واردات لوازم آرایش از چین (آموزش کامل خرید از سایت های خارجی)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات لوازم آرایش از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

یکی دیگر از تجارت‌های پرسود در سال‌های اخیر واردات لوازم آرایش از چین به کشورمان است. در حقیقت مصرف بسیار بالای لوازم آرایشی در کشورمان، بازار پررونقی برای آن ایجاد کرده است. درخواست مشتریان برای این لوازم بالاست و کمبود تولید داخلی، دلیلی برای واردات آنها از کشورهای دیگر است. البته وجود سایت های خرید لوازم آرایشی کار را برای واردکنندگان آن تسهیل کرده است. اگر شما نیز قصد واردات لوزام آرایشی و تجارت در این زمینه دارید، می‌توانید با خرید از سایت های خارجی این کار را انجام دهید. در این مقاله از گروه تجاری ققنوس سایت‌های لوازم آرایش مشهور چین و برندهای آن را معرفی و نیز مراحل و چگونگی واردات این لوازم را شرح می‌دهیم.

مراحل واردات و خرید لوازم آرایشی از چین

مراحل خرید و واردات لوازم آرایشی و مواد اولیه آن نیز تقریبا مانند مراحل دیگر کالاهای وارداتی است. بعد از منبع‌ یابی و انتخاب برند مورد نظر، تصمیم می‌گیرید از کدام سایت و یا تولیدکننده خرید کنید و با آماده کردن مدارک مورد نیاز واردات خود را با رعایت قوانین خاص این لوازم انجام می‌دهید. یکی از مقررات خاص واردات لوازم آرایش از چین و یا دیگر کشورها، وجود مراحلی بعد از ورود کالاها به کشور است. طی این مرحله لوازم آرایشی وارداتی باید توسط آزمایشگاه‌های مخصوص کشور بررسی شوند و اگر از استانداردهای لازم برخوردار بود، مجوز ترخیص از گمرک برای آن‌ها صادر می‌گردد؛ ولی چنانچه کیفیت مطلوب و مورد قبول کشور را نداشت، این لوازم به کشور صادر‌کننده برگردانده می‌شوند.

به همین جهت هنگام واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور حتما به استانداردها و گواهینامه‌های کالاها توجه کنید و سایت های خرید لوازم آرایشی معتبر را انتخاب نمایید، تا در مراحل بعد از ورود به کشور دغدغه و مشکلی پیش نیاید. زیرا عودت کالاها برای شما به عنوان یک واردکننده، هزینه و خسارت‌هایی را خواهد داشت. پس قبل اینکه خرید از سایت های خارجی لوازم آرایشی را انجام دهید، بهتر است با یک شرکت بازرگانی فعال در این حیطه مشورت نمایید. گروه تجاری ققنوس با ترخیص‌کاران حرفه‌ای در زمینه واردات انواع کالا و تجارت‌های بین‌المللی در خدمت شماست تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.

خرید از سایت های خارجی
خرید از سایت های خارجی

لیست بهترین برندهای لوازم آرایشی چینی

مسلما برای واردات لوازم آرایش از چین اولین قدم شناخت بهترین برندهای این مجموعه است. با دانستن برندهای معروف، می‌توانید تجارت موفق‌تری تجربه کنید. در این بخش به معرفی برندهای معروف لوازم آرایشی چینی می‌پردازیم.

[irp posts=”989718″ ]

محصولات پوستی چینی WEI BEAUTY

این برند در بین سایت های خرید لوازم آرایشی در ساخت محصولات خود از داروی سنتی چین الهام گرفته و با ترکیبی از علم نوین و علم سنتی چین باستان، فرمولاسیون خاصی از محصولات آرایشی و بهداشتی، به ویژه محصولات مراقبت از پوست را ارائه می‌دهد. محصولات WEI BEAUTY شما را از اثرات مضر استرس زندگی روزمره بر سلامت پوست مصون نگه می‌دارد، و برای تمام گروه‌های سنی مناسب است. این برند از مرکز Sephora Singapore و اکثر فروشگاه‌های لوازم آرایشی در شهرهای چین قابل خریداری است. همچنین در خرید از سایت های خارجی هم می‌توانید این برند را بیابید.

محصولات پوستی چینی HERBORIST

این برند به عنوان برترین لوازم آرایشی مراقبت از پوست با ماهیت طبیعی در دنیا معروف است. وساخت آن۱۱۰ سال پیش در شهر شانگهای آغاز شد. برند HERBORIST  نیز در تولیدات خود به علوم دارویی چین باستان توجه دارد. از لحاظ علمی بر روی پوست و سلامت افراد بسیار موثر است. این محصول را می‌توانید از Sephora China, Qoo10 در کشور چین خرید نمایید.

محصولات پوستی چینی LU MING TANG LONGJING

این برند از مدرن‌ترین برندهای لوازم آرایشی چینی است. در تولید آن به سلیقه مردم توجه و از تکنولوژی روز استفاده شده است. به عقیده مشتریان این برند، یک امپراطوری زیبایی در جهان می‌باشد. با افزایش تولید و فروش آن از سال ۲۰۱۶ مردم آن را از محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی چینی می‌شناسند. می‌توانید آن را از سایت های خرید لوازم آرایشی و از مرکز Sephora China تهیه نمایید.

محصولات پوستی چینی PECHOIN

برند لوازم آرایشی چینی با ماهیت طبیعی و انتقال حس خوب و لذت‌بخش در مشتریان بهنرین برند برای واردات لوازم آرایش از چین است. تاریخ تولید آن در سال ۱۹۳۱ می‌باشد. شما می‌توانید برای واردات لوازم آرایش از چین و خرید از سایت های خارجی، این برند را از فروشگاهTmall ،Qoo10 تهیه نمایید.

محصولات پوستی چینی YUNIFANG

یکی از برندهای لوازم آرایشی چینی با ماهیت اسطوره‌ای است. این برند، هم خواص درمانی دارد و هم آرایشی و در کل حوزه پوست و زیبایی را پوشش می‌دهند. در بین محصولات این برند، ماسک مو و ماسک پوست نیز معروفند. این محصولات را هم می‌توانید از سایت های خرید لوازم آرایشی و مراکز فروش چین تهیه کنید.

محصولات پوستی چینی MASK FAMILY

برند ماسک فامیلی، محصولات آرایشی شامل ماسک پوست قابل شستشو و یا ماسک های مخصوص در زمان خواب را دارد. در خرید از سایت های خارجی، این محصولات را می‌توان از مرکز T mall, JD.com خریداری نمود.

محصولات پوستی چینی WETCODE

برندی محبوب در زندگی روزانه که برای سلامتی پوست بسیار مفید می‌باشد. و یکی از برترین محصولات برندهای لوازم آرایشی چینی با مکانیسم عمل آبرسانی و کیفیت بسیار عالی است. کلیه محصولات آن برای مراقبت‌های پوستی خاص و یا به شکل پکیج‌های مراقبت روزانه ارائه می‌شوند. شما جهت واردات لوازم آرایش از چین می‌توانید این محصول را از فروشگاه‌ Tmall یا سایت Ali Express تهیه کنید.

محصولات پوستی چینی CHANDO FRAGRANCE

منشاء این برند از شهر شانگهای است، در سال ۱۹۷۷ به عنوان برند شماره نه در بازار معروف شد و مصرف این برند در سرزمین‌های شرقی به سرعت گسترش یافت. شما هم اگر بخواهید، این برند را می‌توانید از مرکز Ezbuy تهیه کنید.

محصولات پوستی چینی DABAO

این برند هم جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران و خرید از سایت های خارجی دارد. با نقش مهمی که در سلامت پوست دارد، این برند را از سایت های خرید لوازم آرایشی و مراکز Qoo10 و  Ali Express  خرید نمایید

بهترین سایت جهت خرید لوازم آرایشی

استفاده از سایت های خرید لوازم آرایشی برای واردات آنها مزایایی دارد. خرید آنلاین لوازم آرایشی، امکان می‌دهد که کالاها را از لحاظ قیمت و کیفیت راحت و سریع با هم مقایسه و خرید خود را نهایی کنید. بهترین سایت‌های لوازم آرایشی جهت واردات لوازم آرایش از چین عبارتند از:

Dhgate

در وب سایت فروش آنلاین Dhgate شما هر چیزی در ارتباط با محصولات زیبایی بخواهید، می‌توانید بیابید. انواع گسترده محصولات آرایشی با کیفیت بالا و از بهترین تولیدکنندگان چینی در این سایت موجود است. این وبسایت همچنین محصولات را بعد از سفارش شما، با سریعترین خدمات حمل و نقل و کمترین زمان تحویل می‌دهند. البته شما در خرید از سایت های خارجی شاید همیشه یک محصول را نتوانید از یک تامین‌کننده واحد بخرید. پس هر موقع که از سایت های خرید لوازم آرایشی خرید مجدد انجام می‌دهید، ابتدا بررسی کنید که آیا آن محصول قبلی از همان تأمین‌کننده در دسترس است یا خیر؟ در این سایت شما هیچ محدودیتی در مقدار سفارش ندارید و بصورت تکی یا عمده‌ای می‌توانید خرید کنید. ولی قیمت محصول با توجه به مقدار خریدتان متفاوت خواهد بود.

Made-in-china.com

اگر می‌خواهید محصولاتی را از یک مکان تهیه کنید که با تمام نیازهای شما و مشتریان مطابقت داشته باشد، بررسی این سایت را برای واردات لوازم آرایش از چین به خاطر بسپارید. این وبسایت به ارائه اجناس باکیفیت بالا و پایین‌ترین قیمت معروف است. از این رو سفارش از این سایت هم بسیار زیاد می‌باشد و امکان دارد زمان زیادی را برای خرید محصول خود از آنها منتظر بمانید. از طریق چت و ایمیل هم می‌توانید با تامین‌کننده ارتباط برقرار کنید. روش‌های پرداخت زیادی هم در این سایت وجود دارد؛ ولی جهت اطمینان بیشتر از انتقال پول، بهتر است با تامین‌کننده مذاکره نمایید.

[irp posts=”997578″ ]

سایت های عمده فروشی لوازم آرایشی چین

چین یکی از بزرگترین صادرکنندگان عمده لوازم آرایشی به سراسر دنیاست. برای همین جهت دسترسی آسان و سریع‌تر مشتریانش، سایت های خرید لوازم آرایشی زیادی طراحی کرد. این سا‌یت‌ها عبارتند از: Alibaba- AliExpress ،Dhgate ،Global sources ،Made in china ،Global Market ،HKTDC.

شما در خرید از سایت های خارجی با یافتن یک تامین‌کننده معتبر، ابتدا حتما با ایمیلی یک نمونه از لوازم آرایشی مورد نظرتان را، درخواست کنید. بعد درباره هزینه نهایی و حداقل مقدار مجاز سفارش عمده نیز با تامین‌کننده گفتگو نمایید. بعد از تایید قیمت، روش ارسال متناسب با شرایط خود را جهت واردات لوازم آرایش از چین با کمک تامین‌کننده انتخاب کنید. زیرا آنها با بهترین روش‌های ارسال به سراسر دنیا به خوبی آشنا می‌باشند.

نکته مهم در مورد خرید از سایت های خارجی، شناسایی تامین‌کنندگان معتبر است. مراقب باشید که برخی از افراد سودجو با معرفی خود به عنوان تامین‌کننده لوازم آرایشی، لوازم آرایشی تقلبی و بی‌کیفیت را به شما ارائه خواهند داد و موجب ضرر و از دست دادن سرمایه شما می‌شوند. بهترین کار این است که قبل از خرید در سایت‌ها، در مورد سابقه تجاری تامین‌کننده تحقیق کنید و مطمئن شوید.

سایت های خرید لوازم آرایشی
سایت های خرید لوازم آرایشی

بهترین سایت فروش لوازم آرایشی چه ویژگی هایی دارد؟

همیشه در واردات لوازم آرایش از چین و سایر کشورها، سودجویان و دلالانی هستند که از استقبال خانم‌ها از سایت های خرید لوازم آرایشی سوء استفاده می‌کنند و سایت‌های تقلبی فروش لوازم آرایشی را تاسیس می‌کنند. سپس اقدام به فروش لوازم آرایشی فیک، بی‌کیفیت و تقلبی را با قیمت‌های بالا به افراد ناآگاه می کنند. لوازم آرایشی تقلبی علاوه بر ضرر مالی، پوست را هم دچار آسیب عفونت و حساسیت خواهد کرد. در خرید از سایت های خارجی به ویژگی‌ها و نمادهای اعتبار و اصالت فروشگاه اینترنتی که در زیر آوردیم توجه کنید تا از معتبر یودن سایت مطمئن شوید.

نماد اعتماد الکترونیکی

اولین نشانه اعتبار و اصالت فروشگاه اینترنتی، نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد است. وقتی روی این نشانه کلیک کنید، همه جزئیات مربوط به سایت: مشخصات صاحب امتیاز سایت، لیست خدمات و مجوزهای سایت، سابقه فعالیت و … را می‌توان دید.

مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجاز

اتحادیه مذکور به طور دائم و جدی به فعالیت کسب و کارهای اینترنتی و استارت آپ‌ها نظارت دارد. سایت های خرید لوازم آرایشی که استانداردهای لازم را دارند و تایید شوند، مجوز و پروانه فعالیت برایشان صادر می‌شود. با کلیک روی نماد این اتحادیه، اصالت مجوز و همه اطلاعات راجب سایت قابل رویت است.

شناسنامه الکترونیکی محتوای دیجیتال

شامد یا شناسنامه الکترونیکی محتوای دیجیتال، ثبت سایت مورد نظر در وزارت ارشاد و قانونی و معتبر یودن سایت را نشان می‌دهد.

امنیت سایت

در واردات لوازم آرایش از چین بدانید که برای تشخیص امنیت سایت دو راه موجود است. یکی از روی دامنه سایت: سایت ایمن، در آخر کلمه http از حرف s هم استفاده می‌کند. وجود علامت قفل قبل از آدرس سایت، راه دوم شناسایی ایمنی سایت است. در خرید از سایت های خارجی این دو نشان می‌دهند که اطلاعات کاربری افراد حاضر در سایت امنیت لازم را دارد و قابل هک کردن نیست.

راه‌های ارتباطی

سایتی معتبر و قانونی است که راه‌های تماس و دیگر شبکه‌های اجتماعی مرتبط با سایت را به روشنی درج کند. سایت های خرید لوازم آرایشی که در شبکه‌های اجتماعی هم فعال است؛ مهم‌ترین راه تشخیص معتبر بودن سایت است.

به روز بودن اطلاعات سایت

در خرید از سایت های خارجی، دقت کنید که اطلاعات محصولات به روز و آپدیت باشند.

روش پرداخت هزینه

در واردات لوازم آرایش از چین توجه کنید که یک سایت‌ نامعتبر و غیر قانونی هیچ موقع روش پرداخت هزینه درب منزل را ندارد. سایت معتبر باید روش‌های پرداخت متفاوت و نیز تحویل درب منزل را در اختیار مشتری بگذارد.

بازخوردها

اگر دیدید نظرات کاربران و مشتریان در سایت و شبکه‌های اجتماعی آن فعال و قابل رویت است، نشان‌دهنده معتبر بودن فعالیت آن سایت می‌باشد.

امکان مرجوعی و تعویض

سایت های خرید لوازم آرایشی آنلاینی که به محصولات خود اطمینان کافی دارند، در کنار خرید به مشتریانش خدمات امکان مرجوعی و تعویض کالا هم ارائه می‌دهند. اگر اصل بودن محصولاتش را هم تضمین کند، به معتبر بودن سایت شک نکنید.

گزارش فعالیت

یک وبسایت آنلاین معتبر و قانونی همیشه در سایتش، حضور خود در رسانه‌ها، سمینارها و جشنواره‌ها را ثبت و آشکار قرار می‌دهد؛ زیرا این کار موجب افزایش اعتبار و اعتماد مشتریان می‌‌شود. هنگام خرید از سایت های خارجی به این مورد دقت کنید.

روش های حمل و نقل لوازم آرایشی از چین

در حقیقت این خود شما هستید که باید بر اساس نوع و ابعاد بارتان در مورد روش انتقال آن به کشور تصمیم بگیرید. ولی در واردات لوازم آرایش از چین رایج‌ترین شیوه برای حمل و نقل به ایران، ارسال از طریق کشتی می‌باشد. ولی در برخی موارد امکان دارد به خاطر جنس خاص محصولات (مثل مواد فاسد شدنی) حتما لازم می شود آن را داخل یخچال و به وسیله هواپیما به ایران انتقال دهید. موقع خرید از سایت های خرید لوازم آرایشی، بهتر است در این مورد با شرکت فروشنده و افراد متخصص آن مشورت نمایید تا بهترین روش را متناسب با محصول برایتان پیشنهاد دهند.

[irp posts=”51601″ ]

مزیت های واردات لوازم آرایش از چین

اکثر واردکنندگان خرید از سایت های خارجی را انجام می‌دهند. واردات لوازم آرایش از چین و کشورهای دیگر به صورت عمده، به ویژه برای واردات به بازارهای داخلی، دارای مزایای فراوانی برای واردکننده و حتی برای مصرف کننده دارد. این مزایا عبارتند از:

قیمت مقرون به صرفه

کشور چین به علت دارا بودن بازار رقابتی در بین تولیدکنندگان، طیف وسیعی از لوازم آرایشی را از برندهای معتبر با قیمت‌های بسیار ارزان ارائه می‌دهد. وقتی هم که به صورت عمده خرید انجام می‌دهید، تخفیف بیشتری شامل حالتان خواهد شد. با خرید عمده از سایت های خرید لوازم آرایشی می‌توانید با قیمت بسیار مقرون به صرفه، برندهای معتبر لوازم آرایش را وارد نمایید.

سودآوری

از دیگر دلایل واردات و ترخیص از چین و خرید عمده انواع لوازم آرایشی، سودآوری بسیار زیاد این تجارت است. با تخفیف در خرید عمده، نه تنها کسب سود می‌کنید، بلکه می‌توانید با درصد کمی افزایش قیمت در بازارهای داخلی، با دیگر لوازم آرایشی هم‌قیمت کنید و سود زیادی از فروش آن‌ها بدست آورید.

فروش مناسب

لوازم آرایشی چینی به ویژه ان دسته که از برندهای معتبرند، کیفیت بسیار بالایی دارند. از سویی هم قیمت مناسب آنها در بازارهای داخلی مشتریان بسیاری برایتان فراهم می‌کند. شما با خرید از سایت های خارجی و انتخاب برندهای معتبر، می‌توانید با جلب مشتری در بازارهای داخلی حتی بدون افزایش قیمت زیاد، سود بسیار عالی کسب کنید.

جمع بندی

جالب توجه است بدانید که ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشور‌های دنیا در مورد لوازم آرایشی می‌باشد. مطابق آمار غیررسمی، هر ساله حدود ۲ میلیارد دلار لوازم آرایشی با خرید از سایت های خارجی و یا خرید از فروشگاه‌های فیزیکی به ایران وارد می‌شود. این رقم نشان می‌دهد که این تجارت بسیار پر سود و پر طرفدار است. نکته مهمی که در مورد بازار لوازم آرایشی در ایران باید گفت، این است که از آن اندازه حجم بسیار بالای واردات، درصد خیلی کمی، تقریبا فقط چند صد میلیون دلار آن به شکل قانونی و با مجوز به کشور وارد می‌گردد. گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات مفید در زمینه خرید از سایت های خارجی، تهیه مدارک لازم جهت واردات لوازم آرایش از چین به صورت قانونی و انتخاب بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی، در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *