دلسردی کاندیداهای اتاق از ناکارآمدی اقدامات بخش خصوصی/ بی‌توجهی اتاق ایران به پیشنهادات اتاق‌های استانی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس – فاطمه اکبرخانی؛ فرخ قبادی در گفت‌و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبا بیان این که اتاق ایران به پیشنهادات و نظرات اتاق‌های استانی بی‌توجه است، اظهار کرد: نهایت اهمیتی که اتاق ایران به اعضای استان‌ها می‌دهد این است که حدود ۵دقیقه به نظرات آن‌ها گوش می‌دهد، اما هیچ وقت در عمل از پیشنهادات آن‌ها استفاده نکرده است.

او همچنین به کاهش تعداد کاندیدا و دلسردی اعضای اتاق از شرکت در این دوره اشاره کرد و افزود: حرف و عمل در اتاق ایران با هم تضاد دارد و همین موضوع باعث کناره‌گیری بسیاری از اعضا از انتخابات این دوره شده است.

این عضو اتاق گرگان درباره روند انتخابات در این استان بیان کرد: در اتاق گرگان نیز عده زیادی اقدام به تمدید کارت عضویت خود برای انتخابات کرده‌اند، اما بر خلاف نظر برخی که اظهار می‌کنند کارت عضویت نباید ابزار انتخاباتی باشد، به عقیده من هر شخصی که عضو اتاق است حتی اگر کارت بازرگانی ندارد، حق رای دارد.

وی ادامه داد: اگرچه دارنده کارت عضویت فعال اقتصادی محسوب نمی‌شود و حق فعالیت تجاری و کاندیدا شدن را ندارد، اما با داشتن کارت عضویت حق رای دادن دارد.

قبادی همچنین درباره نرخ صدور کارت عضویت گفت: هر شخصی که سه سال از تمدید کارت عضویتش گذشته باشد برای تمدید دو سال اول، سالی ۴۰۰هزار تومان و برای سال آخر یعنی برای انتخابات ۶۰۰هزار تومان باید پرداخت کند.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *