صادرات نفت ایران افزایش یافت

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

بررسی های موسسه تامسون رویترز نشان می دهد که میزان صادرات نفت خام اوپک در ماه جولای به رقمی بی سابقه رسیده که عمدتا ناشی از رشد صادرات اعضای آفریقایی این سازمان بوده است. بر این اساس، میزان صادرات نفت اوپک در ماه جولای به ۲۶.۱۱ میلیون بشکه در روز رسیده که ۳۷۰ هزار بشکه در روز نسبت به ماه ژوئن رشد داشته است. نیجریه به تنهایی ۲۶۰ هزار بکشه از این افزایش را به خود اختصاص داده است. میزان صادرات نفت از خاورمیانه از ۱۸.۵۳ میلیون بشکه به ۱۸.۱۴ میلیون بشکه در ماه جولای رسیده و صادرات کشورهای عربستان، کویت و قطر کاهش داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بیشترین کاهش در صادرات مربوط به عربستان بوده که در ماه جولای به طور متوسط ۷.۱۰ میلیون بشکه نفت صادر کرده که ۳۶۰ هزار بشکه در روز پایین تر از ماه ژوئن بوده است. میزان متوسط صادرات نفت عربستان در سال ۲۰۱۷، ۷.۲۶ میلیون بشکه در روز بوده که تقریبا ۳۰۰ هزار بشکه در روز کمتر از متوسط سال ۲۰۱۶ بوده است. اما با توجه به اینکه سایر تولید کنندگان عضو اوپک به اندازه تولیدشان صادرات خود را کاهش نداده اند، عرضه همچنان بالاتر از تقاضا باقی مانده است.

این گزارش حاکی است، میزان صادرات نفت لیبی نیز در ماه جولای با ۱۲۰ هزار بشکه افزایش به ۸۸۰ هزار بشکه در روز رسیده است. میزان صادرات نفت عراق عملا بدون تغییر مانده و ۳.۲۲ میلیون بشکه در روز بوده است.

میزان صادرات نفت ایران در ماه جولای ۱۰۳ هزار بشکه در روز افزایش داشته و به ۲.۲۹ میلیون بشکه در روز رسیده است. میزان صادرات نفت ایران در سال ۲۰۱۷ میلادی، هر ماه به استثنای ماه آوریل بالای دو میلیون بشکه در روز بوده است.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *