دولتی‌ها چقدر مالیات دادند؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش تراز ،بر اساس گزارش بانک مرکزی، درحالی که درآمد ارزش افزوده مالیاتی در فروردین با رشد ۱۸ درصدی همراه بوده درآمد دولت از محل وصول مالیات از اشخاص حقوقی دولتی در این ماه با کاهش ۳۹ درصدی مواجه شده است.

 

تازه ترین گزارش بانک مرکزی از عملکرد یکساله درآمدهای مالیاتی دولت، خبر از کاهش درآمدهای مالیاتی از محل وصول از مشاغل آزاد و اشخاص حقوقی دولتی میدهد. بر این اساس در نخستین ماه سال کل مالیات وصولی از اشخاص حقوقی ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده که دراین بین مالیات دریافتی علی الحساب از اشخاص حقوقی دولتی با ۲۰۰ میلیارد تومان نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش ۳۹ درصدی را نشان میدهد.

 
بر این اساس درآمد دولت از محل مالیات بر درآمد در فروردین ماه ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که مالیات وصولی از مشاغل آزاد با رقم ۳۰ میلیارد تومان با کاهش ۷۷ درصدی همراه بوده ات.این درحالی بود که مالیات وصولی از کارکنان بخش خصوصی با رقم ۴۰۰ میلیارد ت.مان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی را تجربه کرده است.
 
دراین بین مالیات بر ارزش افزوده با وصول ۱۲۸۰ میلیارد تومان درآمد از این محل، در نخستین ماه سال رشد ۱۸ درصدی را نسبت فروردین ۹۵ رقم زده است.
 

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *