گران ترین سایت های خرید خارجی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

گران ترین سایت های خرید خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید

  • در این مطلب می‌خواهیم شما را در دنیای شکوه و عظمت ۲۲ فروشگاه آنلاین گران قیمت غوطه ور کنیم. این گران ترین سایت های خرید خارجی به ‌عنوان تامین‌کنندگان کالاهای لوکس، اقلام مجلل و منحصر به فردی را در قفسه‌های خود عرضه می‌کنند. طوری که مجذوب مجموعه خیره کننده اجناس، از مد لباس مجلسی، زیورآلات کمیاب و تزئین شده با سنگ‌های قیمتی گرفته تا تزئینات عجیب و غریب منزل خواهید شد. در اینجا نگاهی اجمالی به شکوه و جلال این سایت های خرید آنلاین جهت خرید از خارج از کشور خواهیم داشت:

    • مد رده بالا از برچسب هایی مانند Gucci و Chanel
    • شراب های قدیمی ناقابل
    • ساعت‌های بسیار کمیاب و لوکس

    هر آیتم نفیس، جلوه‌ای از مهارت و توجه به جزئیات را به رخ می‌کشد که نشان‌دهنده برچسب‌های قیمت سنگین است.

    در تجربه خرید خود از خدمات گروه تجاری ققنوس استفاده کنید و سفری بی‌نظیر و لذت‌بخش را در خرید آنلاین از گران ترین سایت های خرید خارجی تضمین ‌کنید. بیایید با هم به بررسی خرید لاکچری از سایت های آنلاین بپردازیم و از ویژگی‌های غنی، فاخر و هنری که این فروشگاه های آنلاین را از بقیه متمایز می‌کند، لذت ببریم. آیا آماده هستید تا با خرید از خارج از کشور در عمق فروشگاه های آنلاین لوکس غوطه ور شوید؟ بیایید نگاهی به پشت پرده مجلل این گران ترین سایت های خرید آنلاین بیندازیم.

    لیست ۲۲ فروشگاه اینترنتی گران قیمت

    این تور بزرگ با شکوه آنلاین را در آغوش بگیرید – یک سفر چشم باز به استراتوسفر نخبگان “۲۲ فروشگاه آنلاین گران قیمت”. هر وبسایت الکترونیکی نشان دهنده دنیایی زیبا و غرق در تجمل است، گوشه‌ای از گنجینه‌های گرانبها که منتظر کشف هستند. در حین گشت و گذار در این گران ترین سایت های خرید خارجی لاکچری، منتظر باشید که با هنرهای خیره کننده، صنایع دستی بی نظیر و چیزهای کمیاب منحصر به فردی مواجه شوید که موجودی‌های فوق العاده این فروشگاه ها را تشکیل می‌دهد. همچنین دلایل قرار گرفتن هر یک از این سایت ها در لیست گران ترین ها و اقلام فروشی و طراحی وبسایت آنها را بررسی خواهیم کرد.

    Ebay

    در خرید از خارج از کشور، لیست سایت های گران قیمت بدون خرید از eBaу ناقص خواهد بود. این غول تجارت الکترونیک مانند آمازون در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد. از آن زمان، کاتالوگ آن به حجم باورنکردنی گسترش یافته است. ای بی انواع پوشاک، لوازم آرایشی، دستگاه‌ها، خودروها، کالاهای خانگی و لوکس و حتی عتیقه‌جات را ارائه می‌دهد.

    • چرا eBay در لیست گران ترین فروشگاه ها: اولا eBay محصولاتی در محدوده قیمتی بالا به فروش می‌رساند. دوما شما در آنجا همه چیز، از آیفون گرفته تا حلقه‌های عتیقه، هلیکوپتر و ماشین را پیدا خواهید کرد. تصویر و مجموعه‌ای از eBay آن را به یکی از گران ترین سایت های خرید خارجی از نظر توسعه و ارائه محصول تبدیل کرده است.
    • اقلامی که می‌فروشد: پوشاک، لوازم آرایشی، عتیقه، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، تجهیزات خودرو و غیره.
    • طراحی این فروشگاه اینترنتی: کارت، امکان فیلتر در جستجوی محصولات این وبسایت، قطعاً برای چنین منبع بزرگی در خرید از خارج از کشور بسیار مناسب است، اما طراحی آن چندان گران‌قیمت یا درخشان نیست.

    Taylor Howes

    Taylor Howes یک شرکت طراحی داخلی لوکس مستقر در لندن است که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد. این شرکت با طرح‌های منحصر به فرد خود، رنگهای طلایی و آبی را به عنوان رنگ‌های سازمانی خود انتخاب کرده است و به طور گسترده از آنها در طراحی وبسایت خود استفاده می‌کند. علاوه بر این، آنها توجه زیادی به با کیفیت بودن تصاویر در پروژه‌های خود دارند.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: اول اینکهطراحی وب آنها حرف اول را می‌زند و این شرکت واقعا در این زمینه نخبه است. آنها همچنین به بروزرسانی و توسعه مداوم وبسایت اهمیت می‌دهند. خدمات این شرکت توانسته از بین افراد مایل به خرید از خارج از کشور مشتریان برتری را جذب کند که توانایی پرداخت چند صد هزار پوند برای یک طرح مفهومی را دارند. در مورد کالاهای ارائه شده در فروشگاه هم، نمی‌توانیم بگوییم که آنها بسیار گران هستند، اما مطمئنا بسیار با ارزش می‌باشند.
    • اقلامی که می فروشد: اقلام طراحی داخلی، دکور، نورپردازی.
    • طراحی این فروشگاه آنلاین: گرچه فونت‌ها و پیمایش آنها در مقایسه با سایر گران ترین سایت های خرید خارجی نیاز به بهبود دارد، اما باز هم، با چنین تصاویر زیبایی، مشکل فونت ها آنقدرها مهم به نظر نمی‌رسد.

    BURGESS

    BURGESS قایق‌های تفریحی مدرن و گران قیمت می‌فروشد. اگر قایق تفریحی لوکس برای خرید از خارج از کشور می‌خواهید در این وبسایت، می‌توانید تمام مشخصات لازم خریدهای آتی خود را ببینید و قیمت را بررسی کنید. این سرویس همچنین سفرهای چارتر قایق بادبانی را سازماندهی می‌کند.

    • چرا در لیست گران ترین ها: زیرا حداقل قیمت کالاهای آنها ۵-۲ میلیون یورو است. قایق‌های تفریحی بزرگ ارائه شده در کاتالوگ آنها به قیمت ۲۰۰-۱۵۰ میلیون یورو به فروش می‌رسد.
    • آنچه می‌فروشد: قایق بادبانی.
    • طراحی این فروشگاه اینترنتی: مبتنی بر کارت، ساده و واضح. فراوانی رنگ‌های سفید و آبی در طراحی آنها تصاویر زنده قایق‌های تفریحی لوکس را کاملا برجسته می‌کند.

    Mytheresa

    یکی دیگر از گران ترین سایت های خرید خارجی مهم جهت خرید از خارج از کشور است که در آن می‌توانید محصولات را بر اساس برند لباس یا اکسسوری جستجو کنید و این نوعی پاداش در بخش ویژه با لباس‌هاست. طراحی مینیمالیستی و مبتنی بر کارت است. ارجاعاتی به وبسایت‌های دیور و شنل دارد. استفاده از منبع Mytheresa  آسان، ساده و شیک است ولی متأسفانه، انیمیشن‌های مرسوم را ندارد.

    • چرا در لیست گران ترین سایت ها: بدلیل فروش محصولات گران قیمت (همه اقلام دارای مارک هستند) و مجموعه‌ای چشمگیر. علاوه بر این، هزینه توسعه و نگهداری چنین وبسایتی نیز بسیار بالا است.
    • اقلامی که می‌فروشد: لباس مارک زنانه، اکسسوری، کیف، کفش.
    • طراحی این فروشگاه آنلاین: تصاویر متقارن، نوار لغزنده، امکان جستجوی مناسب، ترکیب رنگ سیاه و سفید در تصاویر این گران ترین سایت های خرید خارجی طراحی آن را متمایز کرده است. گرچه این طراحی منحصر به فرد به نظر نمی‌رسد، اما ظاهر سختگیرانه و جذاب مبتنی بر کارت برای جذب مشتریان باالقوه خرید از خارج از کشور کافی است.

    Moda Operandi

    یک وبسایت کاملاً پر زرق و برق که در فروش لباس‌های مد روز گران قیمت برای مردان و زنان تخصص دارد. هدف آنها در فروش لباس‌ها این است که لباس هر شخص را به یک شاهکار مد واقعی تبدیل کنند. فیلتر راحت به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن تخفیف‌های فصلی یا فروش، سریعاً کالای مورد نظرتان را پیدا کنید و به پیشنهادات طراحان هم نگاهی بیندازید. این یک کمک واقعی برای مبتدیان دنیای مد و کمک بزرگی برای کارشناسان لباس‌های لوکس است.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: اول اینکه مدل‌های برتر (مانند Candice   Swanepoel  و …) که از چهره‌های عمومی و جلوه این شرکت هستند، میلیون‌ها دلار برای تبلیغات دریافت می‌کنند. حتما هنگام خرید از خارج از کشور می‌بینید که یک فروشگاه اینترنتی معمولی نمی‌تواند چنین هزینه لاکچری را بپردازد. این تنها امتیاز منابع این وب با چنین بودجه واقعا قابل توجه نیست. علاوه بر این، در کاتالوگ  Moda Operandi، لباس‌هایی از Hubert de Givenchy، Isabelle Armstrong و Vera Wang را مشاهده خواهید کرد که میانگین قیمتی بین ۱۷۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار دارند. بنابراین، می‌توان گفت که این وبسایت می‌خواهد هم طراحی و هم محصولات از کلاس بالایی برخوردار باشند.
    • اقلامی که می‌فروشد: لباس‌های طراحی شده، جواهرات، کفش، اکسسوری.
    • طراحی این فروشگاه اینترنتی: مبتنی بر کارت، خطی و واضح. در واقع چیز جدیدی نیست و همانند وبسایت‌های اکثر برندهای مد و فروشگاه‌های لباس به نظر می‌رسد. با این حال، این طراحی برای ترویج فروش بسیار راحت است. بدیهی و منطقی است که اگر یک وبسایت دارای برند نیست، بهتر است روی سهولت استفاده و سادگی تمرکز کند.

    اگر قصد خرید از خارج از کشور را دارید، می‌توانید با ارائه اطلاعات کالای مورد نیاز خود به کارشناسان ما از خدمات گروه تجاری ققنوس در این زمینه استفاده کنید.

    Cartier

    کارتیر یکی از معروفترین و گران ترین سایت های خرید خارجی برای برندهای جواهرات است. محصولات آنها توسط بسیاری از ستاره‌های سینما و پاپ مورد تحسین و استفاده قرار می‌گیرد. آدری هپبورن، آوا گاردنر و کاترین دونو از طراحان آنها الهام گرفتند. وبسایت این شرکت هم برند را معرفی می‌کند و هم فروش را ارتقا می‌دهد. در اینجا نه تنها می‌توانید زیبایی و انحصار کالا را احساس کنید بلکه بلافاصله چیزی را که دوست دارید می‌توانید خریداری نمایید.

    • چرا در لیست گران ترین سایت ها: این برند ۱۷۰ سال است که به خاطر جواهرات و اکسسوری‌های یکپارچه خود مشهور است. فروشگاه اینترنتی آنها نمونه‌ای از طرح‌های جذاب و منحصر به فرد مبتنی بر کارت با تصاویر درخشان است. محصولات نیز بسیار گران هستند. به عنوان مثال، در خرید از خارج از کشور در این لیست گران ترین سایت های خرید خارجی می‌بینید که یک زنجیر نازک طلای سفید از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار برای شما هزینه دارد.
    • آنچه می فروشد: عطرهای لوکس، اکسسوری، جواهرات.
    • طراحی این فروشگاه آنلاین: مبتنی بر کارت، متقارن و راحت. زیبایی خاص این صفحه وب بخاطر فونت‌های زیبا و عکس‌های منحصر به فرد و شیک آن است.

    &tradition

    &tradition یک شرکت طراحی دانمارکی است که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد. اصل اساسی آنها ترکیب سنت‌های مقدس با نوآوری‌های مدرن است. تأثیر میراث طراحی اسکاندیناوی را می‌توان به وضوح در سبک وبسایت آنها مشاهده کرد. این وبسایت واقعا یک لذت زیبایی شناختی خالص است.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: زیرا امروزه، طراحی اسکاندیناویایی، اصول لاگوم و هیج در اوج مد جهان قرار دارند و این شرکت و طراحی وبسایت آن، ماهیت زیبایی شناسی واقعی اسکاندیناوی را منتقل می‌کنند. گرچه استفاده از وبسایت برای علاقه مندان به خرید از خارج از کشور بسیار ساده است اما در عین حال بسیار لاکچری به نظر می‌رسد؛ به هر حال خدمات و محصولات دانمارکی‌های محبوب هم گران است. به عنوان مثال، صندلی‌های با طراحی منحصر به فرد، که در فروشگاه بدون برچسب قیمت ارائه می‌شود، خریداران معمولاً بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار برای آن پرداخت می‌کنند. در کل مواد، پیچیدگی طراحی و محبوبیت طراح، تعیین کننده قیمت است.
    • آنچه می‌فروشد: اقلام طراحی داخلی، نورپردازی.
    • طراحی این فروشگاه اینترنتی: شفاف، ساده و جادار و لاگوم اعمال شده در طراحی وب آنها مناسب برای گران ترین سایت های خرید خارجی است. در طراحی صفحه به حداقل جزئیات توجه شده و عکس‌های زیبا در پس زمینه کاملا سفید، آن را جذاب کرده است.

    Boohoo

    بوهو با گذشت بیش از ۱۰ سال از تاسیس، به یکی از فروشگاه‌های مد آنلاین پیشرو تبدیل شده است که تقریباً برای هر خریدار جهت خرید از خارج از کشور مقرون به صرفه است. بوهو با الهام بخشی برای بسیاری از افراد مشهور، جوایز متعددی را برای یافته‌های ارزشمند خود کسب کرده است و این تنها آغاز است. آن‌ها سعی می‌کنند مد بالا را در دسترس همه قرار دهند، اما بیشتر به ظاهر توجه می‌کنند، نه بودجه مصرف‌کنندگان.

    • چرا در این لیست: این وبسایت در اروپا و ایالات متحده بسیار محبوب است. از طرفی هم به دلیل حجم کاتالوگ، در دسترس بودن برندهای متعدد و طراحی شیک، در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی قرار گرفت.
    • آنچه می‌فروشد: پوشاک، کفش، اکسسوری.
    • طراحی این فروشگاه اینترنتی: وبسایت Boohoo بسیار شیک است، اما شهرت آن فقط به دلیل منحصر به فرد یا شیک بودن آن نیست. طراحی آن ترکیب رنگ‌های خوبی دارد و هر چیزی که یک بازدیدکننده از یک فروشگاه اینترنتی برای خرید از خارج از کشور نیاز دارد را داراست. سازندگان این منبع وب روی بخش‌های پیشنهاد ویژه و تصاویر جذاب مدل‌ها تمرکز می‌کنند. خطوط نامتقارن تصاویر جلوه عالی ایجاد می‌کنند.

    The Billionaire Shop

    فروشگاه اینترنتی ویژه میلیاردرها؟ چرا که نه! در اینجا هر چیزی که برای یک فرد می‌تواند سرمایه پرسودی به نظر برسد در یک مکان جمع آوری شده است. در اینجا به مجموعه‌ای از اتومبیل‌ها، هلیکوپترها، موتور سیکلت‌ها، قایق‌های تفریحی، خانه‌ها، هواپیماها، ساعت‌ها و محصولات کوچکتر اما به همان اندازه ارزشمند دسترسی خواهید داشت.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: دلیل اصلی بطور کلی هم قیمت کالاها، هم اقلام متمایز و هم کاتالوگ آنهاست. به عنوان مثال قیمت هواپیماها از ۲ تا ۶۰ میلیون دلار متغیر است. اقامتگاه‌های لوکس از ۲ تا ۷۱ میلیون هزینه دارند. علاوه بر این، طراحی این وبسایت نیز بسیار خوب و لاکچری است. یعنی دارای جهتگیری کاملا سنجیده و مجموعه‌ای از عکس‌های جذاب است.
    • آنچه می‌فروشد: هواپیما، ویلا، اقامتگاه، قایق بادبانی، اتومبیل، کالاهای لوکس جهت خرید از خارج از کشور برای شما.
    • طراحی فروشگاه اینترنتی: مدرن و کارتی و رنگ‌های کلیدی سیاه و سفید می‌باشند. تقارن دقیق صفحه با عکس‌های باکیفیت و رنگارنگ برجسته می‌شود. صفحه اصلی حاوی حداقل عناصر است تا کاربران بتوانند به سرعت راه خود را بیابند و دسته بندی لازم از محصولات را انتخاب کنند. دستیابی به این تعادل دشوار است.

    Bliss

    بلیس به عنوان یکی دیگر از گران ترین سایت های خرید خارجی در صفحه وب خود به روح سعادت، جوانی و آرامش اهمیت داده است. از این رو امروزه دختران می‌توانند در خرید از خارج از کشور به شکل آنلاین به استراحت و مراقبت از خود بپردازند!

    • چرا در لیست گران ترین‌ها: آنها در زمینه طراحی مد روز (مانند یک فروشگاه معروف) فعالند. بسیاری از برندهای لوازم آرایشی لوکس در چنین وبسایت هایی موجودند. شایان ذکر است که مجموعه زیادی از محدوده قیمت در این وبسایت وجود دارد که از مزایای قابل توجه این فروشگاه آنلاین می‌باشد.
    • آنچه می فروشد: لوازم آرایشی زنانه.
    • طراحی فروشگاه آنلاین: UX عالی. این وبسایت با رنگ‌های روشن، گرافیک‌های خنده دار و انیمیشن‌های GIF، کاربران خود را به کشف روندهای زیبایی، مراقبت از خود و البته خرید تشویق می‌کند.

    Glamorous

    در این فروشگاه که از گران ترین سایت های خرید خارجی است، می‌توانید به سرعت و به راحتی یک لباس شیک بیابید. سردبیران این پورتال هر روز تصاویر جالبی را منتشر می‌کنند. این فروشگاه علاوه بر عملکرد مستقیم خود برای فروش لباس، به کاربران داخلی و خرید از خارج از کشور راجع به روندهای فعلی فروش و تازگی‌های طراحان نیز آموزش می‌دهد.

    • چرا در لیست گران ترین ها: کاتالوگ آنها پر از لباس‌های مارک گران قیمت است و طراحی مدرن و موقعیت منحصر به فردی دارد. Glamorous هم فروشگاه و هم مجله‌ای است که مردم را با دنیای مد بالا آشنا می‌کند.
    • آنچه می فروشد: لباس، کفش و اکسسوری زنانه.
    • طراحی این فروشگاه اینترنتی: به عنوان گران ترین سایت های خرید خارجی دارای سبک دیور، شانل، ویس ال، ورساچه است. زمینه کلاسیک و سیاه و سفید وبسایت با عکس‌های واضح تکمیل می‌شود. جزئیات نامتقارن، فیلدهای گرد و دکمه‌ها، چیزهایی که برای طراحی معمولی مبتنی بر کارت معمول هستند، این منبع را بسیار تازه‌تر نشان می‌دهند.

    DuPont REGISTRY

    اگر در زمینه املاک یا ویلا قصد خرید از خارج از کشور دارید، این وبسایت دارای املاک و ویلاهای لوکس در سراسر ایالات متحده، اروپا، آسیا و سایر نقاط است. همچنین یکی از سایت های فرعی duPont است که در کالاهای لوکس (ماشین های گران قیمت، قایق های تفریحی، ویلاها، پنت هاوس ها) تخصص دارد.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: قیمت گذاری محصولات آنها از ۳۰۰۰۰۰ دلار شروع می‌شود و می‌تواند بیش از ۷۰ میلیون باشد. طراحی آنها گران قیمت و منحصر به فرد به نظر می‌رسد زیرا کاتالوگ‌های بزرگ آنها اکثرا دارای عکس‌ها و فیلم‌های خانه‌های لوکس و ویلاهای معتبر است.
    • آنچه می‌فروشد: املاک و مستغلات لوکس.
    • طراحی این فروشگاه اینترنتی: کارتی و با کیفیت. دکوراسیون کلیدی منبع عکس‌های بزرگ و روشن از املاک و مستغلات لوکس است. آنها با ادغام فونت‌های با دقت انتخاب شده و جهتگیری ساده و سنجیده، تصویری دلپذیر ایجاد می‌کنند.

    H&M

    این برند آنقدر معروف است که نیاز به صرف کلمات اضافی نیست. برای خرید از خارج از کشور پوشاک، H&M لباس‌های مقرون به صرفه برای مردان، زنان، نوجوانان و کودکان ارائه می‌دهد. برای خرید از خارج از کشور شما، مجموعه این فروشگاه سوئدی همه چیز دارد، از تی شرت و لباس زیر گرفته تا لباس شب مجلل و لباس‌های ورزشی راحت. در پورتال آنها، می‌توانید عضو شوید و اولین کسی باشید که از فروش و تخفیف‌های گران ترین سایت های خرید خارجی مطلع می‌شود. وبسایت H&M ساده، سنجیده و کاربردی است و این به طور موثر با پشتیابنی از تصویر برند، فروش را ارتقا می‌دهد.

    • چرا در این لیست: بازاری انبوه و بسیار محبوب در سراسر جهان است. این فروشگاه مجموعه عظیمی از لباس‌های مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. با این حال، H&M، اول از همه به خاطر طراحی مد روز و هزینه توسعه وبسایت خود در این لیست گنجانده شده است.
    • آنچه می فروشد: پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کفش، اکسسوری.
    • طراحی این فروشگاه آنلاین: مبتنی بر کارت، فروش، و مد روز. رنگ‌های برند قرمز، مشکی و سفید است. طراحی تا حد زیادی بر اساس عکس‌های بزرگ و واضح است. چرا که آنها در فروش لباس‌های مد روز به عنوان گران ترین سایت های خرید خارجی تخصص دارند. در این سایت جهت خرید از خارج از کشور، به ندرت با یک فروشگاه لباس با طراحی مدرن نامتقارن یا انتزاعی مواجه خواهید شد.

    DuPont REGISTRY AUTOS

    DuPont در فروش اتومبیل‌های لوکس، قایق‌های تفریحی و املاک و مستغلات تخصص دارد. استون مارتین، فراری، جگوار، مک لارن، رولز رویس، مرسدس بنز، پورشه، لامبورگینی، کادیلاک؛ البته این لیست کاملی از برندهای خودروهای لوکس ارائه شده در کاتالوگ فروشگاه‌های دوپونت نیست.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: میانگین قیمت خودروها بین ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار متغیر است. قیمت برخی از آنها به ۱-۲ میلیون دلار می‌رسد. کاتالوگ پر از خودروهای کمیاب و ارزشمند است.
    • آنچه می فروشد: ماشین های لوکس.
    • طراحی فروشگاه اینترنتی: قدیمی و به یاد ماندنی. دارای بنرهای زیاد، مارک‌ها و محصولات بی کیفیت در صفحه اصلی موجودند و لوگوها بسیار کوچک می‌باشد.

    شما می‌توانید جهت خرید از خارج از کشور از طریق سایت های فروش آنلاین، تمام مراحل کار را به گروه تجاری ققنوس بسپارید. تیم ما با انتخاب فروشگاه اینترنتی مرتبط با کالای شما، بهترین کالاها را تهیه و خرید خواهد نمود.

    Weekday

    Weekday، یکی از گران ترین سایت های خرید خارجی برای برند جین مدرن با موقعیتی مشهور است که با محو مرزهای بین زنانگی و مردانگی، ذهن‌های شیک را جذب می‌کند. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید با تقسیم بندی جستجو بر اساس جنسیت و نوع محصول، خرید انجام دهید.

    • چرا در لیست گران ترین ها: زیرا دارای حجم بزرگی از کاتالوگ و طراحی با کیفیت بالا و دقیقترین جزئیات است. کارت‌های محصول واقعا شیک به نظر می‌رسند، و جهتگیری آنها بسیار سنجیده است. هزینه توسعه و روش‌های بصری، این وبسایت را به یکی از گران ترین سایت های خرید خارجی تبدیل می‌کند.
    • آنچه می‌فروشد: لباس زنانه و مردانه، اکسسوری مقرون به صرفه، جین تک جنسیتی با کیفیت بالا برای خرید از خارج از کشور پوشاک.
    • طراحی فروشگاه اینترنتی: مبتنی بر کارت. آنها بر روی عکس‌های منحصر به فرد مدل‌ها، تقارن و اشکال مستطیلی تمرکز دارند و این عناصر ممتاز، ویژگی متمایز طراحی هستند.

    True Vintage

    افراد مرفه برای اشیاء قدیمی ارزش قائل هستند و برای هر چیز نادری چشم دارند. True Vintage اقلام نمادین آدیداس، نایک، رالف لورن و تامی هیلفیگر را می‌فروشد. این وبسایت همراه با پیراهن، ژاکت و لباس ورزشی، اکسسوری قدیمی بسیاری از برندهای معروف را ارائه می‌دهد.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: منحصر به فرد بودن محصولاتی که در آینده فقط قیمتشان بالا می‌رود. اگر به عتیقه در خرید از خارج از کشور علاقه مندید، True Vintage چیزهایی را می‌فروشد که می‌توانند به یک سرمایه گذاری عالی تبدیل ‌شوند.
    • آنچه می‌فروشد: لباس و اکسسوری از مجموعه‌های محدود و کمیاب آدیداس، نایک، رالف لورن، تامی هیلفیگر.
    • طراحی فروشگاه اینترنتی: به قانون طراحی تمامی وبسایت های مرتبط با فروش لباس‌های لوکس پایبند است. همچنین، در اینجا کارت‌های نامتقارن و تصاویر روشن و بزرگ را خواهید دید.

    Lime Road

    این صفحه دارای طیف وسیعی از پوشاک و اکسسوری است و همچنین اقلام طراحی داخلی و دکور را ارائه می‌دهد. با در نظر گرفتن تعداد قابل توجهی از دسته‌ها، سازندگان وبسایت واقعاً به جهتگیری اهمیت ‌دادند و استفاده و به خاطر سپردن آن را آسان ‌کردند.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: مجموعه‌ای بزرگ، طراحی واضح و شیک. Lime Road دارای نمادها و کارت‌های منحصر به فرد زیادی است که سرمایه‌گذاری قابل توجهی را نشان می‌دهد. در این وبسایت همه چیز برای تسهیل جستجوی محصول برای کاربران خرید از خارج از کشور انجام شده است.
    • آنچه می‌فروشد: پوشاک، وسایل منزل.
    • طراحی این فروشگاه اینترنتی: اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند یک کاتالوگ آنلاین با ساختار بسیار غیرعادی است. در اینجا کاربران مسیر خود را به صورت جداگانه انتخاب می‌کنند. انتخاب توسط تابع Scrapbook شکل می‌گیرد که می‌توانند از آن برای ایجاد موضوع بر اساس محصولات موجود در فروشگاه استفاده کنند. علاوه بر این، صاحبان وب‌سایت‌ها مسابقاتی را برای کاربران سازماندهی می‌کنند و به کسانی که تصمیم به ثبت‌نام می‌گیرند پاداش می‌دهند. این یک استراتژی بازاریابی واقعا هوشمند است.

    Amazon Fashion

    برای علاقه مندان به خرید از خارج از کشور، این یک شعبه و منبع جداگانه غول وب آمازون و یکی از گران ترین سایت های خرید خارجی می‌باشد که به لباس‌های مارک دار، اکسسوری و اقلام خانگی اختصاص داده شده است. وبسایت در ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این وبسایت دارای یک تحویل بین المللی روان و سریع است که می‌تواند هر فرآیند خرید/فروش را در عرض ۷۲ ساعت تکمیل کند.

    • چرا در این لیست: مسلما ما نمی‌توانیم از بزرگترین و گران ترین فروشگاه آنلاین جهان بگذریم. بخش مد آمازون به دلیل کاتالوگ گسترده و محبوبیت محصولات در این لیست انتخاب شده است.
    • چه چیزی می‌فروشد: لباس‌های زنانه، مردانه و بچه گانه، وسایل طراحی داخلی.
    • طراحی فروشگاه آنلاین: ممکن است از ظاهر آمازون زیاد انتقاد کنیم، اما حقیقت واضح است:  طراحی مبتنی بر کارت، شفافیت، ترویج فروش و وضوح تصاویر، استفاده از این وبسایت را برای خرید از خارج از کشور بسیار راحت و دلپذیر نموده است.

    Victoria’s Secret

    ویکتوریا سکرت که به خاطر فرشتگان و قراردادهای میلیونی با مدل‌ها شهرت دارد، یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه لباس‌های زیر زنانه لوکس است. این برند محصولاتی برای همه سلیقه‌ها دارد، از کیمونوهای توری گرفته تا لباس خواب کریسمس، برق لب، و عطر.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: طراحی آن گران قیمت و منحصر به فرد است. هر طراحی، ترکیبات پر زرق و برق ویکتوریا سکرت را تشخیص می‌دهد. علاوه بر این، آنها امکان انتخاب زیادی از محصولات درجه یک و زرق و برق دار را ارائه می‌دهند.
    • آنچه می‌فروشد: اگر در خرید از خارج از کشور به دنبال اقلام پر زر و برق هستید، در اینجا لوازم آرایشی زنانه، لباس زیر زنانه، و اکسسوری موجود است.
    • طراحی فروشگاه اینترنتی: با وجود کارتی بودن، طراحی واقعا شیک و زنده است. به کمک خطوط نامتقارن، قاب‌های درخشان و بدلیجات پراکنده، این ترکیب حتی از منابع وب خانه‌های مد پاریسی هم پویاتر است.

    Lifestyle

    لباس و باز هم لباس در گران ترین سایت های خرید خارجی. این وبسایت سبک زندگی ما را با پوشاک و اکسسوری برندهای مختلف مد شکل می‌دهد. انتخاب‌های موضوعی و سرمقاله‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا سبک خاص خود را پیدا کنید.

    • چرا در این لیست: توسعه سنجیده، طراحی گران قیمت و کاتالوگ محصولات گسترده.
    • آنچه می‌فروشد: پوشاک و اکسسوری زنانه و مردانه مناسب جهت خرید از خارج از کشور.
    • طراحی فروشگاه آنلاین: نوار لغزنده بالا به طور مداوم تغییر می‌کند تا آخرین پیشنهادات را به نمایش بگذارد. در صفحه اصلی، مجموعه‌ای از محصولات محبوب با تخفیف را نیز مشاهده خواهید کرد. Lifestyle توجه زیادی به بخش فروش دارد. همچنین دسته وبلاگ Lifestyle هر هفته به روز می‌شود.

    LN-CC

    LN-CC یا Late Night Chameleon Café را می‌توان ترکیبی از یک فروشگاه خرده فروشی و یک سایت هنری آنلاین/آفلاین توصیف کرد. این فروشگاه از همه چیز یک تکه دارد! در این وبسایت علاوه بر لباس‌های برندهای کمتر شناخته شده ژاپنی، کتاب‌های کمیاب متعدد و … ، اقلامی از برندهای معروف نیز وجود دارد.

    • چرا در لیست گران ترین سایت های خرید خارجی: سبک لوکس و منحصر به فرد این منبع که در عین حال نمایشگاه و فروشگاه است. علاوه بر این، دارای یک کاتالوگ بزرگ از کالاهای منحصر به فرد و کاملا متفاوت می‌باشد. جهت خرید از خارج از کشور هم اکنون با کارشناسان گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید.
    • آنچه می‌‌فروشد: اشیاء هنری، لباس، اکسسوری، کتاب.
    • طراحی این فروشگاه آنلاین: عکس‌ها، کارت‌های نامتقارن و انیمیشن‌ها می‌توانند یک سبک استاندارد مد را واقعا جذاب کنند. شما حتما این منبع را به خاطر خواهید آورد، البته نه تنها به خاطر عکس‌های صحنه سازی شده آن.

    Adidas

    آدیداس یک برند بزرگ ورزشیو از گران ترین سایت های خرید خارجی است. آنها لباس‌های ورزشی را برای همه دسته‌ها از جمله مردان، زنان و بچه‌ها می‌فروشند. صرف نظر از نوع ورزش، مشتری – فوتبال، دویدن، تنیس یا گلف – این فروشگاه راه حلی ویژه برای همه پیدا خواهد کرد. حتی عملکرد ویژه Complete the look را که می‌توانید برای ایجاد سریع یک لباس آماده از آیتم‌های جداگانه استفاده کنید، داراست.

    • چرا در این لیست: به دلایل محبوبیت جهانی برند، محدوده قیمت، کاتالوگ گسترده و وضوح طراحی وب سایت.
    • آنچه به فروش می‌رسد: لباس‌های ورزشی زنانه، مردانه و کودکان.
    • طراحی فروشگاه اینترنتی: مبتنی بر کارت و نامتقارن. عکس‌هایی که مشوق خرید از خارج از کشور توسط این سایت و دستیابی به دستاوردهای بزرگ است. شایان ذکر است که امکان فیلتر کردن راحت و تقسیم بندی سنجیده‌ای که مرور وبسایت را ساده می‌کند (دسته های مردانه/زنان/کودکان را دارد).

    جمع بندی

    به سفر مجللمان در ۲۲ مورد از گران ترین سایت های خرید خارجی، خاتمه می‌دهیم و روحیه شما را به خاطر کاوش عمیق در این گنجینه تجمل و شکوه تحسین می‌کنیم. هر یک از این  سایت ها به عنوان شاهدی بر مظهر ظرافت و داستان‌هایی از هنر دقیق و عظمت مطلق است. با توجه به معاملات انحصاری، هر ویترین فروشگاه تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مشتریان با ذکاوت خود رقم زده است. به یاد داشته باشید، این سایت ها فقط دارای برچسب‌های قیمت سرسام‌آور نیستند، بلکه آنها پنجره‌هایی برای سبک زندگی لذت‌بخش و جذاب هستند. هر کلیک، هر مرور، یک سمفونی از مد بالا، دکوراسیون منزل متمایز، و بهترین مدها را تکرار می‌کند.

    سفر آنلاین خرید از خارج از کشور خود را با گروه تجاری ققنوس تجربه کنید. تیم ما می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات کامل خرید را جمع‌آوری کنید و تجربه خرید خود را به سطح کاملا جدیدی ارتقا دهید. چرا وقتی بهترین‌ها در دسترس هستند استفاده نکنید؟ با مرور این فروشگاه های آنلاین و کاوش در جدیدترین پیشنهادات مجلل آنها به لذت بردن از خریدی عالی ادامه دهید. خرید خوبی داشته باشید!

    در گران ترین سایت های خرید خارجی چه کالاهایی می‌توان یافت؟

    مجموعه ای از اجناس مانند: لباس مجلسی مد روز از برندهایGucci  و  Chanel، زیورآلات نادر با سنگ‌های قیمتی، وسایل تزئینات و طراحی داخلی منزل، ساعت‌های بسیار کمیاب و لوکس، اتومبیل، قایق ها و منازل گران قیمت و…

    چه ویژگی این سایت ها را در لیست گران ترین ها قرار می‌دهد؟

    بطور کلی اصلی ترین دلیل هم قیمت بالای کالاهای لوکس و نادر است، هم کاتالوگ‌های شیک که هزینه زیادی برای آنها شده و علاوه بر این، طراحی این وبسایت ها نیز بسیار خوب و پر هزینه است.

    گران ترین سایت های خرید آنلاین برای پوشاک کدامند؟

    شما در سایت هایی مانند EBay، Mytheresa، Moda Operandi، Boohoo، Glamorous، H&M ، True Vintage، Road Lime، Amazon Fashion، Victoria’s Secret، Lifestyle، LN-CC و Adidas می‌توانید انواع لباس‌های شیک مجلسی، ورزشی و برند را بیابید.

    بهترین روش خرید از گران ترین سایت های خرید آنلاین کدام است؟

    بهتر است جهت خرید از این سایت ها از خدمات شرکت بازرگانی مطمئن مانند گروه تجاری ققنوس استفاده کنید. اینگونه راحت تر می‌توانید هر کالایی از هر برندی می‌خواهید را پیدا کنید و از خدمات پرداخت امن هم استفاده کنید.

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *