سایت خرید عمده از چین؛ مقایسه خرید از دو سایت بزرگ علی اکسپرس و DHgate

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

سایت خرید عمده از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

  • AliExpress و DHgate از برترین سایت های خرید عمده از چین هستند. هنگام انتخاب بین دو سایت تجارت الکترونیک DHgate و علی اکسپرس، ابتدا باید مشخص کنید که کدام یک از این دو سایت خرید عمده از چین برای کسب و کارتان مناسب تر است. ما در طی  هشت سال فعالیتی که در این عرصه داشتیم ، با تامین کنندگان بسیاری در AliExpress و DHgate کار کرده ایم. اکثر کسانی که در پلتفرم های خرده فروشی اینترنتی مانند علی اکسپرس و دی  اچ گیت از آنها کلاهبرداری می­شود را افراد مبتدی تشکیل می­دهند. در این صورت، باید خرید از علی اکسپرس و خرید از سایت Dhgate و تامین کنندگان قابل اعتماد را در این دو فروشگاه اینترنتی بررسی کنید. با این اوصاف، باید هر دو پلتفرم را امتحان کنید و در دو سایت AliExpress و DHgate به دنبال تامین کنندگان قابل اعتماد باشید. در این مقاله از گروه تجاری ققنوس خرید از هر دو سایت را مورد بررسی قرار می دهیم و جنبه های مختلف آنها را به طور جامع با هم مقایسه می کنیم.

    ماهیت سایت های خرید عمده از چین، علی اکسپرس و Dhgate چیست؟

    مقایسه خرید از علی اکسپرس و DHgate
    مقایسه خرید از علی اکسپرس و DHgate

    خرید از علی اکسپرس

    AliExpress بازاری است که عرضه کنندگان و خریداران را از نقاط مختلف جهان به هم وصل می کند. روند فروش محصولات کسب و کارهای کوچک را در سراسر جهان تسهیل می کند. این سایت یکی از فروشگاه های اینترنتی جهانی است که به علی بابا تعلق داشته و در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد.

    آیا خرید از سایت علی اکسپرس قانونی و ایمن است؟

    سایت خرید عمده و خرده زیادی از چین وجود دارند و بیشتر محصولات چینی به ارزان بودن و بی کیفیت بودن مشهورند. ولی خب، این موضوع در همه موارد صدق نمی­کند. اکثر محصولات موجود در AliExpress کیفیت بالایی داشته و ارزش خرید دارند. در واقع قیمت تمام شده­ پایین محصولات چینی به دلیل نیروی کار ارزان این کشور است.

    خرید از سایت Dhgate

    DHGate یکی از وبسایت های خرید اینترنتی چینی است که کارش متصل کردن شرکت به شرکت یا شرکت به فرد است. می تواند روند فروش محصولات تولیدی تامین کنندگان را به خرده فروشان کوچک و متوسط آسان کند. همین الان می توانید خرید از سایت Dhgate را چک کنید و محصولات آنلاین را در این پلتفرم امن خریداری کنید.

    آیا خرید از سایت Dhgate قانونی و ایمن است؟

    DHGate یک پلتفرم خرید اینترنتی امن و مطمئن برای مشاغل تجارت الکترونیک است. تمام تراکنش های انجام شده در این سایت به وسیله پلتفرم DHGate  کنترل می­شود. به طوری که تمام مراحل مبادله پول بین خریدار و فروشنده توسط شرکت انجام می شود، نه مستقیماً بین خریدار و فروشنده. اما توجه داشته باشید که برای خرید ایمن باید چند نکته را به خوبی رعایت کنید؛ به همین منظور پیشنهاد میکنیم مقاله مهمترین نکات خرید از فروشگاه Dhgate چین را بخوانید.

    سایت خرید عمده علی اکسپرس در مقابل Dhgate از چین؛ مقایسه این دو سایت در کنار هم

    هر دو سایت خرید عمده از چین یعنی AliExpress و Dhgate پلتفرم های بسیار محبوبی برای تجارت الکترونیک هستند. در این بخش خرید از AliExpress و خرید از  سایت Dhgate را طی یک تحقیق کامل با یکدیگر مقایسه کردیم:

    مقایسه سیاست‌های قیمت‌گذاری و تخفیف دهی در سایت DHgate

    هر دو فروشگاه علی اکسپرس و DHgate کالاهای خود را با قیمت پایینی به مشتریان عرضه می­کنند و ازجمله بهترین گزینه ها برای منبع یابی در کسب و کارهای اینترنتی هستند. شما می توانید این قیمت ها را از تامین کنندگان سوال کنید. از آنجایی که علی اکسپرس یک پلتفرم بزرگتر است، در مقایسه با سایت Dhgate انتظار می­رود که پیشنهادات تخفیفی بیشتر و قیمت پایین تری را به مشتریان خود ارائه دهد. با این حال میزان تخفیف، به تامین کنندگان و کیفیت محصول بستگی دارد.

    مقایسه روش های پرداخت در دو سایت خرید عمده از چین

    سایت خرید عمده از چین مانند Dhgate معمولا چندین روش پرداخت مانند Visa، MasterCard، American Express، Skrill Bank Transfer، Discover، Diners، Western Union، UnionPay، Maestro کارت و بسیاری دیگر از روش های پرداخت بین المللی را ارائه می دهند. در حالی که AliExpress فقط یک پلتفرم آنلاین مستقل با نام Alipay را در اختیار مشتریان خود قرار داده؛ ولی این نکته را در نظر داشته باشید که خرید از علی اکسپرس تضمین کننده پرداختی ایمن و مطمئن است و میتوانید پرداختی امن با حساب علی پی خود داشته باشید. AliExpress در تلاش است تا روش امنی برای انتقال پول ارائه دهد، به طوری که فروشنده در طول روند خرید و تا زمانی که کالا به دست مشتری نرسیده به پول دسترسی نداشته باشد.

    مقایسه روش­ های حمل و نقل کالا در دو سایت خرید عمده از چین

    حمل و نقل در واردات از چین بسیار حائز اهمیت است و عمدتا فروشگاه های اینترنتی چندین روش را برای ارسال کالا به کاربران ارائه میدهند. سایت علی اکسپرس با روش های حمل و نقلی پولی زیر، به جابجایی محصولات مشتریان کمک می­کند:

    • DHL
    • UPS
    • FedEx
    • China Post
    خرید از سایت DHgate چین
    خرید از سایت DHgate چین

    اما وقتی صحبت از خرید از سایت Dhgate می شود، می توانید روش های حمل و نقلی بیشتری را مشاهده کنید. اما هر دو پلتفرم Dhgate و Aliexpress از محموله های شخص ثالث پشتیبانی می­کنند. روش های حمل و نقلی Dhgate عبارتند از:

    • HK Post
    • DHL
    • EMS
    • FedEx
    • Post Link
    • Singapore Post
    • TNT
    • China Post

    مقایسه سیاست های بازپرداخت وجه یا تعویض کالا در سایت های خرید عمده از چین

    سیاست های بازگشت وجه یا تعویض کالا در سایت های خرید عمده از چین که برای منبع یابی کالا از چین انتخاب میکنید میتوانند تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند، اما به طور کلی خدمات خوبی در  این زمینه ارائه میدهند. به عنوان مثال، سایت Dhgate بازپرداخت وجه و تعویض رایگان کالا را در سیاست های خود قرار داده؛ اما در صورتی که بسته را به موقع دریافت نکرده باشید یا کالای اشتباهی به دستتان رسیده باشد. تنها در این دو صورت می­توانید درخواست بازپرداخت وجه یا تعویض کالا داشته باشید. این اتفاق در درجه اول به دلیل کوتاهی تامین کنندگان پیش می­آید. در این شرایط لازم نیست نگران پولتان باشید، شما مبلغ پرداختی خود را پس خواهید گرفت. اما هنگام خرید از علی اکسپرس وضع متفاوت است. شما می توانید بخشی از مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید و کالای خود را تعویض کنید. اگر محصولاتی که به دست شما رسیده کاملا با سفارشتان متفاوت باشد، ممکن است بخشی از وجه را به شما برگردانند و حتی شاید مجبور باشید محصول را نزد خود نگه دارید.

    مقایسه Aliexpress با DHgate در Dropshipping: کدام یک بهتر است؟

    در این قسمت خدمات دراپ شیپینگ هنگام خرید از سایت DHgate و علی اکسپرس با یکدیگر مقایسه شده‌­اند که عمده فروشان را در انتخاب از بین این دو سایت برای خرید محصولات مورد نیازشان راهنمایی می­کند.

    خدمات دراپ شیپینگ ارائه شده در AliExpress

    هدف سایت علی اکسپرس جذب خریداران جهانی و ارائه محصولات ارزان است. محبوبیت بیشتری نسبت به DHGate داشته و بزرگترین فهرست تامین کنندگان در تجارت dropshipping را دارد.

    کیفیت محصولات در سایت های خرید عمده از چین

    سلامت کالا هنگام خرید از علی اکسپرس و سایر سایت های خرید عمده چین تضمین شده است، اما خرید آنلاین از این سایت می­تواند کمی گیج کننده باشد. اطلاعات محصول ناقص است و یا در مورد هر محصول توضیحات کافی وجود ندارد؛ بنابراین باید نظرات خریداران را بررسی کنید تا از کیفیت محصولات مطلع شوید.

    کالاهای مرجوعی در سایت علی اکسپرس

    امکان مرجوع یا تعویض کالا در AliExpress وجود دارد. این پلتفرم تا حدی به نفع خریدار کار می­کند. اگر محصول دریافتی مشتری، متفاوت با آن چیزی باشد که در تبلیغات دیده است، امکان بازپرداخت وجه وجود دارد. علی اکسپرس یک سرویس پیگیری وضعیت کالا ارائه می دهد که اگر کالای دریافتی جعلی باشد از طریق این سیستم متوجه می­شود. اما بیشتر اوقات، خریدار از سیستم ردیابی شخص ثالث استفاده می کند تا گزارش جامع تری از محل قرارگیری اقلام به دست آورد. علاوه بر این، نکات مهم دیگری جهت خرید امن از علی اکسپرس وجود دارند که باید مورد توجه خریداران برای جلوگیری از کلاهبرداری ها قرار بگیرند.

    زمان تحویل کالا در سایت های خرید عمده از چین

    ممکن است زمان تحویل محصولات AliExpress در مقایسه با سایر شرکت های dropshipping طولانی تر باشد. به همین دلیل، بسیاری از فروشندگان قابل اعتماد و معتبر سعی می­کنند از روش های جایگزین دیگری برای تحویل کالا استفاده کنند. علاوه بر این، هزینه های حمل و نقل بین المللی بالا می تواند مانع جذب مشتری به  AliExpress شود.گاهی اوقات هم محصولات درخواستی مشتری به راحتی در دسترس نیستند. اینها دلایل خوبی هستند که بسیاری از صاحبان مشاغل به دنبال جایگزین های AliExpress باشند.

    خدمات دراپ شیپینگ ارائه شده در سایت DHgate

    همانطور که گفته شد، دی اچ گیت یک بازار اینترنتی است که مشاغل چینی را به مشتریانی از سراسر جهان متصل می کند و اکثر مشتریان DHgate را ترجیح می دهند. از جمله ویژگی های متفاوت خرید از سایت DHgate میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    واسطه بودن

    اکثر صاحبان مشاغل dropshipping ادعا می کنند که سایت های خرید عمده چین به ویژه دی اچ گیت نقش میانجی را ایفا می کنند و نوعی واسطه به حساب می ­آیند. این شرکت قبل از آغاز مذاکره، اجازه حل مشکل را به خریدار و فروشنده می‌دهد و  درست مانند AliExpress، هیچ سیاست مرجوعی یا تعویض کالا در این سایت وجود ندارد.

    زمان تحویل کالا

    زمان تحویل Dhgate تفاوت زیادی با زمان تحویل کالا هنگام خرید از علی اکسپرس ندارد. تحویل کالا در هر دو سایت به یک اندازه زمان می­برد. تنها چیزی که حائز اهمیت است قیمت کالاست. قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، تمام گزینه های جایگزین موجود را بررسی و مقایسه کنید. طرح حمایت از خریدار در این پلتفرم هم وجود دارد. در این سایت یک سیستم تضمینی وجود دارد که در آن پرداخت وجه تنها زمانی اتفاق می­افتد که کالا به دست مشتری رسیده باشد. در این سیستم به محض اینکه سفارش مشتری تحویل داده شد، تامین کننده می­تواند روش های پرداخت گوناگونی را از طریق درگاه­ های پرداخت Dhgate به خریدار پیشنهاد دهد. این طرح‌های حمایت از خریدار به مشتریان جهانی کمک می‌کند تا در صورت عدم رضایت از کالا، تمام پول یا بخشی از پول خود را پس بگیرند. زمان تحویل کالا به محل زندگی شما بستگی دارد، زیرا برخی از مکان‌ها کالا را با سرعت بیشتری به دست مشتریان میرسانند.

    پشتیبانی مشتری در سایت های خرید عمده از چین

    از نظر پشتیبانی مشتری، پشتیبانی خرید از سایت Dhgate از علی اکسپرس پیشی می‌گیرد. شما می توانید در مورد تمام مشکلات خود با پشتیبانی سایت صحبت کنید و شکایات خود را ثبت کنید. بخش مدیریت امور مشتریان، بر اساس اهمیت مشکل مشتریان به آنها رسیدگی می­کند و مرکز پیام رسانی حل و فصل اختلافات را به عهده دارد.

    خدمات دراپ شیپینگ در سایت خرید عمده علی اکسپرس و DHgate چین

    Dropshipping بهترین راه برای کسب درآمد و صرفه جویی در هزینه هنگام خرید از سایت های خرید عمده چین است. این تجارت در سال­ های اخیر رشد چشمگیری از خود نشان داده است. اگر درآمد زیادی ندارید، پیشنهاد می­کنیم تجارت dropshipping را شروع کنید. نکات زیر نکاتی است که باید قبل از شروع تجارت دراپ شیپینگ خود به یاد داشته باشید:

    خرید از علی اکسپرس
    خرید از علی اکسپرس

    با برنامه پیش بروید

    قبل از شروع کسب و کار dropshipping، خوب برنامه ریزی کنید. عوامل مختلفی وجود دارد که باید قبل از شروع تجارت دراپ شیپینگ خود آنها را در نظر بگیرید و انتخاب محصول در سایت خرید عمده چین مانند خرید از سایت Dhgate و خرید از  علی اکسپرس مهم ترین آنهاست. همانطور که می دانید محصولات بی شماری وجود دارند که می توانید از فروشگاه های اینترنتی مانند علی اکسپرس، سایت خرید Alibaba، ایبی و.. خریداری کنید، ولی باید محصول مورد نیاز خود را از قبل مشخص کرده باشید.

    مراقب کلاهبردان اینترنتی در سایت های خرید عمده از چین باشید

    دلال کالا درست شبیه به یک واسطه است. هنگامی که شما سفارشی را ثبت می کنید، واسطه معاملات سفارشات شما را به تامین کننده منتقل می کند و سپس مناسب ترین تامین کننده محصولات را مستقیماً برای خریدار ارسال می کند. در dropshipping، تامین کننده کالا را با لیبل خصوصی خود در اختیار شما قرار می دهد. این کار می تواند مشکل ساز باشد زیرا غیرقانونی بوده و احتمال کلاهبرداری ها در سایت های خرید عمده چین با این روش افزایش می یابد.

    از تامین کنندگان سوال بپرسید

    امروزه تماس با تامین کنندگان اصلاً کار دشواری نیست. شما می توانید اطلاعات تماس فروشگاه DHGate چین و تامین کنندگان سایت علی اکسپرس را پیدا کرده و هر سوالی که در مورد دراپ شیپینگ دارید از آنها بپرسید. شما در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و طبیعی است که سوالات زیادی در ذهن شما به وجود بیاید. در ادامه، به تعدادی از سوالات احتمالی شما بهترین پاسخ ممکن را داده­ایم.

    زمان تولید محصولات

    زمان تولید یک فاکتور قابل توجه هنگام dropshipping است. قبل از شروع کسب و کار دراپ شیپینگ خود در مورد زمان تولید از تامین کننده سوال کنید. فهمیدن این موضوع یک عامل تعیین کننده در میزان موفقیت کسب و کار شما در آینده است.

    حداقل مقدار سفارش

    یکی از عوامل مهم dropshipping که می توان از آن چشم پوشی کرد، حداقل مقدار سفارش است. وقتی از سایت های خرید عمده چین مانند علی اکسپرس خرید می کنید، حداقل مقدار سفارش مشکل بزرگی نیست. حتی می توانید بخش کوچکی از حداقل مقدار سفارش را از خریدار درخواست کنید، اما ناگفته نماند که  برای دریافت یک قطعه باید هزینه بالایی بپردازید.

    روش و زمان تحویل کالا

    نظرات ثبت شده درباره خرید از سایت Dhgate نشان می دهد که خدمات تحویل کالای این سایت مثل AliExpress نیست. تاخیر در تحویل می تواند باعث عصبانیت خریداران این سایت شود. با انتخاب حمل و نقل هوایی بار از چین در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. این روش حمل و نقلی در سراسر جهان در دسترس است، در عین حال ممکن است مجبور به پرداخت هزینه سنگینی شوید.

    مشکلات احتمالی مشتریان

    ممکن است در طی dropshipping با مشکلات زیادی مواجه شوید که یکی از این مشکلات شکایات مشتری است. عوامل زیادی مانند کیفیت محصول یا زمان تحویل بر میزان رضایت مشتریان تاثیر زیادی می­گذارند. گاهی ممکن است خریدار محصولی را از سایت خرید عمده از چین دریافت کند که با سفارش او تطابق نداشته باشد، بنابراین مشتری در این شرایط بازپرداخت وجه و یا تعویض کالا درخواست می کند.

    روش های پرداخت در دو سایت خرید عمده از چین

    سایت ­های خرید علی اکسپرس و Dhgate سعی می کنند روش های پرداخت مختلفی مانند Western Union را به مشتریان خود ارائه دهند. هر دوی این شرکت‌ها در تلاشند تا از بهترین و مناسب‌ترین روش های انتقال پول استفاده کنند. وقتی صحبت از پرداخت به میان می‌آید باید به این نکته توجه کرد که AliExpress و تامین‌کننده، تا زمانی که مصرف‌کننده محصولات را دریافت نکند، پولی دریافت نمی‌کنند.

    کنترل کیفیت

    در dropshipping، کیفیت یک مسئله مهم و قابل توجه است. از آنجایی که واسطه معامله کیفیت کل محصولات موجود در انبار را بررسی نمی­کند، ممکن است از کیفیت محصولات هنگام خرید از علی اکسپرس و خرید از سایت Dhgate بی اطلاع باشد. بنابراین، احتمال دارد محصولاتی با کیفیت پایین به دست مصرف کننده برسد. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است برای اطمینان از کیفیت محصولات به کارخانه مراجعه کنید. بازرسی کالا در چین از جمله خدمات ویژه گروه تجاری ققنوس میباشد که کیفیت و کمیت محصولات را از همه لحاظ مورد بررسی قرار خواهند داد.

    نمونه محصول درخواست کنید

    درخواست نمونه محصول کاری عاقلانه بوده و به شما کمک می کند از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. اکثر شرکت ها نمونه محصولات خود را رایگان برای شما ارسال می­کنند، در حالی که تعداد کمی از شرکت ها برای نمونه ها هزینه‌ای دریافت می­کنند. هر زمان که به صورت عمده خرید می کنید، باید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید و درخواست نمونه محصول ایده خوبی است.

    مذاکره کنید

    سعی کنید طبق اصول تجاری با تامین کنندگان مذاکره کنید، زیرا در نهایت به نفع شما و تامین کننده خواهد بود. می توانید آنها را با مزایای واقعی dropshipping اشنا کنید و بگویید که استفاده از این تجارت چقدر در پیشرفت کسب و کار آنها تاثیرگذار خواهد بود. سعی کنید علاوه بر مذاکره روی قیمت بالاتر، در مورد تمام عوامل دیگر هم مذاکره کنید.

    روش پرداختی را انتخاب کنید که از منافع خریداران محافظت کند

    سایت های خرید عمده چین روش‌های مطمئن بسیاری را برای انتقال پول ارائه می‌کنند، این امنیت را حس می­کنید، به خصوص زمانی که از AliExpress خرید می‌کنید. درگاه پیشنهادی این سایت Alipay است که مطمئن ترین راه برای انتقال پول به حساب می­ آید. به یاد داشته باشید که فقط پرداخت امن و مطمئن می تواند موفقیت کسب و کار شما را تضمین کند، بنابراین سعی کنید مطمئن ترین راه را برای انتقال پول انتخاب کنید.

    ۶ سایت برتر فروش اینترنتی مشابه با علی اکسپرس و DHgate

    خرید از علی اکسپرس و سایت DHgate مهم‌ترین منابعی هستند که یک واسطه معامله از آنها استفاده می­کند. اگر شما یک واسطه معاملاتی هستید، باید به دنبال جایگزین هایی برای AliExpress باشید. در بخش بعدی شش جایگزین برتر سایت خرید عمده چین به جای خرید از علی اکسپرس و  DHgate آورده شده که باهم بررسی می­کنیم.

    سایت های خرید عمده از چین
    سایت های خرید عمده از چین

    علی بابا (Alibaba)

    این شرکت در سال ۱۹۹۹ توسط Jack Ma به همراه ۱۷ بنیانگذار دیگر تأسیس شد. این یک تجارت متصل کننده کسب و کار به کسب و کار برای اتصال تولید کنندگان چینی با خریداران بین المللی است. سیاست خرید از علی بابا در مقایسه با شرکت های دیگر مانند eBay یا خرید از Amazon کاملا متفاوت است. این شرکت بستری را برای تامین کنندگان چینی فراهم می کند، جایی که آنها می توانند کالاهای خود را به نمایش گذاشته و مصرف کنندگانی را از سراسر جهان جذب کنند.

    Chinabrands

    Chinabrands یک سایت خرید عمده چین است که هیچ انباری برای نگهداری محصولات عمده خود ندارد. این شرکت محصولات را از تولید کنندگان چینی دریافت کرده و مستقیما به خرده فروشان کوچک یا متوسط در سراسر جهان عرضه می­کند. این شرکت از سیستم API dropshipping یکپارچه پشتیبانی می­کند، که به واسطه های معاملاتی کمک می کند تا محصولات را از طریق API جابجا کنند. بهترین محصولاتی که می توانید در این سایت خریداری کنید شامل اجناس زیر است:

    1. تلفن همراه و کامپیوتر
    2. لوازم الکترونیکی خانگی
    3. لباس­های مد روز و زیورآلات
    4. اسباب بازی و لوازم سرگرمی

    سایت عمده Made-in-China از چین

    سایت خرید عمده Made-in-China در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و شرکت فناوری Focus با مسئولیت محدود آن را اداره می کند. این شرکت شرایطی را فراهم می­کند تا خریداران جهانی و تامین کنندگان چینی تجارت جهانی آسان تری داشته باشند. Made-in-China در رتبه مصرف کننده ۱.۲۹ ستاره دارد. این شرکت در بین سایت های منبع رتبه دوازدهم را در اختیار دارد. تنها مشکل احتمالی که این سایت دارد امور مشتریان به نسبت بد است، چون طبق انتظارات مشتریان نبوده و خوب عمل نمی­کند.

    فروشگاه اینترنتی LightInTheBox

    Light in the box یک شرکت خرده فروشی آنلاین جهانی است که محصولات را مستقیماً به مصرف کنندگان سراسر جهان تحویل می دهد. این شرکت کالاهای بسیار متنوعی را با قیمت ارزان به مشتریان پیشنهاد می­دهد؛ کالاهایی که می­توان خیلی سریع از سایت خریداری کرد. در این سایت محصولات مشابهی از جمله زیورآلات کوچک، پوشاک، ابزارهای کاربردی خانه و باغ عرضه می­شود.

    سایت Banggood جهت خرید عمده از چین

    Banggood هم یک سایت خرید عمده از چین مانند خرید از علی اکسپرس و DHgate است که عرضه کننده کالاهای مناسب خرده فروشی است. بیش از ۲۰۰۰۰۰ محصول از دسته های مختلف از جمله تلفن های همراه، اسباب بازی های کنترل از راه دور، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مد، جواهرات و غیره در این سایت وجود دارد. تمامی محصولات عرضه شده در این سایت پس از بررسی دقیق انتخاب می شوند. وب سایت Banggood مرتبا به روز می شود تا جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

    وبسایت DealExtreme

    وب سایت DealExtreme به عنوان بهترین جایگزین DHgate یا علی اکسپرس در نظر گرفته می شود. این شرکت بیش از ۳۰۰۰۰۰ محصول را به مشتریان عرضه می­کند. قیمت اجناس موجود در این سایت ناچیز بوده و بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر این، سایت DealExtreme از بازپرداخت وجه و جایگزینی فوری کالا پشتیبانی می­کند. این شرکت از طریق همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی، اکثر کالا ها را رایگان به مشتریان جهانی تحویل می­دهد. این سایت مکانی امن و مطمئن برای خریداری محصولات مورد نیاز شماست. ممکن است ۲۰ الی ۳۰ روز طول بکشد تا محصول به دست شما برسد؛ اما حداکثر زمان ممکن برای تاخیر تحویل ۳ ماه است.

    جمع بندی

    وقتی صحبت از مقایسه AliExpress و DHgate به میان می‌آید، باید گفت که این دو سایت تفاوت عمده‌ای با یکدیگر ندارند؛ زیرا محصولاتشان را در سطح جهانی به فروش می­رسانند. هر دو شرکت برجسته ترین تامین کنندگان و فروشندگان را در اختیار دارند؛ در نتیحه شما می­توانید در تجارت خارجی قدم رو به جلویی بردارید. تنها راهی که موفقیت در کسب و کارتان را تضمین می­کند این است هنگام انتخاب هر یک از آنها، تحقیقات زیادی انجام دهید و با وسواس انتخاب کنید. آیا قصد خرید باکیفیت ترین محصولات را دارید؟ بسیار عالی. گروه تجاری ققنوس با سال ها تجربه در زمینه واردات و صادارت کالا به شما در پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی و خرید از سایت های معتبر خارجی کمک می­کند. کافی است همین حالا پیام دهید.

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *