واردات ته لنجی لوازم گوشی / ۰ تا ۱۰۰ حمل بار ته لنجی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات ته لنجی لوازم گوشی

آنچه در این مقاله میخوانید

  • با توجه به اینکه امروزه گوشی موبایل یکی از وسایل مورد استفاده تمام مردم است، تقریباً از همه مدل‌های موجود در بازارهای جهانی و از برندهای مختلف اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، وان پلاس و… به بازار ایران واردات انجام می‌شود. از این رو واردات لوازم جانبی موبایل نیز ضروری به نظر می‌رسد تا نیاز مردم جهت تعویض و تعمیر گوشی تامین گردد. لوازم جانبی گوشی در مدل‌های جدید بسیار مورد نیازند، مانند قاب محافظ، محافظ صفحه یا گلس و.. در این بین انجام این کار به شکل واردات ته لنجی لوازم گوشی، برخی محدودیت‌ها و مشکلات واردات را ندارد و برای واردکنندگان امتیازاتی دارد. در این مقاله از گروه تجاری ققنوس قصد داریم شما را با این شکل از واردات و چگونگی حمل بار ته لنجی آشنا ‌نماییم.

    واردات ته لنجی لوازم جانبی گوشی

    یک روش واردات کالا که به همراه ملوانان (جاشو) در بنادر جنوب کشور رایج است، واردات ته لنجی یا همراه ملوان نام دارد. طبق آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات، «کالای ته لنجی یا ملوانی، به کالایی می‌گویند که صاحبین لنج یا خدمه آن‌ها اجازه واردات آن را دارند» هر ملوان می‌تواند سالانه تا شش دفعه و به مقدار ۱۵۰۰ دلار همراه با تخفیفات گمرکی حمل بار ته لنجی انجام دهد. واردات به صورت ته لنجی برای انواع کالاها، از محبوب‌ترین روش‌های واردات از کشورهای چین و دبی است. از جمله واردات لوازم جانبی موبایل به روش ته لنجی بسیار مورد استقبال می‌باشد.

    واردات ته لنجی لوازم گوشی هیچ‌ محدودیت خاصی ندارد و همه مرزنشینان هم با استفاده از این فرصت ویژه می‌توانند سود خوبی کسب کنند. نکته مهم این است که باید با اساس و ساز و کار حمل بار ته لنجی آشنا باشید و برای این کار می‌توانید از شرکت‌های فعال در این حوزه کمک بگیرید و از صفر تا صد این نوع واردات مطلع گردید. برای این منظور می‌توانید همین الان با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید و راجع به حمل ته لنجی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

    واردات لوازم جانبی موبایل
    واردات لوازم جانبی موبایل

    نحوه انجام واردات ته لنجی

    این روش حمل‌ونقل به وسیله لنج‌های دریایی و از راه مرزهای آبی انجام می‌شود. به این ترتیب که برای واردات لوازم جانبی موبایل با حمل ته لنجی، ملوان باید آنها را از راه مسیرها و جریان‌های آبی به بندر منتقل کند و برساند. مهم‌ترین بنادر ایران در جنوب کشور برای ترخیص واردات ته لنجی لوازم گوشی می‌توان به: بندر بوشهر، گناوه، دیر و دلوار اشاره نمود.

    شما می‌توانید لوازم جانبی گوشی را به راحتی از کشورهای عربی و یا حتی از کشور چین به این طریق وارد کنید. البته جابه‌جایی و انتقال کالاها از چین تا دبی هم خود دارای یک مرحله مهم است که اگر قادر باشید هوشمندانه و با آگاهی کامل تمام این فرایند را اداره کنید، باز هم هزینه نهایی واردات و حمل بار ته لنجی برایتان پایین خواهد بود و حاشیه سود بالایی کسب خواهید نمود.

    این روش واردات مزایای زیادی دارد، ولی اصلی‌ترین امتیاز آن این است که هزینه‌تان کم‌تر می‌شود، زیرا از پرداخت مالیات‌های اضافه معاف می‌شوید و از طرفی هم هیچ خطری بار شما را تهدید نخواهد کرد. همچنین در این روش می‌توان فرایندهای اخذ کالا، ثبت سفارش، دریافت پته‌های گمرکی حمل‌ونقل، برگ سبز گمرک و مجوزهای لازم را هم برون‌سپاری نمایید.

    هزینه و مدت‌ زمان حمل  واردات ته لنجی لوازم گوشی

    هزینه واردات لوازم جانبی موبایل به طریق ته لنجی، بسته به وزن، ابعاد کالا و شرکتی که مراحل کار را برای شما انجام می‌دهد و نیز بر اساس خدمات دیگری چون بیمه و… متفاوت است. البته در محاسبه و تعیین قیمت، زمان انجام کار و یا دوره انجام این پروسه هم بسیار مهم می‌باشد. برای مثال اگر واردات ته لنجی لوازم گوشی را در روزهای شلوغ سال انجام دهید، امکان دارد بعضی از شرکت‌ها هزینه بیشتری را جهت ارائه خدمات به شما پیشنهاد کنند.

    در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا مشورت‌های لازم را در این مورد با شرکت‌های واسط داشته باشید و بعد اقدام نمایید. نکته مهم دیگر در مورد هزینه واردات با ته لنجی این است که شرکت‌ها برای طی این مراحل حاشیه‌های سود متفاوتی در نظر می‌گیرند و شاید شما متوجه این موضوع نباشید که این هزینه یک نرخ مصوب یا ثابتی ندارد.

    در مورد مدت زمان تحویل کالا در این روش هم  باید گفت که اصلا نمی‌توان روز و یا زمان دقیق ورود محموله را تعیین کرد. زیرا در حقیقت حمل بار ته لنجی شما بسته به شرایط دریا، مراحل بارگیری، مدت‌ زمان انجام آن، مدت ‌زمانی که کشتی از بندر مبدا حرت می‌کند و مدت ‌زمان انجام کارهای ترخیص متغیر است. شما می‌توانید عملیات ترخیص را هم خودتان انجام دهید و هم به شرکت‌های واسط بسپارید تا برایتان ترخیص کنند.

    به هر حال موضوع مهم‌ این است که روند انجام واردات لوازم جانبی موبایل شما زیاد طولانی نشود و زیاد در لنج، گمرک و یا در مسیر معطل نشوید. باید بگوییم واردات ته لنجی لوازم گوشی سریع‌ترین روش واردات نمی‌باشد، اما گزینه بسیار منطقی‌ و خیلی خوبیست که از هر طرف نگاه شود یک انتخاب عقلانی می‌باشد.

    مراحل ثبت سفارش و ترخیص لوازم جانبی موبایل از چین و دبی

    هر شخص حقیقی و حقوقی برای واردات قانونی کالا ابتدا باید مجوز ثبت سفارش کالا را از سازمان توسعه و تجارت کشور دریافت کند و بعد فرآیند ثبت سفارش آن را انجام دهد. جهت انجام ثبت سفارشبای به سامانه جامع تجارت وارد شوید و سفارش واردات کالای خود را ثبت نمایید. همچنین در این سامانه خدمات دیگری از قبیل ثبت، پیگیری، ویرایش و پرداخت‌های لازم برای واردات کالا امکان‌پذیر می باشد. اگر برایتان سوال است که ارز وارداتی را بر چه مبنایی و چگونه در این سامانه وارد و ثبت کنید و با جزئیات کار آشنا نیستید، می‌توانید برای انجام ثبت سفارش واردات لوازم جانبی موبایل روی کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس حساب کنید.

    این روش واردات یک فعالیت تجاری به‌روزیست که ترخیص کالا و لوازم جانبی موبایل در آن بهتر است هرچه سریع‌تر انجام گردد. واردات انواع کالاها در دسته‌های بسیار متنوع با ته لنجی انجام می‌شود و شاید هرکدام از کالاها مجوزهای خاص خود و روش ترخیص متفاوتی داشته باشند. اینکه حمل بار ته لنجی از چین یا دبی انجام شده باشد، کمی در روند ترخیص تأثیرگذار است، ولی داشتن باتری ممکن است کلا در روند ترخیص کالا و حتی حمل آن تغییراتی ایجاد کند.

    برای همین لازم است حتما کمی تجربه و تخصص زیاد در این زمینه کسب کنید. مواردی از این قبیل روند ترخیص را کمی پیچیده‌تر می‌کند، برای همین می‌گوییم از ترخیص‌کار حرفه‌ای و یک شرکت بازرگانی فعال در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل کمک بگیرید.

    برای مثال اگر قاب یا گلس موبایل را در مدل سامسونگ یا آیفون وارد کردید، ممکن است به دلیل ثبت سفارش اشتباه یا مسائل دیگر کالایتان در گمرک بماند و امکان ترخیص به‌موقع نباشد و بازگشت همه سرمایه‌تان به خطر بیفتد. زیرا از طرفی هم زمان تقاضای این محصول در بازار بسیار محدود است.

    معروف‌ترین برندهای لوازم جانبی موبایل جهت واردات از چین

    از معروف‌ترین برندهای معتبر کشور چین، برندهای آنکر، شیائومی و بیسوس هستند که در ادامه هر کدام را به اختصار بررسی می‌کنیم. تا حمل بار ته لنجی آنها را در نظر بگیرید.

    آنکر (Anker)

    برند آنکر در شهر چانگشای چین در حیطه تولید و ارائه انواع تجهیزات و لوازم جانبی موبایل مانند: کابل‌ها USB، شارژهای همراه و هدفون تا بدین روز بسیار موفق می‌باشد. در حال حاضر تقریبا ۳۰ کشور دنیا میزبان فروش محصولات مختلف این کمپانی هستند. واردات ته لنجی لوازم گوشی از این برند برایتان بسیار سودآور خواهد بود.

    شیائومی

    حتما همه شما با نام برند شیائومی آشنا هستید، چرا که این برند از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین برند چینی است که در زمینه تولید انواع موبایل و تجهیزات جانبی مختلف فعال می‌باشد. کمپانی شیائومی کلیه محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌نماید و از این جهت رغیب بزرگی برای شرکت‌های معتبر دنیا به شمار می‌رود. واردات لوازم جانبی موبایل از این برند بسیار توصیه می‌شود.

    بیسوس

    از دیگر کمپانی‌های محبوب و معتبر کشور چین بیسوس می‌باشد. این کمپانی توانسته است با تولید و عرضه لوازم جانبی و تجهیزات موبایل و تبلت در انواع محتلف خیلی سریع جایگاه ویژه‌ای در بین مردم کسب کند. از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین محصولات این برند می‌توان انواع پایه‌های نگهدارنده برای داخل ماشین و سایر مکان‌ها، کابل‌های شارژ باکیفیت و پاوربانک‌های مختلف را نام برد. واردات ته لنجی لوازم گوشی از برند بیسوس و خرید عمده پاور بانک از آن با تحویل در ایران، حاشیه سود زیادی برای تجار داشته است.

    حمل بار ته لنجی
    حمل بار ته لنجی

    مزایای حمل بار ته لنجی

    • همیشه مهم‌ترین موضوع در واردات برای تجار میزان هزینه گمرک و عوارض است. در واردات لوازم جانبی گوشی و سایر کالاها از راه ته لنجی نیاز به پرداخت هزینه گمرک نیست. به همین دلیل اخیرا واردات ته لنجی لوازم جانبی، محبوب‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها و طرقی است که توسط تاجران خرده‌پا تا بزرگ و ثروتمند استفاده می‌شود.
    • از سوی دیگر مسیر کلی و پروسه انجام این کار زیاد پیچیده نیست و کشورهای مبدأ حرکت محموله هم در مقابل ارائه خدماتشان در این راه هزینه زیادی از شما دریافت نمی‌کنند.
    • در واردات ته لنجی لوازم گوشی سخت‌گیری و فیلترهای کاری طی مراحل آن‌ها به‌مراتب کم‌تر از روش‌های دیگر حمل بار می‌باشد.
    • جهت طی آسان هنجارها و قوانین مدنی در حمل بار ته لنجی و واردات به این طریق هم به راحتی می‌توانید با دریافت مشاوره و خدمات از شرکت‌ها و مؤسسات فعال در این حوزه مشکلات را رفع کنید. فقط توجه کنید که به مراکزی مراجعه نمایید که مجوزهای لازم برای فعالیت در این زمینه را دارند و فعالیتشان مجاز است.

    جمع‌بندی

    اگر شما هم قصد دارید در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل فعالیت کنید، حتما روش ته لنجی را در نظر داشته باشید. همانطور که گفتیم واردات ته لنجی لوازم گوشی با داشتن مزایای زیاد، بسیاری از دردسرهای معمول واردات را ندارد. شما می‌توانید برای انجام بهتر کار از خدمات گروه تجاری ققنوس در این زمینه استفاده کنید. شرکت تجاری ققنوس با دارا بودن انبارداری در دبی و چین، خدمات دریافت بار، حمل و نقل و ترخیص انواع مختلف لوازم جانبی گوشی، تبلت، کامپیوتر را انجام و به مشتریان در کشور ایران تحویل می‌دهد. هچنین کارشناسان ما با تسریع در تهیه اسناد و مجوزهای لازم روند حمل بار ته لنجی و ترخیص را برایتان تسهیل خواهند کرد.

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *