راهنمای نحوه خرید از سایت Made in china

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

خرید از made in china

آنچه در این مقاله میخوانید

  • سایت مید این چاینا یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر است که طیف وسیعی از محصولات و خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. خرید از made in china، درست مانند علی بابا و یا علی اکسپرس ، به شیوه این فروشگاه های بزرگ اینترنتی در چین صورت می گیرد. شاید این سؤال برایتان مطرح شود که وقتی نحوه خرید از سایت های چینی و فروشگاه های اینترنتی خارجی برای ما ایرانیان امکان پذیر نیست، پس چرا باید با چنین فروشگاه هایی آشنا شویم. باید بگوییم که ما در کنارتان هستیم تا نحوه خرید از سایت های چینی و خارجی مانند خرید از made in china را برای شما به فرایندی آسان تبدیل کنیم.

    در صورتی که به خرید از سایت مید این چاینا علاقمند هستید، می توانید از طریق گروه تجاری ققنوس با آموزش نحوه خرید از سایت های چینی و دیگر آنلاین شاپ های خارجی خریدی دلچسب را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن محصولتان را درب منزل دریافت کنید.

    تاریخچه سایت made in china

    سایت مید این چاینا از وب سایت هایی است که در حوزه عمده فروشی و B2B فعالیت خود را آغاز کرده است. این سایت بیشتر بر صادرات تولیدکنندگان چینی به کشورهای اروپایی و آمریکا متمرکز است. همان طور که می دانیم، ‌سایت علی‌ بابا در ژاپن جایگاهی خوب دارد اما Made-in-China در انگلیس و اتحادیه اروپا به پلتفرم فروش B2B دست یافته است. در رابطه با دامنه محصولات سایت مید این چاینا باید بگوییم که بسیار به علی‌بابا شباهت دارد، البته با این تفاوت که در سایت مید این چاینا می توانید اطلاعات جامع تری را دربارۀ محصولات و سخت‌افزارهای عرضه شده به دست بیاورید.

    اطلاعات فنی و کاتولوگ های موجود در این پلتفرم بر روی کالاها می توانند انتخاب محصولات بهتر را برای تجارت های کوچک و متوسط امکان پذیر کنند. با توجه به منابع معتبر، سایت مید این چاینا ‌معمولاً به طور تقریبی ماهانه بیش از ۵۰ میلیون بازدید دارد. محبوبیت خرید از made in china به‌اندازه غول های داخلی چین، مانند علی بابا و سایت Global Sources، نمی باشد، اما خریدران خارج از کشور را بسیار متأثر ساخته است و خرید از made in china در حال حاضر طرفداران خود را دارد. شایان ذکر است که سایت مید این چاینا برای انجام تبلیغات در خارج از کشور دست به دامان گوگل و موتورهای جستجوی دیگر شده است تا بتوان جایگاه خود را تثبیت نماید.

    راهنمای جستجو برای محصول و تامین کننده

    سایت مید این چاینا یکی از وب سایت‌های جامع با تنوعی از محصولات مورد نیاز می باشد. تقریبا هر چیزی که بخواهید در سایت مید این چاینا وجود دارد. از طرفی، به دلیل محیط کاربری ساده و انگلیسی بودن زبان آن، کار کردن با آن بسیار راحت است. خرید از made in china مانند نحوه خرید از سایت های چینی دیگر تقریبا مشابه است. فقط کافیست کالای مورد نظر خود را در دسته بندی مشخص شده جستجو کنید. پس از یافتن کالای مدنظر بروی مشخصات کلیک کنید تا از قیمت، وزن و اطلاعات فروشنده و سایر موارد مطلع شوید. از طرفی می توانید عکس ها و فیلم های موجود در رابطه با آن کالا را نیز مشاهده کنید.

    در بخش توضیحات با دو گزینه در سمت راست تصویر مواجه می شوید. در بالای این دو گزینه نام فروشنده به چشمتان خواهد خورد که می توانید از طریق این گزینه با فروشنده تماس بگیرید و یا چت کنید. پیش از خرید از made in china همه اطلاعات و جزئیات مربوط به کالا دلخواهتان را مطالعه کنید. زیرا به دلیل دشواری و زمان بر بودن نحوه خرید از سایت های چینی، هر گونه اشتباه با هزینه های اضافی همراه خواهند بود. فرآیند گزینش محصول و نحوه خرید از سایت های چینی و فروشگاه‌های اینترنتی خارجی درست مانند سایت های داخلی است. اگر قصد خرید از made in china و یا هر نوع سایت خارجی دیگری را دارید می توانید  برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید از سایت های چینی و دیگر سایت های خارجی و مراحل دریافت کالا، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب گروه تجاری ققنوس دریافت کنید.

    [irp posts=”49271″ ]

    شیوه ثبت سفارش و پرداخت جهت خرید از made in china

    متأسفانه، از آنجایی که کاربران ایرانی در سطح بین المللی با محدودیت هایی مواجه هستند، خرید از سایت های خارجی برایشان امکان‌پذیر نیست. یکی از این موارد خرید از made in china است. در بسیاری از فروشگاه های آنلاین، مانند سایت مید این چاینا برای پرداخت باید از کارت های اعتباری استفاده شود؛ برای کاربران ایرانی به دلیل اعمال تحریم های بین المللی، خرید با کارت های اعتباری امکان پذیر نیست.

    نحوه خرید از سایت های چینی و خارجی به صورتی است که معمولاً با دو گزینه روبه رو می شوید. یک گزینه به دسته خرید از سایت های آمریکایی نظیر آمازون یا ‌ای بی برمی­گردد و گزینه دوم مربوط به فروشگاه‌های آنلاین آسیایی و چینی است که شامل خرید از made in china نیز می باشد. از آنجایی که فرآیند خرید از سایت‌های خارجی نظیر سایت مید این چاینا امری دشوار است، بهتر است در هنگام خرید ازmade in china لینک کالاهای دلخواهتان را برای گروه تجاری ققنوس ارسال کنید تا پس خرید آن را به مقصد مورد نظرتان ارسال کنیم. همچنین مشاوران متخصص در گروه تجاری ققنوس می توانند برای منبع یابی در خریدهای عمده راهنمای تجار باشند، البته فرقی نمی کند که خریدار خرد باشید و یا تاجری بزرگ.

    گروه تجاری ققنوس همیشه در کنار شماست؛ ما می توانیم کالاهای دلخواهتان را تکی و یا عمده خریداری کنیم و در مقصد مورد نظرتان تحویل شما دهیم. برای مشاوره و راهنمایی جهت انجام فرایندهای خرید از made in china و یا هر نوع خرید از سایت های خارجی و بهره مندی از خدمات انتقال وجه نیز می توانید از گروه تجاری ققنوس کمک های لازم را دریافت کنید.

    شیوه شناسایی فروشندگان برتر در سایت و اعتبارسنجی

    پس از مبحث نحوه خرید از سایت های چینی که چالش برانگیز است، نوبت به شناخت و اعتبار سنجی فروشندگان می رسد. برای خرید از سایت مید این چاینا و سایر سایت های خارجی باید در انتخاب تامین کننده و فروشنده وسواس به خرج بدهید.  تقریبا ۳۰ درصد از ارزش کل تولیدات کارخانه ای در جهان به تولیدکنندگان چینی تعلق دارند که به این معناست که وسعت محصولات و نام های تجاری این کشور توانسته تمامی حوزه ها را در بر بگیرد. از طرفی، نام های تجاری معروف و غیرچینی نیز در این کشور دارای خط تولید هستند. این وسعت عظیم با نگرانی هایی برای خریداران همراه است، مثلا نمی دانند که کدام شرکت را برای انجام خریدهایشان انتخاب کنند.

    سایت مید این چاینا در حقیقت تصویری جامع از محصولات را ارائه می دهد. مشتریان می توانند قبل از خرید از made in china تمام سوالاتی  را که در رابطه با محصولات برایشان مطرح می شود از تامین کننده و یا تولید کننده سوال کنند و ویژگی های محصول را بررسی کنند.

    لیست محصولات پرفروش جهت خرید از سایت made in china

    لیست محصولات پرفروش از جالب ترین موضوعات مطرح در نحوه خرید از سایت های چینی می باشد. سایت مید این چاینا در راستای تقویت شرکت خود بیش از پیش در حال ارتقای ایده های نوآورانه است تا کاربران و خریداران بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب کند. هنگام خرید از سایت made in china با گروه های متنوعی از کالاها روبرو می شویم. در این بخش به معرفی برخی از محصولات پرفروش سایت مید این چاینا می پردازیم. این محصولات به شرح زیر هستند:

    1. ماشین آلات
    2. وسایل الکترونیک
    3. تجهیزات صنعتی
    4. محصولات Auto & MC یا همان مواد ساخت و ساز
    5.  کالا های ورزشی
    6. ابزارلات کشاورزی
    7. مسنوجات
    8. کیف و کوله پشتی
    9. چمدان و وسایل بسته بندی

    چگونه می توان تولید کنندگان اصلی چینی را پیدا کرد؟

    برای یافتن تولیدکنندگان چینی هنگام خرید از made in china راه های مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

    1. نمایشگاه های تجاری چین
    2. بازدید از سایت های تجارت آنلاین
    3. کسب تضمین تجارت
    4. تامین کننده محصولات سبک زندگی LightintheBox.com
    5. ۵. com
    6. Aliexpress.com
    7. دایرکتوری تامین کننده تایید شده SaleHoo
    8. تولیدکنندگان و بازارهای هنگ کنگ در چین و تایوان
    9. بازار جهانی تولید MGF.com
    10. تولیدکنندگان پوشاک در سراسر جهان

    بهترین شیوه حمل کالا از چین

    یکی از مهم ترین بخش های نحوه خرید از سایت های چینی انتخاب شیوه حمل کالا است. کشور چین برای حمل و نقل محصولاتش از شیوه های مختلف دریایی، هوایی و زمینی استفاده می کند تا بازرگانان با توجه به شرایط خود نوع حمل و نقل بار خود را انتخاب نمایند. در این بخش دربارۀ رایج ترین نوع حمل و نقل از کشور چین خواهیم گفت.

    حمل و نقل دریایی: راحت ترین شیوه برای واردات کالاها از کشور چین به داخل ایران، روش حمل و نقل دریایی است. راه های آبی از بهترین شیوه های حمل و نقل هستند که کشتی های باری از طریق آب های چین به اقیانوس و آب های آزاد وارد می شوند و از آنجا به سمت ایران حرکت می کنند و از جنوب به کشور وارد می شوند. در حقیقت، حمل و نقل دریایی منطقی ترین شیوه برای ارسال محصولات با حجم زیاد است.

    حمل و نقل هوایی: حمل و نقل از طریق مسیرهای هوایی سریع ترین شیوه برای حمل محصولات از چین به ایران است. البته باید به این نکته توجه کرد که هزینه حمل و نقل هوایی زیاد است و از طرفی میزان بار در حمل و نقل هوایی کمتر از حمل و نقل با کشتی است. توصیه می‌کنیم از خدمات پست اکسپرس گروه تجاری ققنوس برای حمل سریع بار از چین به ایران استفاده کنید. گروه تجاری ققنوس با بسته بندی متناسب و سرعت عملکرد بالا و تجربه بالا در امور گمرکی و ترخیص کالا و تضمین قیمت مناسب می توانند به شما اطمینان خاطر بدهند تا براحتی خرید خود را از سایت های خارجی مانند سایت مید این چاینا انجام دهید.

    [irp posts=”996497″ ]

    محصولات ممنوعه و غیر قابل فروش

    خرید و فروش بعضی از کالاها و خدمات با توجه به قوانین کلی کشور امری غیرقانونی است. واضح است، شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کالا نیز تابع این قوانین هستند و قوانین موجود را رعایت می کنند. . در بخش زیر به معرفی محصولات ممنوعه و غیرقابل فروش می پردازیم. بهتر است بدانید تعدادی از کالاها را به علت ممنوع بودن آن ها در کشور نمی توانید از طریق خرید از made in china و یا هر سایت خارجی دیگری خریداری کنید.

    • محصولاتی که به دلایل شرعی و قانونی با ممنوعیت فروش همراهند.
    • اسلحه و مهمات
    • چاقو
    • ابزارهای مربوط به قمار
    • انواع مشروبات الکلی و موارد مرتبط
    • مواد مخدر و روان گردان
    • مواد غذایی
    • انواع اسپری
    • وسایل موسیقی
    • گیاهان و گل ها و بذر ها
    • انواع پهباد و پرنده کنترلی
    • انواع مایعات به غیر از شامپو
    • حیوانات زنده
    • مواد منفجره، قابل اشتعال و مواد رادیواکتیو یا سایر مواد خطرناک
    • جوهرهای خشک یا محلول در آب و هرگونه مایع جوهری
    • اشیاء غیر اخلاقی
    • انواع عتیقه ها و کتب خطی و سکه های قدیمی
    • ارسال فرش دستبافت با پست نیز در هر اندازه غیر مجاز است .
    • برای ترخیص بعضی از دستگاه ها و مواد مانند گیرنده‌های رادیویی و وسایل مخابراتی، کتاب ها و نشریات ، فیلم و نوار، دستگاه‌های کامپیوتر و قطعات آن ها نیازمند کسب مجوز ترخیص از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه است.

    جمع بندی

    نحوه خرید از سایت های چینی موضوعی است که برای تجار به عنوان شیوه ای نوین برای واردات کالا از چین به ایران مطرح می باشد. در نحوه خرید از سایت های چینی گزینه های متعددی پیش رویتان است. البته همه سایت ها معتبر و قابل اطمینان نیستند. سایت مید این چاینا می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. یکی از مزیت های این سایت این است که در هنگام خرید از made in china با گروه متنوعی از کالاها روبروی هستید. همچنین قبل خرید از made in china می توانید اعتبار فروشندگان سایت مید این چاینا را بررسی کنید در مقاله حاضر به خرید از made in china و نحوه خرید از سایت های چینی پرداختیم.

    در این راستا، گروه تجاری ققنوس با داشتن سوابق طولانی در زمینه های مختلف تجاری از جمله حمل بارخرید دریایی، حمل بار هوایی از چین، انجام حواله جات ارزی و امور گمرک و ترخیص کالا آماده ارائه خدمات به بازرگانان و تجار عزیز می باشد.

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *