واردات اسباب بازی از شانتو

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات اسباب بازی از شانتو

آنچه در این مقاله میخوانید

چین به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده اسباب بازی در جهان، بیش از ۵۰ درصد اسباب بازی ‌های دنیا را تامین می‌کند. در این بین واردات اسباب بازی از شانتو چین به علت گسترش صنعت اسباب بازی در این شهر، یک فعالیت پرسود برای بازرگانان به شمار می‌رود. به این معنی که این شهر بیشترین تنوع اسباب بازی را نسبت به دیگر شهرهای چین دارد. بندر شانتو چین در دهه ۱۹۸۰ به یک منطقه خاص اقتصادی تبدیل شد و دولت جهت پیشرفت این منطقه، برای شرکت‌های تجاری، معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفت.

این را هم می‌دانید که اسباب بازی با جذابیت خاص برای کودکان زیر ۱۲ سال، در ایران بازار فروش خوبی دارد. بنابراین در ادامه این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس همراه باشید تا شما را با نحوه واردات اسباب بازی از شانتو و خدمات حمل‌ونقل این شرکت از بندر شانتو چین آشنا نماییم.

صنعت اسباب بازی در شانتو چین چگونه است؟

شانتو شهری پیشرفته در ساحل شرقی استان گواندونگ چین با جمعیت ۵۳۹۱۰۲۸ و مساحت ۲۰۶۴ کیلومترمربع دارای اقتصادی کاملا پویا و مستقل است. فعالیت اقتصادی عمده شانتو در صنایع پلاستیک، پوشاک و اسباب بازی و بیشترین حجم صادارت این شهر، در صنعت اسباب بازی است. در شانتو تعداد زیادی فروشگاه‌های بزرگ اسباب بازی وجود دارند. اگر شما قصد خرید عمده و واردات اسباب بازی از شانتو را دارید، بهتر است از ۸ مجموعه فروشگاهی اسباب بازی که به شکل نمایشگاه دائمی هستند، دیدن نمایید. سالانه تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار صادرات اسباب بازی از بندر شانتو چین صورت می‌گیرد.

شانتو چنگهای بزرگترین و پیشروترین مراکز تولید و نوآوری اسباب بازی در چین، بویژه در رابطه با اسباب بازی های الکترونیکی و پلاستیکی هستند. برندهای معروف اسباب بازی مانند Auldey، Huawei، Auby  و … تاکنون در شانتو چنگهای موجود شده‌اند. در شانتو چنگهای میلیون‌ها کارخانه اسباب بازی سازی از کارگاه‌های کوچک گرفته تا برندهای بزرگ بین المللی متفاوت یافت می‌شود که شما را از بازدید یک به یک کارخانه‌ها بی نیاز می‌کند.

بازار بزرگ اسباب‌ بازی در خیابان‌های شانتو هم موجودند و شما می‌توانید هر نوع اسباب بازی را از تامین‌کنندگان مختلف در یک مکان تهیه کنید. در بازار اسباب بازی‌ های شانتو، اطلاعات تامین‌کننده اسباب ‌بازی نیز در اختیار علاقمندان به واردات اسباب بازی از شانتو قرار می‌گیرد.

گروه تجای ققنوس به عنوان نماینده تامین کننده اسباب بازی های شانتو می‌تواند به شما کمک کند مناسبترین کارخانه را پیدا کنید و از طریق خدمات حمل این شرکت از بندر شانتو چین به ایران ارسال نمایید.

واردات اسباب بازی از شانتو
واردات اسباب بازی از شانتو

مهمترین نمایشگاه های اسباب بازی در شانتو چین

پیش از بازدید از بازار اسباب بازی های شانتو توجه کنید که در شانتو بازار مساویست با نمایشگاه. در ادامه ۸ نمایشگاه دائمی اسباب بازی شهر شانتو که مقاصد اصلی خرید اسباب بازی از این شهر هستند، را در جدول زیر معرفی می‌کنیم.

نام نمایشگاهمشخصاتمحصولات
سالن نمایشگاهی CBHدر سال ۲۰۱۷ با مساحت ۱۳۰۰۰ مترمربع افتتاح شد و ظاهری لوکس و دکوراسیونی زیبا دارد.عمده محصولات اسباب بازی با کیفیت بالا و بسته بندی خوب. بسته بندی آنها طوریست که شما بتوانید برند دلخواه خودتان را روی محصول بزنید.
  سالن نمایشگاهی  YS WIN-WINبا مساحت ۱۶۰۰۰ مترمربع بیش از ۳۰۰۰ تامین کننده محصولات اسباب بازی را با بیش از ۱ میلیون آیتم دارد. مقصد خرید اکثر خریداران اروپایی و آمریکایی برای واردات اسباب بازی از شانتو.  دارای محصولات برند و خاص با کیفیت بالا و قیمت‌های معقول.
سالن نمایشگاهی HOTONاولین مجموعه نمایشگاه اسباب بازی در شهر و بندر شانتو چین که در سال ۲۰۰۳ در مساحتی برابر با ۱۵۰۰۰ مترمبع افتتاح شد.هر نوع اسباب بازی ازجمله اسباب بازی های پلاستیکی، چوبی و … .
  سالن نمایشگاهی HKدر سال ۲۰۱۵ با مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع افتتاح و شروع به کار کرد. این مجموعه با کیفیت محصولات اسباب بازی و خدماتی که به مشتری می‌‌دهد، مشهور است.دارای انواع اسباب بازی؛ کافیست عکس اسباب بازی موردنظرتان را به فروشندگان بدهید، آنها دقیقا همان محصول را برای شما پیدا می‌کنند.

ممکن است در برخی مواقع شما اسباب بازی مدنظرتان را در این چهار سالن نمایشگاهی پیدا نکنید. زیرا این سالن‌ها اغلب فروشنده اسباب بازی های رایجی می‌باشند که شاید در محل زندگی خودتان هم یافت شوند و نیازی به واردات اسباب بازی از شانتو و بندر شانتو چین ندارند. اما برخی از کارخانه‌های تولید اسباب بازی در چین جهت حفاظت از طرح‌ها و ایده‌های خود، محصولاتشان را در چنین فروشگاه‌هایی در معرض دید قرار نمی‌دهند.

پس اگر به دنبال اسباب بازی هایی هستید که ایده‌ها و مدل‌های جدید و نو دارند، باید به سالن‌های نمایشگاهی FEATURE سر بزنید. در هر کدام از این مجموعه‌ها فقط ۱۰ تا ۳۰ کارخانه بزرگ محصولاتشان را عرضه می‌نمایند که اغلب از برندهای بزرگ است و هر کارخانه فقط دارای یک غرفه بزرگ برای کلیه محصولات خود در سالن است. این سالن‌ها را در جدولی جدا جهت واردات اسباب بازی از شانتو معرفی می‌کنیم:

نام سالنمحصولات
سالن نمایشگاهی W.Tاسباب بازی های شگفت انگیز (Dinosaur Toys)، ماشین‌های کنترلی، بازی‌های فکری و … .  
سالن نمایشگاهی UNION  اسباب بازی کودکان، اسباب بازی‌های دخترانه و … .  
سالن نمایشگاهی C.K  انواع اسباب بازی اسلحه، اسباب بازی‌های تبدیلی و … .  
سالن نمایشگاهی H.W  اسباب بازی‌های حمام، اسباب بازی‌های پرنده و … .

معرفی بندر شانتو چین

بندر شانتو، واقع در خط ساحلی شرق استان گوانگدونگ، جنوب غربی استان فوجیان و جنوب استان جیانگشی، یکی از بنادر ساحلی بزرگ چین است. این بندر با خطوط کشتیرانی خود به ۲۷۲ بندر از ۵۸ کشور، صادرات و واردات انجام می‌دهد. واردات اسباب بازی از شانتو و کلا تجارت در بندر شانتو چین شامل بارگیری و تخلیه ، انبارداری، حمل‌ونقل و … است. همچنین کانتینرها از بندر شانتو حمل زغال سنگ معادن، غلات و فله، و حمل انواع کالا برای بازرگانان را انجام می‌دهند. زیر ساخت های این بندر عبارتند از:

  • پنج منطقه بندری Zhuchi، Guang’ao، Mashan، Queshi  و منطقه بندر قدیمی
  • ۲۸ اسکله عملیاتی با ظرفیت ۱۴. ۱۷ میلیون تن
  • ۱۱ اسکله آب عمیق با ظرفیت بالای ۱۰۰۰۰ تن
  • وجود تجهیزات جامع و کامل بندری شامل: محوطه‌ها، انبارها، امکانات ارتباطی و پشتیبانی در بندر شانتو چین
  • ارائه خدمات کامل جهت واردات اسباب بازی از شانتو

در سال ۲۰۰۵، ظرفیت محموله‌ها در بندر شانتو به ۱۵. ۰۸ میلیون تن بود و ظرفیت کانتینری به ۳۴۱۰۰۰ TEU  افزایش یافت. با توجه به این که بندر شانتو یک منطقه کاملا اقتصادیست و با در نظر گرفتن معافیت مالیاتی دولت برای شرکت‌های تجاری فعال در این منطقه، افراد زیادی در آن به فعالیت تجاری مشغولند. در مناطق روستایی شانتو چین غالبا مردم روستایی زندگی می‌کنند و به ندرت می‌توان توریستی در این منطقه دید. برای همین افراد خارجی برای ساکنین این محل جذابیت زیادی دارند و با آن‌ها برخوردی گرم و مهربان دارند.

اگر شما هم به واردات اسباب بازی از شانتو از طریق بندر شانتو چین علاقمندید با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید. از جاذبه‌های گردشگری شهر شانتو می‌توان جزیره نان‌آو، پارک شیپاتوای، معبد امپراطور گوان و معبد مادر پیر را نام برد که توصیه می‌کنیم در سفر به شانتو حتما از این مکان‌ها هم دیدن کنید.

شرایط واردات از بندر شانتو چین

در بخش‌های بالا تقریبا با صنعت اسباب بازی شهر شانتو و بندر شانتو آشنا شدید. در ادامه مطلب می‌خواهیم شما را با شرایط و نحوه تجارت و واردات از این بندر آشنا کنیم. همان‌طور که می‌دانید مهمترین شرط واردات از هر کشور خارجی، آشنایی تجار با برخی از اصول و قوانین واردات و عمل به آن‌هاست. این مورد درباره واردات اسباب بازی از شانتو چین هم صدق می‌کند و شما باید اطلاعات کافی درباره نحوه واردات از شانتو را بدانید. لازم به ذکر است که قوانین و مقررات خاصی جهت واردات از بندر شانتو چین وجود دارد که باید هنگام واردات هر کالایی آن قوانین رعایت گردد.

  • بهتر است از محصولات صادراتی شانتو اطلاعاتی کسب کنید. از آنجایی که اسباب بازی، عمده کالاهای صادراتی این شهر است، برای واردات آنها باید مجوزاتی را از سازمان‌های مربوطه اخذ نمایید.
  • در بیشتر موارد هم برای واردات اسباب بازی از چین، باید از محدودیت‌های واردات اسباب بازی در کشور خود مطلع باشید.
  • دریافت گواهی CPC برای واردات محصولات کودکان لازم است. در این گواهی باید اطلاعات واردکننده و صادرکننده، اطلاعات مربوط به کالا و نیز موارد تست مربوطه انجام شده و مقررات و استانداردهای تنظیم شده برای واردات اسباب بازی از شانتو فهرست شود.
  • محصولات و اسباب بازی کودکان برای ارسال از بندر شانتو چین باید مطابق با قوانین و مقررات مربوطه باشند و آزمایش اجباری شخص ثالث برایشان انجام گیرد.
  • بهتر است از یک آژانس تست شخص ثالث حرفه‌ای بخواهید تا این آزمایش را انجام دهد. موارد مورد آزمایش به قوانین کشور وارد کننده بستگی دارد. زمانی که کلیه محتویات آزمایشی محصول با مقررات مربوطه همخوان بود، محصول مجاز است به کشور وارد شود.
واردات از بندر شانتو چین
واردات از بندر شانتو چین

واردات و ترخیص اسباب بازی از شانتو چین 

واردات اسباب بازی از شانتو چین و ترخیص از گمرک برای افرد بدون تجربه می‌تواند فرایندی خسته کننده باشد و زمان و انرژی زیادی ببرد. بنابراین اگر می‌خواهید بدون دردسر و با سود بیشتری اسباب بازی وارد کنید، با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید. ما می‌توانیم امور مختلف واردات و ترخیص از بندر شانتو چین را برایتان انجام دهیم و در وقت و هزینه شما صرفه جویی نماییم.

  • انتخاب اسباب بازی مدنظرتان را به ما بسپارید تا با بررسی قیمت انواع اسباب بازی بر اساس مقادیر مختلف، بهترین قیمت را با تامین کننده مذاکره کنیم.
  • شناسایی تأمین‌کننده معتبر توسط تیم متخصص ما با داشتن دفاتر در چین و کارشناسانی که به زبان چینی مسلط هستند. ما می‌توانیم اصالت کالا و ماهیت شرکت عرضه کننده را در کشور چین بررسی کنیم تا خریدی امن و مطمئن جهت واردات اسباب بازی از شانتو داشته باشید.
  • پرداخت هزینه خرید با روش‌های پرداخت امنی چون: حواله یوان، ویچت و علی پی، حواله یوان صادراتی و حواله دلار توسط تیم ما انجام می‌شود.
  • برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل از بندر شانتو چین و حمل کالا از چین با خدمات حمل بار به بندر عباس و کشور امارات توسط گروه تجاری ققنوس با نازلترین قیمت انجام می‌گیرد. به دلیل ممنوعیت واردات برخی اسباب بازی ها، کالای شما به گمرکات کشور امارات حمل و از آنجا ترخیص می‌شود.
  • در مرحله پایانی واردات اسباب بازی از شانتو باید محموله خود را از گمرک ترخیص نمایید. در این مرحله نیز ترخیص کاران ما با تهیه مدارک مورد نیاز جهت ترخیص، تمام امور را به دقت و در زمان مقرر انجام داده و اسباب بازی را در مکان مورد نظر به شما تحویل می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ترخیص از بندر شانتو چین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله واردات اسباب بازی از شانتو چین را بررسی کردیم. واردکنندگان اسباب بازی تازه کار ممکن است ندانند که برخی از کشورها جهت واردات اسباب بازی قوانین زیادی دارند و در این مورد سختگیرانه عمل می‌کنند. تجارت با هر شهر و کشوری از جمله بندر شانتو چین به آشنایی با قوانین و مقررات و رعایت اصول حمل و نقل نیازمند است و این امر موفقیت تجاری را تضمین می‌کند. برای رسیدن به این نتیجه و سودآوری بیشتر بهترین کار، مشورت با افراد باتجربه در این امر یا سپردن فرایند تجارت کالای خود به یک شرکت بازرگانی معتبر است.

با گروه تجاری ققنوس، محصولات مقرون به صرفه تری وارد کنید و از تجارت خود لذت ببرید. آیا می‌خواهید واردات اسباب بازی از شانتو را تجربه کنید؟ کافیست فقط با ما تماس بگیرید.

شهر شانتو چین برای واردات چه کالاهایی مناسب است؟

شانتو بیشتر با صنعت اسباب بازی معروف است و با ۸ فروشگاه‌ها و نمایشگاه دائمی بزرگ اسباب بازی، سالانه حدود ۴۰۰ میلیون دلار صادرات اسباب بازی دارد. در شانتو می‌توانید انواع اسباب بازی برند و متنوع را یک جا تهیه و وارد کنید.

خدمات حمل بندر شانتو چین چگونه است؟

کشتی های کانتینری از بندر شانتو در پنج منطقه بندری و ۲۸ اسکله عملیاتی با ظرفیت ۱۴. ۱۷ میلیون تن، ۱۱  اسکله آب عمیق با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰۰ تن و تجهیزات جامع و کامل بندری، محوطه‌ها، انبارها، امکانات ارتباطی و پشتیبانی به ارائه خدمات کامل به بازرگانان می‌پردازند.

چه شرایطی برای واردات اسباب بازی از شانتو وجود دارد؟

مهمترین شرط، آشنایی با مقررات و قوانین وارداتی و رعایت دقیق آنهاست. با اطلاع از محدودیت‌های وارداتی و انجام تست‌های آزمایشی مربوط به هر نوع کالا و تهیه مجوزات لازم می‌توانید به واردات از شانتو بپردازید.

ترخیص اسباب بازی از گمرک را چگونه انجام دهم؟

بهترین روش ترخیص استفاده از ترخیص کاران حرفه‌ای گروه تجاری ققنوس است تا بدون فوت وقت و بدون هزینه اضافی در گمرک، کالای شما را در اسرع وقت از انبار گمرک ترخیص و تحویل بگیرند.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *