قیمت گوشت شکسته می‌شود؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش تراز ،ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه رکود شدیدی بازار گوشت را فرا گرفته است، اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی ماه و کاهش قدرت خرید، آرامش و رکود بر بازار حاکم است.

وی افزود: اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۸ هزار و ۵۰۰ تا ۳۹ هزار تومان به مغازه دار و ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

ملکی از کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط مناسب عرضه و عدم تمایل مردم به خرید ، قیمت گوشت در روزهای آتی شکسته خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به روند مناسب توزیع گوشت وارداتی در چرخه بازار بیان کرد: عرضه گوشت وارداتی با نرخ ۳۳ هزار تومان در کنترل بازار گوشت داخل، ثاثیر بسزایی داشت.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تاثیر ممنوعیت کشتار بره ماده در کشتارگاه ها یادآورشد: با ممنوعیت کشتار بره ماده در کشتارگاه های شهرستان، انتظار می رود که در سال های آتی دیگر شاهد نوسان قیمت گوشت در بازار نباشیم.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *