طرح جامع پایانه رازی خوی در ۱۳/۵ هکتار احداث می شود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طرح جامع پایانه رازی خوی در ۱۳/۵هکتار احداث می شود.

به گزارش ایسنا، داود کشاورزیان در مراسم عملیات اجرایی فاز اول طرح جامع پایانه مرز رازی خوی اظهار کرد: پایانه رازی خوی در مساحت ۱۳/۵هکتاری احداث می شود که  ۱۱/۸ آن از محل منابع ملی و ۱/۶ آن نیز از اراضی اشخاص حقیقی است.

وی افزود: خوشبختانه اراضی ملی در هفته گذشته در شورای مستند سازی رییس جمهور تصویب شده است و اراضی اشخاص حقیقی هم با همکاری مقامات محلی در دست واگذاری است.

کشاورزیان با بیان اینکه عملیات اجرایی امروز در مساحت ۵/۵ هکتار در محدوده ایست اجباری آغاز می شود تصریح کرد :شرکت پی پروژه پیمانکار این پروژه است که باید در مدت ۱۶ ماه آنرا به اتمام برساند.

وی افزود:اعتبار این بخش پروژه ۸.۲۰۰ میلیارد تومان است.

کشاورزیان ادامه داد: در خواست داریم پیمانکار در بدو پروژه محوطه ساخت سالن مسافری و اداری را آماده کند تا بتوانیم مناقصه ساختمان اصلی پایانه را ظرف سه ماه آینده برگزار نماییم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن تشکر ازهمکاری مسئولین محلی و استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: از تلاش های دکتر حسینی صدر نماینده سابق خوی که برای راه اندازی پروژه پایانه رازی خوی کمک فراوانی کردند قدردانی می نمایم.

به گزارش ایسنا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای‌کشور بصورت میدانی از مرز رازی کاپی کوی بازدید نمود واز نزدیک در روند کارها و مسایل و مشکلات آن قرار گرفت.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *