محبوب‌ترین فروشگاه های اینترنتی جهانی؛ ۲۵ نمونه از بهترین‌های دنیا

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

فروشگاه های اینترنتی جهانی

آنچه در این مقاله میخوانید

سایت‌های خرید آنلاین و فروشگاه‌ های اینترنتی در جهان ایجاد شدند تا بمانند. تقریباً همه مردم و یا لااقل یکی از نزدیکانشان تا کنون از یکی ازبهترین سایت های خرید و فروش اینترنتی برای خرید یک کالا استفاده کرده است. خرید آنلاین راحت است چون در هر مکان و هر زمانی می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اقدامات امنیتی پیشرفته‌ای هم که توسط شرکت‌های پیشگام فین تک برای ایمن‌تر کردن تراکنش‌های آنلاین ایجاد شده، عاملی است که تمایل افراد برای خرید آنلاین را بیشتر می‌کند. البته خرید آنلاین با دارا بودن گزینه‌های فراوان، می‌تواند با ریسک همراه باشد، مخصوصا زمانی که مجبور باشید از چندین وب‌سایت خرید ناشناخته و فروشگاه آنلاین دیدن کنید تا دقیقاً به آنچه می‌خواهید یعنی بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان برسید.

اگر راهی برای آشنایی با خرید اینترنتی از محبوب‌ترین وب سایت‌های خرید آنلاین وجود داشته باشد، چطور؟ ما در این مقاله از گروه تجاری ققنوس شما را راهنمایی خواهیم کرد.

محبوب‌ترین فروشگاه های اینترنتی و وب سایت‌های خرید آنلاین جهان

این مقاله بهترین فهرست از معتبرترین وب سایت‌های خرید آنلاین و فروشگاه های اینترنتی جهان امروزی را معرفی می‌کند. این نمونه ها گرچه ممکن است لزوماً ارزان‌ترین سایت‌های خرید و فروش اینترنتی نباشند، اما می‌توانند اهداف محبوبی برای افراد مختلف در خرید آنلاین باشند. فهرستی که ما از سایت‌های خرید آنلاین داریم هم شامل فروشگاه‌ های اینترنتی زنانه و هم فروشگاه‌های خرید آنلاین برای مردان را پوشش می‌دهد. مهم نیست که هنگام خرید آنلاین به دنبال چه چیزی هستید (لوازم الکترونیکی، اقلام مد، محصولات زیبایی یا هر چیز دیگری) ما لیست تمام آن‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم.

در این قسمت بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید آنلاین در جهان امروز را معرفی می‌کنیم:

 سایت خرید Amazon.com؛ از پرطرفدارترین فروشگاه های اینترنتی جهان

در سال‌های اخیر، سایت خرید عمده آمازون در خرید آنلاین، به ویژه در عرصه کالاهای عمومی، پیشگام بوده است. آمازون با میانگین ترافیک ماهانه ۱.۸۷ میلیارد کاربر، یکی از بزرگترین غول‌ها در خرید آنلاین است. آمازون میلیون‌ها کالا را از انبارهای خود به فروشندگان در سرتاسر جهان می‌فروشد. برای اطلاع از محبوب ترین کالاها در Amazon میتوانید مقاله ما با عنوان پرفروش‌ترین های آمازون را بخوانید.

خرید آنلاین از سایت آمازون
خرید آنلاین از سایت آمازون

فروشگاه اینترنتی محبوب eBay.com در جهان

eBay بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان با میانگین ترافیک ماهانه ۸۱۷.۶ میلیون کاربر است. اکثر فروشندگان از eBay برای کسب درآمد بیشتر با فروش انواع کالاهای مختلف استفاده می‌کنند. گاهی اوقات، فروشندگان‌ با استفاده از ابزارهایی مانند آدوریک برای جلب توجه کاربران و هدایت تولید، تبلیغات پاپ آپ انجام می‌دهند. شما می‌توانید نتایج جستجوی خود را بر اساس قیمت، برند، رنگ، ویژگی ها، اندازه، طبقه‌ بندی مشتریان و نظرات جدا کنید. همچنین اگر به دنبال ارزان ترین سایت‌ های خرید و فروش آنلاین هستید، eBay اولین سایت خرید و فروش اینترنتی است که می‌توانید از آن دیدن کنید.

فروشگاه ebay
فروشگاه ebay

Etsy.com

Etsy بازار آنلاین محصولات صنعتگران ماهر در سراسر جهان است و میانگین ترافیک ماهانه ۱۲۰.۴ میلیون کاربر برای خرید و فروش صنایع دستی و کالاهای هنری را دارد. خرید آنلاین در Etsy بیشتر برای لوازم خانگی مدرن و اشیاء قیمتی مثل عتیقه‌های قدیمی، دکوراسیون منزل، لباس‌ها، جواهرات شخصی‌ و کفش است. معاملات خوب زیادی در فروشگاه اینترنتی Etsy انجام می‌شود که آن را به یک بازار ایده‌آل برای خریداران و فروشندگان در جهان تبدیل کرده تا بتوانند هم پس‌انداز کنند و هم پول بیشتری بدست آورند.

InspireUplift.com

یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی محبوب در جهان که از سال ۲۰۱۷، کالاهای باکیفیت را با هزینه مناسب در خدمت مشتریان در سراسر جهان قرار داده است، InspireUplift است. آغاز کار این وب سایت تنها با یک صفحه رسانه جمعی بود که اکنون بیش از ۶ میلیون دنبال کننده دارد، با میلیون ها مشتری سر و کار دارد و بهترین فرصت برای کسب و کارهای کوچک است تا محصولات خود را به راحتی بفروشند.

InspireUplift.com یک فروشگاه آنلاین با محصولات متنوع می‌باشد، وسایل مورد نیاز برای آشپزخانه گرفته تا سرویس بهداشتی، فضای باز تا سرپوشیده را شامل می‌شود و همچنین دارای وسایل مهیج برای کودکان، سالمندان و جوانان است.

سایت خرید آنلاین Overstock.com

برای خانم هایی که به خرید آنلاین رغبت دارند، Overstock یک از سایت های خرید اینترنتی جذاب است؛ زیرا این سایت بیشتر بر روی کالاهای خانگی و محصولات زنانه تمرکز دارد. همانطور که در صفحه اصلی آن دیده می‌شود، اینها فروشندگان پر تب و تابی هستند. شما می‌توانید در این سایت محصولات را بر اساس برند، قیمت و هزینه ارسال مرتب کنید. اگر به دنبال فروشگاه های اینترنتی محبوب و ارزان در جهان برای زنان هستید، می‌توانید از Overstock دیدن کنید.

Wish.com

Wish یک اپیلیکیشن برای آسان‌تر کردن معاملات بزرگ برای خرید است. با میانگین ترافیک ۳۸.۷ میلیون نفری که هر ماه معامله انجام می‌دهند، برنامه Wish به خوبی این کار را برایشان انجام می‌دهد.

Alibaba.com

اگر به دنبال یکی از بزرگترین سایت های خرید اینترنتی برای تهیه محصولات از تولید‌کنندگان چینی و واردات پرسود کالا از چین هستید، از علی بابا دیدن کنید. Alibaba.com صادرکنندگان چینی را با شرکت هایی از تمام نقاط جهان مرتبط می‌کند. سایت علی بابا همچنین بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک و آنلاین در چین است. آنها همچنین از نظر درآمد پنجمین شرکت بزرگ اینترنتی جهان هستند.

سایت خرید اینترنتی علی بابا
سایت خرید اینترنتی علی بابا

Aliexpress.com؛ جزو بهترین فروشگاه های اینترنتی چینی در جهان

در سایت خرید آنلاین Aliexpress شما می‌توانید معاملات متفاوتی از تبلیغات در مورد لباس، لوازم الکترونیکی، اقلام ورزشی و موارد دیگر داشته یاشید. اگرچه در چین مستقر است، اما دامنه دسترسی این سرویس خرده فروشی آنلاین جهانی است. میانگین ترافیک ماهانه ۴۳.۳ میلیونی Aliexpress شامل مشاغل کوچک از چین، سنگاپور و هر کشور دیگری است که محصولات را به خریداران در سطح  بین المللی به صورت آنلاین می فروشند.

بسیاری از کسب و کارها کالاهای خود را از این پلتفرم تهیه می‌کنند و به مشتریان نهایی ارسال می‌نمایند. بخاطر همین منبع بزرگی برای ارسال کالا به حساب می‌آید که سازندگان برترین وب‌سایت تجارت الکترونیک مانند Shopify و BigCommerce ادغام‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌کنند که به شما کمک می‌کنند به راحتی محصولات را پیدا کرده و به فروشگاه خود اضافه کنید.

علی اکسپرس
علی اکسپرس

سایت Walmart.com

Walmart.com یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی و خرده فروشی آمریکایی در جهان است. Walmart، زنجیره ای از هایپرمارکت ها، بخش های تخفیف، و فروشگاه های مواد غذایی مستقر در ایالات متحده است. والمارت بزرگترین فروشگاه خرده فروشی در ایالات متحده محسوب میشود. آنها دارای مجموعه ای عالی از کالاهای با کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. Walmart.com بهترین تجربه خرید آنلاین را برای بیش از ۳۳۹ میلیون کاربر در هر ماه فراهم می‌کند.

Sears.com

سیرز یک فروشگاه زنجیره‌ای آمریکایی و یک خرده‌فروش منسجم می‌باشد. بیش از ۲۶.۱ میلیون نفر که هر ماه از Sears.com بازدید می‌کنند، می‌توانند به محصولات کامل و تخصصی که در تمام فروشگاه‌های آنها در ایالات متحده پخش شده است دسترسی داشته باشند.

فروشگاه بزرگ اینترنتی Kohls.com

Kohls یک فروشگاه بزرگ آمریکایی و یکی دیگر از محبوبترین سایت های خرید اینترنتی است که بصورت آنلاین فعالیت دارد. محصولاتی مانند جواهرات، پوشاک، ملافه، محصولات زیبایی، کفش، مبلمان، لوازم منزل و لوازم الکترونیکی به صورت آنلاین و در فروشگاه‌های فیزیکی آنها در دسترس هستند. میانگین ترافیک ماهانه Kohls.com 40.4 میلیون کاربر است.

Costco.com

Costco Wholesale یک خرده فروش جهانی با ارزش چند میلیارد دلاری است که کالاهای با نام تجاری با کیفیت را با بهترین قیمت ممکن ارائه می دهد. اگرچه Costco در ایالات متحده شروع به کار کرد، اما در هشت کشور دیگر نیز انبارهای فروش برای فعالیت دارد و میانگین ترافیک ۴۲.۱ میلیون نفر در هر ماه از وب سایت آنها بازدید می‌کند.

سایت خرید Target.com

Target دومین خرده‌فروش بزرگ و یکی از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی در ایالات متحده و جهان است. Target.com دارای میانگین ترافیک ۱۱۷.۴ میلیون نفری است که از آن کالاهای با کیفیت بالا و مد روز با قیمت‌های رقابتی خریداری می‌کنند. اگر به دنبال یک خرده فروش آنلاین با تخفیف ویژه هستید، کانال های دیجیتال Target گزینه مناسبی است.

Asos.com

Asos یک فروشگاه مد آنلاین مورد علاقه جوانان شیک پوش است. Asos به‌ عنوان یک خرده‌فروش آنلاین مد و لوازم آرایش بریتانیا، یک نام بزرگ در رده فروشگاه‌های آنلاین مد و سایت های خرید اینترنتی است. در Asos، انواع لباس، لوازم جانبی، و معاملات مد را از بیش از ۸۵۰ برند محبوب با ارسال رایگان از مراکز فروش در بریتانیا، ایالات متحده و اروپا پیدا خواهید کرد.

فروشگاه خرید آنلاین Brooklinen.com

Brooklinen یک شرکت محبوب است که مستقیما به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد و ملافه‌های لوکس را با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌فروشد: ملحفه‌های لوکس، بالش، روتختی، پتو و غیره. این مجموعه به دلیل کیفیت مواد و قیمت مقرون به صرفه محصولات خود، یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان یه شمار میرود.

BHLDN.com

BHLDN یک خرده‌فروش آنلاین آمریکایی ویژه عروس و ساقدوش‌ها است. یک فروشگاه تجارت الکترونیک لباس عروس با سبک‌های کلاسیک لباس عروس، اکسسوری‌های عروس، لباس ساقدوش و دکور عروسی. BHLDN.com وابسته به شرکت Urban Outfitters (تجهیزات شهری) و یک برند همتای مردم شناسی است.

Cuyana.com؛ بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه در جهان

کویانا یکی دیگر از سایت های خرید اینترنتی برای خانم های امروزی است که می‌توانند از آن به صورت آنلاین لباس، کیف و لوازم جانبی مینیمال و باکیفیت خرید ‌کنند. کویانا تنها یک خرده‌فروش عمده برای خرید آنلاین زنان نیست، بلکه پیشگام حرکتی است که بر اساس کیفیت ساخته شده است.

سایت Konga.com

یکی از سایت‌های خرید آنلاین در نیجریه است که در آن می‌توانید کتاب، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، تلفن، کامپیوتر، مد و سایر موارد را خریداری کنید. می‌توانید خرید روزمره خود را در مرکز خرید کنگا انجام دهید که به کسب‌ وکارهای نیجریه اجازه می‌دهد محصولات خود را به‌ صورت آنلاین به نمایش بگذارند. در مدت زمان کوتاهی که ایجاد شده، Konga.com به سرعت در حال تبدیل شدن به موتور خرید آنلاین در آفریقا است.

Jumia.com

این مجموعه نیز یکی دیگر از فروشگاه های خرید اینترنتی جهان مستقر در لاگوس نیجریه است. جومیا سیستمی از تجارت آنلاین، بازارها و وب سایت‌های طبقه بندی شده است که در ۱۴ کشور آفریقایی حضور دارد. Jumia.com عمدتاً به خاطر طیف وسیعی از لوازم خانگی، سخت افزار و اقلام مد مشهور است.

Wayfair.com؛ ازبهترین فروشگاه های اینترنتی جهان

Wayfair یک فروشگاه تجارت الکترونیک آمریکایی است که کالاهای خانگی را از بیش از ۱۰۰۰۰ عرضه‌کننده به فروش می رساند. Wayfair.com یکی از بزرگترین مجموعه های آنلاین مبلمان، اثاثیه منزل، دکوراسیون و کالاها در جهان است. اگر به دنبال یک محصول خانگی عالی با قیمت خوب هستید، به Wayfair فکر کنید.

Genuine-People.com

Genuine People، یک خرده فروش آنلاین برای مد و سبک زندگی مستقر در سانفرانسیسکو و شانگهای، و نسخه مستقل زارا است. زارا سرسخت و عاشق انقلابی نو در مد است که قطعا عموم مردم آن را دوست خواهند داشت. مردم در طول سال، قیمت‌های واقع بینانه ای را برای قطعات رایج با قیمت زیر ۳۰ دلار برای هر کسی دارند.

سایت خرید Everlane.com

Everlane یکی از خرده فروشان آنلاین پارچه در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و شهر نیویورک می‌باشد. از کفش‌های Everlane گرفته تا محصولات جدید آن‌ها، قطعاً زیباترین لوازم ضروری مدرن را از بهترین کارخانه‌های دنیا و بدون نشانه‌ای از لوازم سنتی و کاملا مدرن دریافت خواهید کرد. Everlane در تولید پوشاک اولیه مانند پارچه ابریشمی، بافتنی‌های راحت یا یونیفرم مورد نیاز شغل جدید شما پیشگام است. وقتی صحبت از شفافیت قیمت آنلاین می‌شود، Everlane بهترین جایی است که باید رفت.

Garmentory.com

بازار پوشاک و مجموعه‌ای از برترین بوتیک‌های خودمختار جهان به صورت آنلاین است. این مجموعه بیش از ۵۰۰ بوتیک ملات و آجر سنتی و بیش از ۳۰۰۰ طراح نوظهور در سراسر جهان را به خریداران آنلاین متصل می‌کند.

Adidas.com؛ از فروشگاه های محبوب ورزشی در جهان

قطعا یکی از فروشگاه های اینترنتی و ورزشی محبوب در جهان است که دفتر مرکزی آن در هرتزوگناوراخ آلمان است. آدیداس بزرگترین تولید کننده پوشاک ورزشی در اروپا و دومین تولید کننده بزرگ در جهان نیز میباشد. فروشگاه‌های آدیداس در بریتانیا، ایالات متحده و سایر کشورها، اجناس اصلی آدیداس مانند کفش‌های زنانه، کفش‌های مردانه و سایر لوازم ورزشی را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.

بهترین سایت های خرید اینترنتی
بهترین سایت های خرید اینترنتی

FreePeople.com

Free People یکی دیگر از شرکت‌های مدرن امریکایی در زمینه لباس و سبک زندگی برای خانم هاست. آنها در بیش از ۱۴۰۰ مجموعه و فروشگاه مخصوص لباس، لوازم جانبی، لباس‌های راحتی، کفش و لباس شنا برای زنان می فروشند.

Zappos.com

یکی از مواردی که Zappos را از سایر سایت‌ های خرید اینترنتی در این لیست متمایز می‌کند، خدمات مثال زدنی آنها به مشتریان است. صنعت خرید آنلاین سرشار از گزارش‌های حاکی از رضایت مردم است که توسط مشتریان مختلف Zappos ارسال شده است. در Zappos، لباس‌های زنانه، لباس‌های بچه‌گانه، کفش‌های مردانه و اقلامی از فروشگاه‌های تخصصی پیدا خواهید کرد.

کلام پایانی

در این مقاله از گروه تجاری ققنوس سعی کردیم لیست دقیقی از بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه های اینترنتی جهان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اکنون که شما این اطلاعات را دارید، نظر خود را در مورد لیست محبوب ترین سایت های خرید آنلاین در جهان با ما در میان بگذارید. همچنین اگر قصد خرید از سایت های معتبر خرید آنلاین مانند وبسایت علی بابا، ایبی، آمازون، علی اکسپرس و.. را دارید، میتوانید کلیه خدمات خرید و منبع یابی کالا را به تیم کارشناسان متخصص ما بسپارید و خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *