز جهت واردات اقدام نمایید تا بتوانید فرآیند گرفتن مجوزهای لازم را سرعت ببخشید.

جمع بندی

واردات مبحثی است که همیشه در ذهن افراد بسیار سودآور می نماید. قبل از هرگونه اقدام تجاری بهتر است از افرداد متخصص و حرفه ای در بازار کمک بگیریم تا بتوانیم موارد پرسود را در تجارتمان لحاظ نماییم. در این مقاله به تمامی مباحث پیرامون واردات و ترخیص واتر پمپ پرداختیم و شما را با پروسه ترخیص موتور پمپ از گمرک و مدارک مورد نیاز آن آشنا کردیم. گروه تجاری ققنوس با کادر مجرب و آشنا به اصول کار شما تجار گرامی را در ترخیص و واردات کالاها  از جمله ترخیص موتورپمپ از گمرک یاری می نماید.

شما می توانید برای آگاهی از هزینه ها و تعرفه گمرکی موتور پمپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید و صفر تا صد مراحل تجاری و واردات خود اعم از سورسیگ کالا، تخمین هزینه، امورات ترخیص و گمرکی و حمل بار دریایی، زمینی و حمل هوایی بار را با خیالی آسوده به گروه تجاری ققنوس بسپارید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *