بسته اقتصادی ایسنا در ۱۵خرداد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

“انتقال ۸۰ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی به داخل تا مهرماه”، “آرامش نسبی بازار اجاره در تابستان”، “پروژه تولید آلومینیوم هند در ایران متوقف شد”، “پیش‌بینی بانک جهانی از نرخ رشد ۴ درصدی ایران در سال ۲۰۱۷” و “جولان‌دهی غیرمجازهای بانکی از کجا شروع شد؟” از جمله مهمترین اخبار و گزارش‌های اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – دوشنبه  ۱۵ خرداد- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

انتقال ۸۰ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی به داخل تا مهرماه

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از انتقال ۷۰ تا ۸۰ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی به داخل کشور با تکمیل خط انتقال گاز ششم سراسری خبر داد.

آرامش نسبی بازار اجاره در تابستان + قیمت

سه نما از بازار مسکن حاکی از ثبات نسبی در بازار تابستانی اجاره است و رییس اتحادیه مشاوران املاک پیش‌بینی می‌کند نرخ رشد اجاره بها بین ۷ تا ۱۰ درصد باشد.

آسمان ایران آخرین امید همسایه جنوبی

با محدودیت‌های جدی که در مسیر تردد هواپیماهای قطری به وجود آمده به نظر می‌رسد عبور از آسمان ایران بهترین و در عین حال تنها گزینه آنها خواهد بود. هرچند که در این بین آسمان عراق نیز برای قطری‌ها در دسترس است اما مشکلات سیاسی و ناامنی‌هایی که در این کشور وجود دارد ترجیح مسوولان اقتصادی قطر را به سمت ایران خواهد آورد. موضوعی که در عین حال که برای کشور منابع مالی جدید به وجود می‌آورد نفوذ ایران را نیز در عرصه اقتصادی منطقه بالا خواهد برد.

پروژه تولید آلومینیوم هند در ایران متوقف شد

شرکت ملی آلومینیوم هند (نالکو) همه پروژه‌های خارجی خود از جمله پروژه‌ای که در ایران داشت را به منظور تمرکز بر توسعه ظرفیت داخلی، متوقف کرده است.

مردم نگران مصرف گوشت نباشند/ دام زنده نخرید

رییس سازمان دامپزشکی اعلام کرد که هیچ نگرانی بابت بیماری تب کریمه کنگو نباید در جامعه ایجاد شود البته مردم باید نکات بهداشتی و ایمنی را برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری رعایت کنند.

پیش‌بینی بانک جهانی از نرخ رشد ۴ درصدی ایران در سال ۲۰۱۷

بانک جهانی در جدیدترین به‌روزرسانی گزارش دورنمای اقتصادی جهانی خود، پیش‌بینی کرد تولید ناخالص داخلی واقعی ایران در سال میلادی جاری حدود چهار درصد رشد خواهد یافت.

مهمترین مقاصد صادراتی ایران کدامند؟

آمارها نشان می‌دهد که در اولین ماه سال جاری همچنان کشور چین علاوه بر واردات، در حوزه صادرات نیز پرچم‌دار بوده و بیشترین صادرات ایران به این کشور بوده است.

احیای “وزارت بازرگانی” در ابهام

طرح احیای وزارت بازرگانی در شرایطی نقل محافل است که نه تنها مسوولان ارشد مربوطه از آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند که علاوه بر آن هیچ طرحی در این خصوص به هیات دولت ارسال نشده است.

جولان‌دهی غیرمجازها از کجا شروع شد؟

فعالیت موسسات اعتباری غیرمجاز که طی سال‌های اخیر به صورت پررنگ‌تر و البته مخرب‌تری گسترش پیدا کرد، بازار غیرمتشکل پولی را به رقیبی جدی و تاثیرگذار برای مجازهای بانکی تبدیل کرد. هزاران موسسه اعتباری که در اشکال مختلف و براساس مجوزهایی که مورد تایید سیاست‌گذار پولی نبود مدت‌هاست که یکی از بزرگترین چالش‌های نظام بانکی محسوب می‌شوند.

ثبت سفارش پوشاک خارجی تنها براساس قانون ایران

طبق دستورالعمل ثبت نمایندگی برندهای پوشاک خارجی آنها باید در دو سال اول فعالیت خود در ایران معادل ۲۰ درصد ارزش واردات خود را در ایران تولید و ۵۰ درصد آنرا صادر کنند. به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگانی که این دستورالعمل را رعایت نکرده‌اند از ابتدای سال جاری اجازه ثبت سفارش و واردات داده نشده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *