تامین ارز واردات در بازار ثانویه و سامانه نیما برای واردکنندگان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

 

به اطلاع مشتریان ، تجار و بازرگانان گرامی میرسانیم شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) امکان تامین ارز ثبت سفارشات مشتریان خود را در سامانه نیما و بازار ثانویه با شرایط مناسب دارا میباشد. بازار ثانویه ارز ، یک محل برای تبادل ارز بین صادرکنندگان و واردکنندگان محترم می باشد . در این بازار راز به نرخ توافقی بین هر دو گروه مبادله می شود .

لازم به ذکر است در کنار خدمات تامین ارز سفارشات واردکنندگان و بازرگانان گرامی میتوانند از سایر خدمات نظیر بازرسی در مبدا ، حمل بار ( هوایی،دریایی، زمینی؛ترانزیت ) و ترخیص از گمرکات کشور استفاده نموده .

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیه متقاضیان میتوانند در ساعات اداری با دفتر مرکزی این شرکت در ایران از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۴۴۵۱۳۱۳ در تماس باشند و یا درخواست خود را در ساعات غیر اداری از طریق ناحیه کاربری به ادرس www.user.fnxshipping.com ارسال نمایند تا کارشناسان مربوطه به درخواست این عزیزان رسیدگی نمایند.

با تشکر

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *