واردات لوازم کمپینگ از چین: ۰ تا ۱۰۰ واردات و ترخبص در ایران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات لوازم کمپینگ از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

  • طبیعت‌گردی و کمپینگ و در کل هر نوع فعالیت خارج از منزل همیشه علاقه‌مندان و طرف‌داران خاص خود را دارد. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، تهیه تجهیزات و وسال مناسب کمپینگ و سفر تفریحی است. اهمیت این موضوع بویژه برای گردشگران حرفه‌ای و کوهنوردان دوچندان خواهد بود. از آنجا که آنها به دنبال باکیفیت‌ترین لوازم کمپینگ هستند، فروشگاه‌های تامین‌کننده لوازم کمپینگ و کوهنوردی باید این موضوع را مد نظر قرار دهند. با توجه به این موضوع، امروزه اهمیت واردات لوازم کمپینگ از چین و دیگر کشورها روشن است. نکته مهم در واردت، خرید مستقیم لوازم کمپینگ از شرکت‌های تولیدکننده توسط واسطه‌های معتبر است.

    در این صورت می‌توانید از تضمین کیفیت بالای محصولات و هزینه مقرون‌به‌صرفه آن‌ها مطمئن شوید. گروه تجاری ققنوس در ادامه نکاتی که باید در طول این عملیات جهت کسب سود مناسب بدانید، را شرح می‌دهد؛ پس تا انتها با ما باشید.

    مراحل واردات لوازم کمپینگ از چین

    به نظرتان چه کسی باید به چین برود و کارهای واردات تجهیزات کمپینگ مانند خرید، ترخیص از گمرک و البته ارسال به ایران را انجام دهد؟ اگر فکر می‌کنید که خودتان به ‌عنوان یک واردکننده توانایی انجام کامل مراحل قانونی آن را دارید، سخت در اشتباهید. انجام این امور به داشتن دانش و تجربه کافی در امر واردات کالا از چین نیازمند است. شرکت‌های بازرگانی واسطه‌ای مانند گروه تجاری ققنوس که کارشان واردات کالا از کشورهای خارجی است، تمام اطلاعات و آگاهی از مقررات و مراحل واردات لوازم کمپینگ از چین را دارند.

    واردات لوازم کمپینگ از چین
    واردات لوازم کمپینگ از چین

    پس بهترین کار این است که امورد واردات لوازم کمپینگ از چین را به این شرکت بسپارید تا صفر تا صد مراحل را که شامل موارد زیر است برایتان انجام دهد.

    تحقیقات اولیه درباره واردات تجهیزات کمپینگ از چین

    در این مرحله از واردات لوازم کمپینگ از چین باید محصولات مورد نیاز دقیقا شناسایی شوند، تا منابع معتبر تولید و بازارهای مقصد شناخته شوند.

    • شناسایی محصولات: به این ترتیب که لیست کاملی از لوازم کمپینگ مورد نظر خود را تهیه و به کارشناسان ما ارائه کنید. تیم ما از چادرها و کوله‌های کمپینگ تا لوازم آشپزی، همه اقلام مورد نیاز برای واردات لوازم کمپینگ از چین را برای شما تهیه و خرید می‌کنند.
    • منبع یابی کالا: پس از انتخاب محصولات مورد نظر، ما تولیدکنندگان معتبر متخصص در تولید لوازم کمپینگ را شناسایی می‌کنیم. در این زمینه توجه به اطلاعاتی چون تجربه، گواهینامه‌ها و نظرات مشتریان مهم است.
    • قیمت‌گذاری: تیم ما با مقایسه و تحلیل قیمت‌های محصولات در بازار چین، مصولات را با بهترین قیمت خریداری می‌کنند. همچنین باید هزینه‌های حمل و نقل، گمرک و … هم در نظر گرفته شود.

    برای نهایی کردن این مرحله از واردات لوازم کمپنگ از چین باید یک درخواست رسمی خرید برای شرکت‌های فروشنده در چین ارسال نمایید. این درخواست رسمی همان پیش‌فاکتور یا پروفرماست که در آن قیمت اجناس، تعداد درخواستی و نحوه پرداخت هزینه خرید قید می‌شود.

    آشنایی با قوانین و مقررات واردات کالا از چین

    برای تسهیل امور در مسیر واردات و جلوگیری از مشکلات قانونی، باید با قوانین و مقررات وارداتی چین آشنا باشید.

    • قوانین مربوط به گمرک و مجوزها: باید فرآیند گمرکی و مدارک لازم برای واردات لوازم کمپینگ از چین را مطالعه کنید و مجوزهای مورد نیاز را دریافت نمایید.
    • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها: اگر در بین لوازم کمپینگ، محصولاتی دارای محدودیت یا ممنوعیت‌های وارداتی است باید شناسایی شوند.

    تیم گروه تجاری ققنوس با آشنایی کامل با مقررات و ممنوعیت‌های وارداتی، به شما کمک می‌کند تا وارداتی قانونی را تجربه کنید.

    انتخاب روش حمل مناسب لوازم کمپینگ از چین به ایران

    آخرین مرحله واردات لوازم کمپینگ از چین به ایران، ارسال این تجهیزات به یکی از روش‌های حمل‌ونقل باری به گمرک ایران است.

    • حمل دریایی: اگر حجم محموله شما بزرگ و در تعداد بالا باشد، مناسبترین گزینه، حمل دریایی است. در این روش هزینه‌های حمل کم ولی زمان ترانزیت و تحویل بیشتر خواهد بود.
    • حمل هوایی: اگر محموله‌ شما کوچکتر و با حجم کمتر است و زمان تحویل برایتان مهم است، حمل هوایی انتخاب خوبی برای تحویل سریع می‌باشد.
    • حمل زمینی: واردات لوازم کمپینگ از چین می‌تواند با حمل جاده‌ای و ریلی نیز به گمرکات ایران تحویل گردد. در اینصورت ممکن است زمان بیشتری طول بکشد.

    گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات حمل هوایی، دریایی و زمینی از چین در خدمت شماست تا لوازم کمپینگ شما را به مقصد ایران برساند.

    انتخاب توزیع‌کننده

    انتخاب توزیع‌کننده مناسب، کلیدی برای موفقیت واردات لوازم کمپینگ از چین است.

    • توزیع‌کنندگان محلی: شما باید برای فروش محصولات وارداتی خود، توزیع‌کنندگان معتبر و مناسب را در بازارهای داخلی انتخاب کنید.
    • فروش آنلاین: امروزه تجارت الکترونیک و فروش آنلاین یکی از روش‌های موثر در دسترسی به مشتریان در سراسر جهان است. در این زمینه از پلتفرم‌های آنلاین معتبر برای فروش محصولات استفاده نمایید.

    خرید واردات لوازم کمپینگ از چین

    از جمله کشورهایی که به راحتی می‌توانید لوازم کمپینگ و کوهنوردی را از آنجا تهیه کنید، چین می‌باشد. این کشور در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های کشورهای اروپایی و آمریکا، همواره روابط تجاری خود را با ما حفظ کرده است. در حال حاضر بخش عمده واردات کالا به کشور از چین انجام می‌شود و واردکنندگان زیادی مبادلات تجاری خود را با چین انجام می‌دهند.

    شما می‌توانید برای واردات لوازم کمپینگ از چین، روش‌های خرید مستقیم و آنلاین از کمپانی‌های شناخته شده در چین، سفر به چین و خرید حضوری و یا خرید توسط واسطه‌های معتبری چون شرکت‌های بازرگانی را انتخاب کنید. مسلما خرید حضوری برای شما سخت و پرهزینه خواهد بود؛ پس بهتر است خرید آنلاین یا حضوری خود را به گروه تجاری ققنوس بسپارید تا محصولاتی مطمئن و با کیفیت و با هزینه‌های مناسب وارد کنید. امروزه امکان خرید مستقیم از پلتفرم‌هایی مانند آمازون ، علی‌بابا و علی اکسپرس برای خریداران فراهم است.

    جهت خرید از این فروشگاه‌ها فقط کافیست مشخصات محصول موردنظر خود را به گروه تجاری ققنوس اعلام کنید. سپس با خیال راحت منتظر طی شدن تمام مراحل خرید و واردات لوازم کمپینگ از چین و تحویل محصول در ایران بمانید. به ویژه صاحبان فروشگاه‌های ابزار و لوازم کمپینگ با این روش می‌توانند محصولات پرکاربرد و مورد علاقه مشتریانشان را بدون هیچ دردسری مستقیم از کشور مبدا تهیه کنند.

    قیمت‌گذاری لوازم کمپ و کوهنوردی، به کیفیت این تجهیزات و حرفه‌ای بودن مشتریان این ابزارها بستگی دارد. طبیعت‌گردان حرفه‌ای بیش از هر چیز به کیفیت اجناس اهمیت می‌دهند، بنابراین باید هنگام خرید در انتخاب کارخانه تولیدکننده محصول احتیاط شود. با خرید از کمپانی‌های درجه یک در چین توسط گروه تجاری ققنوس تمامی نیازهای مشتریان حرفه‌ای خود را برآورده سازید.

    خرید واردات لوازم کمپینگ از چین
    خرید واردات لوازم کمپینگ از چین

    انواع تجهیزات کوهنوردی وارداتی به کشور

    همیشه قبل از اقدام به واردات کالا از جمله واردات لوازم کمپینگ از چین، بهتر است انواع این تجهیزات را بشناسید. لوازم کمپینگ به همه وسایلی می‌گویند که به منظور سفر و تفریح در خارج از شهر مورد نیاز است، همچنین وسایل صعود به کوه و پیمودن مسیرهای شیب‌دار را شامل می‌شود. این تجهیزات برای کوهنوردی، کوهستان گردی، کمپینگ و هر فعالیت مشابهی مناسب می‌باشد و شامل موارد زیر است:

    لوازم کمپینگشرح کالا
    کفش‌های کوهنوردیکفش‌هایی با سطح کفی محکم و تراکم دهی بالا و مناسب برای پیاده‌روی در شرایط پیچیده و غیرمساعد
    پوشاکلباس‌های ضدآب و تنفس‌پذیر جهت جلوگیری از گرما و یخ زدگی بدن
    کوله پشتیبا ظرفیت و حجم مختلف و مناسب برای حمل تجهیزات، غذا و نوشیدنی
    ماسک و عینک آفتابی جهت جلوگیری از اثرات تابش‌های مضر آفتاب و همچنین گرد و خاک و باد
    پولک ها و زیراندازجهت خوابیدن و استراحت هنگام صعود به کوه مخصوص زمانی که امکان بازگشت به پایه کوه موجود نیست
    کارابینابزاری با قفلی که برای اتصال و نگه‌داشتن سیمان و سایر تجهیزات در کوهنوردی به کار می‌رود
    طناب در کوهنوردی و صعود به قله‌های بلند، طناب‌های با تحمل وزن بالا و مقاومت در برابر شکست نیاز است

    ترخیص لوازم کمپینگ از گمرک چگونه است؟

    با اتمام مراحل واردات لوازم کمپینگ از چین، نوبت به ترخیص تجهیزات کوهنوردی از گمرک است. برای ترخیص این تجهیزات از گمرک چین لازم است که حتما یک‌سری مدارکی که از قبل تهیه نمودید را به اداره گمرک چین ارائه دهید. این مدارک شامل کارت بازرگانی، بارنامه، پروفرمای خرید کالا و … است. در کنار ارائه این مدارک باید فرم درخواست ترخیص را هم تکمیل کنید و به اداره گمرک چین تحویل دهید تا اقدامات و بازرسی های لازم برای ترخیص صورت گیرد. با ترخیص از گمرک چین و ارسال تجهیزات به کشور، نوبت به مرحله ترخیص از گمرکات ایران می‌رسد که شامل مراحل زیر است.

    • ثبت دقیق اطلاعات اولیه کالا در سامانه epl و تنظیم اظهارنامه گمرکی واردات لوازم کمپینگ از چین، با در دست داشتن پروفرما.
    • دریافت شماره کوتاژ که بعد از بررسی دایره احراز هویت فنی گمرک و در صورت نبود مشکل صادر می‌شود.
    • سپس با توجه به نوع و ارزش کالا، نوع مجوزات، وزن کالا، درصد حقوق ورودی و..، محصول شما جهت ترخیص در یکی از مسیرهای سبز، زرد یا قرمز گمرکی قرار می‌گیرد.
    • کنترل، ارزیابی و تعیین ارزش کالا که در آن اگر کالای شما در مسیر سبز باشد، مستقیما به مرحله پرداختی‌ها در صندوق می‌رود. اما در مسیر زرد یا قرمز گمرکی، محموله دوباره باید توسط ارزیاب گمرک، بررسی گردد و مجوزهای دیگری اخذ شود. (اگر در مرحله ثبت سفارش کالا برای خرید محصولات، مجوزهای لازم را اخذ نکردید).
    • با بررسی مجدد محصولات توسط کارشناس مجازی، در صورت تائید واردات لوازم کمپینگ از چین، باید هزینه‌های قابل پرداخت به گمرک را محاسبه و بپردازید.
    • اکنون با اخذ همه مجوزهای لازم و پرداخت هزینه‌های گمرکی و انبارداری، به انبار گمرکی مراجعه و با دریافت بیجک گمرکی و مجوز بارگیری، محموله را تحویل بگیرید تا از گمرک خارج شود.

    جمع بندی

    برای اینکه بتوانید فرایند واردات لوازم کمپینگ از چین را به ‌بهترین شکل ممکن انجام دهید، بهترین سپردن این عملیات به گروه تجاری ققنوس است. این شرکت با تجربه بالای یک دهه در امر واردات انواع کالا از چین توانسته رضایت بسیاری از واردکنندگان را جلب نماید. شرکت ما با دفتر مرکزی و انبار کالا در چین یکی از گزینه‌های مناسب برای انجام خرید عمده از چین است. از خدمات تخصصی و با کیفیت در زمینه تشریفات گمرکی، ترخیص و انبارداری کالا و حمل‌ونقل و تحویل آن درب محل استفاده کنید. مشاوران ما در هر زمان پاسخگوی سوالات شما در زمینه واردات لوازم کمپینگ از چین هستند.

    برای تجربه وارداتی موفق و پرسود، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و شرایط و اطلاعات کالای خود را بیان کنید تا در زمانی کوتاه تجهیزات کوهنوردی را در ایران به شما تحویل دهیم.

    لوازم و تجهیزات کمپینگ چیست؟

    وسایل و تجهیزاتی که در هر نوع فعالیت خارج از منزل مانند چادر زدن و سفر تفریحی در جنگل و کوه و صحرا، کوهنوردی، کوه پیمایی و … لازم است تا ایمنی و سلامت افراد را مهیا کند.

    چگونه می‌توانم از چین لوازم کمپینگ جهت واردات خریداری کنم؟

    شما می‌توانید با ارائه اطلاعات و لیست کامل لوازم مورد نیاز خود به گروه تجاری ققنوس، با کیفیت ترین تجهیزات را تهیه کنید. ما کالاهای شما را از هر روشی که بخواهید: خرید حضوری از تامین کنندگان معتبر چین، خرید از فروشگاه‌های آنلاین و خرید عمده از چین برایتان تهیه و در ایران تحویل می‌دهیم.

    چه انواعی از لوازم کمپینگ را می‌توان به کشور وارد کرد؟

    کفش‌های کوهنوردی با سطح کفی محکم برای شرایط غیرمساعد، انواع لباس‌های ضدآب برای جلوگیری از گرما و یخ زدگی، کوله پشتی مناسب برای حمل تجهیزات و خوراک، ماسک و عینک آفتابی، زیرانداز برای استراحت، کارابین جهت اتصال و نگه‌داشتن سیمان و سایر تجهیزات در کوهنوردی و طناب با تحمل وزن بالا و مقاوم.

    واردات لوازم کمپینگ از چین را چگونه انجام دهم؟

    با طی مراحلی چون: انتخاب محصولات و منبع یابی کالا، مذاکره با فروشنده، قیمت‌گذاری و عقد قرارداد، اخذ پروفرما، آشنایی با قوانین و مقررات واردات کالا و ممنوعیت‌ها از چین، تکمیل مدارک و مجوزات، انتخاب روش حمل مناسب لوازم کمپینگ از چین به ایران و ارسال به کشور. گروه تجاری ققنوس با انجام مراحل قانونی و ارائه خدمات حمل بار از چین می‌تواند تمام مراحل واردات را برایتان انجام دهد.

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *