بسته اقتصادی ایسنا در روز چهارشنبه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

“خودکفایی بنزین ادعای کیهان بود نه من”،”وضعیت منابع ارزی کشور خوب است/شایعه درست نکنید!”،”اجرای طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان تا یک ماه دیگر”،”موسسه “حافظ “غیر مجاز است”، از جمله مهمترین اخبار و گزارش‌های اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – چهارشنبه ۱۷ خرداد- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

جزییات ریزش ساختمان اداری در خیابان گیشا

رییس پژوهشکده ساختمان مرکز تحقیقات مسکن، گودبرداری غیراصولی به عمق ۳ متر در زمین ۲۵۰ متری واقع در ضلع شرقی ساختمان را علت حادثه روز گذشته خیابان گیشا عنوان کرد.

سقوط شاخص بورس و فرابورس

دماسنج بازار سرمایه روند رو به کاهش را تجربه می‌کند؛ به طوری که شاخص کل بازده نقدی و قیمتی نسبت به روز گذشته ۵۳۵ واحد افت کرد و آیفکس نیز با کاهش ۱۶ واحدی همراه شد.

افزایش قیمت طلا در بازار

در بازار امروز – چهارشنبه – سکه تمام طرح جدید بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل یک میلیون و ۲۰۶ هزار تومان فروخته می‌شود اما دلار آمریکا و طلای ۱۸ عیار با مقداری افزایش قیمت همراه شده‌اند.

فروش سهام بانک رفاه به بازنشستگان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۵۵ درصدی تشکل‌ها در دولت یازدهم خبر داد و گفت: روزنامه‌نگاران تا آخر این هفته صاحب کانون می‌شوند.

نمره قبولی برای زنگنه

برخی کارشناسان انرژی بر این باورند که با توجه به وضعیت وزارت نفت در دولت دهم و شرایطی که دولت یازدهم این وزارتخانه را تحویل گرفت، عملکرد زنگنه موفق بوده است.

وضعیت منابع ارزی کشور خوب است/شایعه درست نکنید!

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد که منابع ارزی کشور در شرایط بسیار متعادل و مناسب است.

جریمه سنگین واحدهای غذایی برای بکارگیری افاغنه

قوانین موجود در کشور گویای آن است که به کارگیری اتباع خارجه غیرمجاز (افاغنه) به عنوان کارگر در اصناف و به ویژه اتحادیه‌های مرتبط با مواد غذایی ممنوع است.

ورود ۲۰۰۰ مگاوات برق به مدار تا ۱۵ روز دیگر

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید از پیک سال قبل تا امسال حدود ۲۰۰۰ مگاوات برق وارد مدار شود که طبق برآوردهای صورت گرفته نهایتا تا ۱۵ روز دیگر این مهم محقق خواهد شد.

اجرای طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان تا یک ماه دیگر

معاون اشتغال وزیر کار از آغاز اجرای طرح کارانه اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در تیر ماه امسال خبر داد.

درخواست جهانی برای استفاده از آسمان ایران

با قطع ارتباط چند کشور عربی منطقه با قطر همان طور که از قبل پیش بینی می‌شد آسمان ایران به عنوان اصلی‌ ترین مقصد جدید پروازهای ایرلاین قطری مطرح شده است، آسمانی که می‌تواند فرصت اقتصادی قابل توجهی پیش روی ایران قرار دهد.

موسسه “حافظ “غیر مجاز است

موسسه اعتباری “حافظ” که مدتی است فعالیت خود را در بازار غیرمتشکل پولی آغاز کرده، این بار به صراحت از سوی بانک مرکزی درباره این موسسه اعلام شده که دارای هیچ گونه مجوزی برای فعالیت در بازار پول نبوده و هیچ تعهدی از سوی این بانک برای سپرده‌گذاران آن وجود نخواهد داشت.

وضعیت منابع ارزی کشور خوب است/شایعه درست نکنید!

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد که منابع ارزی کشور در شرایط بسیار متعادل و مناسب است.

خودکفایی بنزین ادعای کیهان بود نه من

وزیر نفت اظهار کرد: روزنامه کیهان گفت در بنزین خودکفا شدیم که خودش هم باید جواب بدهد. بروید و از آقای شریعتمداری بپرسید که چرا ادعای خلاف کرده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *