خرید عمده لباس از دبی / معرفی بهترین سایت های خرید از دبی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

خرید عمده لباس از دبی

آنچه در این مقاله میخوانید

این روزها خرید عمده لباس از دبی به یکی از تجارت های بزرگ بین المللی برای تجار تبدیل شده است. چرا که این شهر بزرگ در حال حاضر یکی از مراکز اصلی خرید و فروش انواع محصولات از کشورهای مختلف جهان است. پوشاک به عنوان نیاز اصلی انسان همیشه بازار پر رونقی داشته و دارد. در حقیقت لباس های وارداتی از دبی کیفیت خوبی دارند و قیمت لباس در دبی مناسب است. تنوع و گستردگی طرح ها، رنگ، مدل و حتی کیفیت های مختلف ارائه شده تمایل تجار را برای خرید عمده لباس از دبی بیشتر از قبل کرده است. برای خرید اینترنتی از دبی و به طور کلی خرید از دبی ابتدا باید با شرایط و قوانین، تعرفه ها، فروشگاه های معتبر پوشاک و.. آشنا شوید که در این مقاله از گروه تجاری ققنوس در رابطه با خرید عمده لباس از دبی و همچنین چالش های پیش رو برای خرید اینترنتی از دبی اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

نحوه خرید اینترنتی لباس از دبی

با مقایسه قیمت لباس در دبی به این مهم پی می برید که خرید از این شهر واقعا برایتان سودآور است. در مرحله اول خرید عمده لباس از دبی بایستی به یکی از فروشگاه های آنلاین دبی مراجعه می کنید. می توانید بر اساس منوی سایت جستجو کنید تا محصول مورد نظر خود را راحت تر بیابید یا بر اساس تقسیم بندی محصولات در سایت مربوطه وارد قسمت مورد نظر خود شوید. برخی از سایت های خرید اینترنتی از دبی امکان مقایسه قیمت را دارند.

از طریق سایت می توانید از تخفیف ها و محصولاتی که مشمول تخفیف می شوند آگاه باشید. پس از انتخاب محصول برای افزودن به لیست خرید، باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. خرید با استفاده از کارت اعتباری شما انجام می شود. اگر امکان استفاده از کارت اعتباری را ندارید باید برای پرداخت آنلاین به یکی از شرکت های معتبر ایرانی جهت پرداخت هزینه مراجعه کنید. برای پرداخت قیمت لباس در دبی می توانید به گروه تجاری ققنوس مراجعه کنید تا با کمترین کارمزد و به نحو شایسته خرید شما را از سایت دلخواهتان انجام داده و آن را در ایران به دستتان برساند. به طور معمول خرید از دبی و تحویل آن در ایران حدود یک هفته تا ۱۰ روز طول می کشد.

خرید اینترنتی از دبی
خرید اینترنتی از دبی

خرید از سایت NAMSHI

نمشی یکی از سایت های جذاب در حوزه مد و پوشاک برای خرید اینترنتی از دبی است که سبک های متنوع و جذابی از لباس ها را ارائه می دهد. گاهی اوقات برندهای معتبری مانند پوما، نایک و آدیداس محصولات خود را با ۷۰ درصد تخفیف در این سایت ارائه می دهند. شیک پوشان خاورمیانه با بودجه کمتر، سایت نمشی را  برای خرید اینترنتی ترجیح می دهند زیرا مد و سبک های مقرون به صرفه ای را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می دهد.

نمشی طیف گسترده ای از لباس های برند را جمع آوری و به مشتریان ارائه می کند. سایت خرید نمشی امکان ارسال سریع محصولات انتخابی شما و تعویض رایگان کالا را نیز ارائه می دهد. این سایت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی که پیشنهادی عالی برای دوستداران مد برای خرید عمده لباس از دبی است، آدرس اینترنتی آن namshi.com است. در این سایت طیف وسیعی از لباس، کیف، کفش و سایر اکسسوری ها در برندهای مختلف به فروش می رسد. در صورت عدم رضایت از خرید خود می توانید ظرف ۱۴ روز محصول را مرجوع کنید.

خرید عمده از سایت DODUAE

گزینه دیگری که می خواهیم برای خرید اینترنتی از دبی و خرید عمده لباس از دبی معرفی کنیم سایت doduae است. این فروشگاه با آدرس اینترنتی doduae.com فروشگاهی ویژه بانوان می باشد. لباس های بسیار شیک، بهترین اکسسوری های بهترین برندهای مختلف دنیا همگی در این فروشگاه قابل خرید هستند. قیمت لباس در دبی متغیر است و شما می توانید با جستجوی سایت های مختلف خریدی مقرون به صرفه و مناسب را تجربه کنید.  یکی از مواردی که این سایت را به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی تبدیل کرده است، تخفیف های شگفت انگیز آن است. در برخی از تخفیف های این فروشگاه حتی می توانید بهترین لباس ها را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

خرید از H&M

برای خرید اینترنتی از دبی پیشنهاد می کنیم سراغ برند اچ اند ام نیز بروید زیرا شرکت H&M تمامی گروه های سنی را پوشش می دهد و پوشاک و اکسسوری های باکیفیت را در دسته های زنانه، مردانه، نوجوانان و کودکان را ارائه می دهد. این برند به ارائه محصولات فست فشن در بازار پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه معروف است. این شرکت در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد. H&M یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان پوشاک در جهان است که رقیب سرسخت زارا است.

سایت علی بابا شعبه دبی

وب سایت دیگر جهت خرید عمده لباس از دبی علی بابا است که طیف وسیعی از کالاها از لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا لوازم الکترونیکی را ارائه می دهد. مانند آمازون و نون، وب سایت علی بابا شعبه دبی خدمات تحویل و حمل و نقل را با هزینه اندک ارائه می دهد، اما برای سفارش های بالای ۱۰۰ درهم تحویل سفارش رایگان است. وب سایت های فروش اینترنتی بخاطر رقابتی بودن بازار سعی در کاهش قیمت ها دارند و همین موضوع می تواند یکی از دلایل پایین بودن قیمت لباس در دبی باشد.

سایر سایت های خرید اینترنتی از دبی

سایت آمازون امارات، سایت نون دبی، اسپلش دبی؛ در حوزه پوشاک، آیوا؛ در حوزه عینک، سایت سیوی و شین از دیگر سایت های مناسب برای خرید عمده لباس از دبی هستند. مزیت این سایت ها در خرید اینترنتی از دبی این است که می توانید از آخرین ترندهای مد و لباس های فصلی دیدن کنید. همچنین لباس های درج شده در آن ها برای نشان دادن محبوبیت هر لباس درجه بندی شده است.

قیمت لباس در دبی
قیمت لباس در دبی

دلایل و مزیت های خرید لباس از کشور دبی

  • همانطور که می دانید بازار پوشاک یکی از سودآورترین مشاغل دنیا بوده است. به منظور تامین نیاز مردم، تولیدکنندگان داخلی زیادی در این راستا فعالیت می کنند که به دلایلی که می توان گفت تامین نشدن نیاز بازار و یا حتی عدم کیفیت مناسب باعث شده است. بازرگانان به واردات پوشاک روی آورند. امارات نیز به دلیل هزینه کم حمل و نقل و کم بودن قیمت لباس در دبی یکی از مقاصد اصلی تجار برای خرید لباس است.
  • یکی از بزرگترین مزیت های خرید عمده لباس از دبی کاهش هزینه حمل بار خریداری شده به ایران است. زیرا ایران و دبی در همسایگی قرار دارند و حتی امکان حمل و نقل زمینی نیز وجود دارد. برای حمل و نقل ایمن و مناسب می توانید با کارشناسان واحد حمل و نقل گروه تجاری ققنوس ارتباط گرفته و به راحتی محموله خود را در ایران دریافت نمایید.
  • عدم دریافت هزینه گمرکی: گمرک برای ترخیص لباس از دبی هیچ هزینه ای دریافت نخواهد کرد و این موضوع در کنار پایین بودن قیمت لباس در دبی به نفع تجار ایرانی است.
  • دور زدن تحریم های موجود با خرید عمده لباس از دبی: دبی یک شهر تجاری جهانی است و می توانید از هر کشوری در این شهر محصولات آن کشور را خریداری و وارد کنید.
  • کیفیت عالی و مناسب بودن قیمت لباس در دبی از دیگر مزایای خرید عمده لباس از دبی است.
  • وجود سایت های معتبر زیاد برای خرید اینترنتی از دبی و دسترسی به تنوع بسیار بالا و گستردگی محصولات که قطعا می توانید هر نوع لباسی را با برند معتبرترین شرکت های دنیا خریداری کنید.

جمع بندی

خرید عمده لباس از دبی و امارات یکی از جدی ترین فعالیت های تاجران ست. امارات کشور گرانی است و برای جلوگیری از هزینه های اضافی و خرید بدون دردسر در دبی، امکان خرید اینترنتی از دبی در منزل و از طریق بهترین مراکز خرید این شهر وجود دارد. وجود تعداد بالای مراکز خرید و رقابتی بودن آن ها باعث کاهش قیمت لباس در دبی شده است. خرید از دبی و فروش محصولات در ایران یک تجارت سودآور است که یکی از دغدغه های تجار ایرانی است. در این راستا گروه تجاری ققنوس با دفتر خود در دبی می تواند راهنمای شما تجار عزیز باشد. ما می توانیم تجربه تجارت را برایتان آسان تر و شیرین تر نماییم. خدمات تجاری ما در گروه تجاری ققنوس شامل هر نوع حمل و نقل بین المللی، ترخیص حرفه ای کالا بدون اتلاف وقت، انجام حواله های ارزی و غیره می باشد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *