تولید خودروهای پرمصرف با فشار خودروسازان از سر گرفته شده است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ روحی معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا در نشست خبری معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با محوریت موضوع آلودگی هوا گفت: سال گذشته بحث شماره‌گذاری خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین به شرط داشتن استانداردهای لازم را داشتیم که از ابتدای مهرماه سال گذشته برای خودروهای سنگین درون‌شهری اقدام شد و شماره‌گذاری منوط به تجهیزات لازم شد.

وی افزود: در خصوص موتورسیکلت‌های کاربراتوری هم شماره‌گذاری متوقف شد مگر آن‌هایی که موتورشان پیش از این مصوبه تولید و وارد شده بود. 

روحی تاکید کرد: موتورهای انژکتوری حدود ۳۰ هزار دستگاه و موتورهای کاربوراتوری کمتر از هزار دستگاه شماره‌گذاری شده و به دنبال آنیم که به دنبال موتورهای برقی و با سوخت پاک برویم. در شهر تهران ۸۰ درصد آلایندگی گفته می‌شود که به منابع آلاینده مربوط است. سال گذشته بیش از حدود یک و نیم میلیون خودرو شماره‌گذاری کردیم و کمتر از یک دهم آن اسقاط شده‌اند.

وی گفت: مهم‌ترین کاری که باید بکنیم آن است که خودروهای موجود که آلایندگی ایجاد می‌کنند را از چرخه خارج کنیم. موضوع مهم دیگر ارتقای کیفیت خودروی تولیدی و همچنین ارتقای کیفیت سخت ماست.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در حال حاضر تولید خودروهای پرمصرف داخلی که مربوط به چهار شرکت بودند با لغو مصوبه دولت با فشار خودروسازان از سر گرفته شده و باید به سمت کاهش آلودگی هوا برویم.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *