رشد ۳درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر کشور

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

جدیدترین گزارش سازمان بنادر و دریانوردی نشان می‌دهد بیشترین عملکرد تخلیه و بارگیری بنادر در مردادماه امسال متعلق به بندر شهید رجایی است، در ماه گذشته ۱۳ میلیون و ۲۲ هزار و ۶۶۱ تن انواع کالا در ۱۹ بندر کشور تخلیه و بارگیری شد.

مطابق جدیدترین آمار منتشر شده سازمان بنادر و دریانوردی عملیات تخلیه و بارگیری در دومین ماه تابستان در مقایسه با تیرماه ۹۶ حدود ۳ درصد رشد داشته است، در عین حال عملکرد ۵ بندر بوشهر،‌چابهار،‌چارک، شهید باهنر و گناوه در بازه یاد شده منفی شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بر این اساس در مردادماه امسال ۱۳ میلیون و ۲۲ هزار و ۶۶۱ تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شد که بیشترین عملکرد با ۷ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۹ تن مربوط به بندر شهید رجایی است. ماه گذشتهیک میلیون و ۷۴۱ هزار و ۲۳۴ تن کالای اساسی، ۹۴۸ هزار و ۴۳۷ تن کالای فلزی، دو میلیون و ۵۸۱ هزار و ۹۵ تن کالای ساختمانی و معدنی، ۵۸ هزار و ۹۹۸ تن ماشین‌آلات، ۳۶۱ هزار ۴۷ کود و مواد شیمیایی، ۱۱۱ هزار و ۵۷۱ تن منسوجات، ۲۴۶ هزار و ۲۶۳ خُرده بار، دو میلیون ۸۶۶ هزار و ۹۵۹ تن کالای کانتینری و ۴ میلوین و ۱۰۶ هزار و ۹۵۷ تن فرآورده‌های نفتی در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شد.

در این بین عملکرد بنادر بوشهر، چابهار، چارک، شهید باهنر و گناوه در مقایسه با تیرماه رشد منفی داشته است. بیشترین عملکرد منفی با ۴۶.۴ درصد متعلق به بندر چابهار بوده و عملکرد بندر گناوه نیز طی مردادماه سال‌جاری در مقایسه با ماه پیش از آن ۱۸.۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین عملکرد بنادر بوشهر، چارک و شهید باهنر در مرداد ۹۶ به ترتیب ۸.۳ درصدی، ۶.۱  و ۴.۴درصد در مقایسه با تیرماه امسال کاهش یافته است.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *