صادرات ۱.۱ میلیارد دلار کالا از طریق گمرکات استان کرمانشاه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در ۷ ماهه امسال  یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۲۹۷ هزارو ۹۴۶  دلار کالا به وزن  دو میلیون و ۶۴۴  هزارو ۷۱۹ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲ درصدی داشته است.

وی افزود: ۵۲۹ میلیون و ۲۶۵ هزارو ۸۴۸ دلار با وزن یک میلیون و ۵۳۹ هزارو ۸۰۹  تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است. که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از حیث ارزش ۲ درصد افزایش داشته است.

این مسئول ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت  ۵۹۴  میلیون و ۳۲ هزارو ۹۸ دلار کالا را  با وزن  یک میلیون و ۱۰۴ هزارو   ۹۱۰  تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند. که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۱۸ درصد و از حیث ارزش نیز ۱ درصد افزایش داشته است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کولرهای آبی، ظروف ملامین، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهرسرکه یخ نزده، کیسه نایلونی، جوال وکیسه برای بسته بندی کالاازنوارپلی اتیلن یاپلی پروپیلن،   گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده ، سیمان، رخام پولیش داده شده،    پروفیل بامقطع ازآهن یافولادگرم نوردشده، کیسه کلوست عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان داشت: در۷ ماهه سال ۱۳۹۶ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۷ کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *