میزان فروش درخت‌های کاج طبیعی و مصنوعی +نمودار

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

طبق گزارش‌های به دست آمده، در امریکا، سالانه بین ۲۵ تا ۳۰میلیون درخت کریسمس به فروش می‌رسد. بسیاری از این درخت‌ها، پس از ایام کریسمس، دور انداخته می‌شوند و تعدادی از آنها به عنوان خاک برگ، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تعادل، براساس بررسی‌های صورت گرفته، مردم ایالات متحده برای مراسم شب کریسمس سال ۲۰۱۵ میلادی حدود ۲۶میلیون درخت خریداری کردند و قیمت هر یک از این درخت‌ها به‌طور میانگین ۵۰دلار و ۸۲ سنت بوده که به این ترتیب مجموع پولی که مردم امریکا فقط بابت خرید درخت کریسمس در شب سال نو ۲۰۱۵ هزینه کردند بیش از یک‌میلیارد و ۳۲۱میلیون دلار تخمین زده می‌شود. این آمار در حالی اعلام شده که امریکا از نظر هزینه خانوارها در جشن آغاز سال نو، رتبه سوم در دنیا را دارد. هزینه خانواده‌های امریکایی برای خرید کریسمس، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وضعیت اقتصادی خانوارها متفاوت است.

در تازه‌ترین آمار منتشر شده، تعداد درخت‌های کاج طبیعی و مصنوعی (پلاستیکی) فروخته شده برای مراسم کریسمس در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ میلادی بیان شده است.

طبق این گزارش، در آغاز سال ۲۰۰۹، حدود ۲۸.۲ میلیون درخت کریسمس در امریکا به فروش رسیده است. هرچند که بنابر سنت مسیحیان، درخت‌های مصنوعی (پلاستیکی) جایگاهی در مراسم کریسمس ندارد، اما بسیاری از آنها، ترجیح می‌دهند در آغاز سال نو، از درختچه‌های مصنوعی استفاده کنند؛ به نظر می‌رسد طول عمر درختچه‌های طبیعی، آنها را به سمت خرید درخت‌هایی با ماندگاری بیشتر سوق می‌دهد. براساس آمار اعلام شده، در سال ۲۰۰۹ در کنار خرید درختچه‌های طبیعی، حدود ۱۱.۷ میلیون درخت مصنوعی نیز به فروش رسیده است.

آمار فروش درخت‌های کریسمس در سال ۲۰۱۰، کاهش اندکی داشت. در این سال، حدود ۲۷میلیون اصله درخت طبیعی و ۸.۲ میلیون درخت کریسمس مصنوعی در امریکا به فروش رسید.

در آستانه آغاز سال ۲۰۱۱، آمار فروش درخت‌های کریسمس، رشد قابل توجهی داشته و در مجموع، بیش از ۴۰میلیون درخت در میان امریکایی‌ها به فروش رسید. در این میان، حدود ۳۰میلیون و ۸۰۰هزار درخت طبیعی و حدود ۹.۵میلیون درخت مصنوعی به فروش رسید. این افزایش فروش در آغاز سال ۲۰۱۲، با کاهش قابل توجهی روبه‌رو شد. طبق گزارش‌های اعلام شده، در آغاز سال ۲۰۱۲، فروش درخت‌های طبیعی کریسمس، به ۲۴.۵میلیون اصله کاهش پیدا کرد و فروش درخت‌های پلاستیکی، حدود ۱۰.۹میلیون شد.

همانطور که گفته شد، میزان هزینه‌یی که خانوارها برای کریسمس در نظر می‌گیرند، ارتباط مستقیم با شرایط اقتصادی کشور و درآمد شهروندان دارند. با این حال، تمام خانواده‌های امریکایی برای آغاز سال نو برنامه‌ریزی کرده و جشنی ترتیب می‌دهند. آنطور که در بسیاری از گزارش‌ها اعلام شده، رشد خرید کالاهای مصرفی و افزایش تقاضا برای خرید درخت کریسمس و تزئینات سال نو، رونق بسیاری برای اقتصاد امریکا ایجاد می‌کند.

سال ۲۰۱۳، بار دیگر بازار فروش درختچه‌های کریسمس، رشد قابل توجهی پیدا کرد. در این سال، حدود ۴۸میلیون اصله درخت به فروش رسید که در این آمار فروش حدود ۳۳میلیون اصله مربوط به درخت طبیعی و ۱۴.۷میلیون درخت پلاستیکی بوده است.

آنطور که در بسیاری از گزارش‌ها گفته شده، در سال‌های اخیر، با توجه به تغییرات سیاسی و اقتصادی ایجاد شده در امریکا، هزینه خانوارها در این کشور افزایش یافته است. براین اساس، امریکایی‌ها، ناچارند برای بسیاری از کالاهای مصرفی خود، همین‌طور اقلام مورد نیاز برای کریسمس نیز، هزینه‌های بیشتری پرداخت کنند. بسیاری از آنها در سال‌های اخیر از قیمت بالای درخت‌های کریسمس، گله‌مند بودند. به نظر می‌رسد همین موضوع تاثیر قابل توجهی در فروش درخت‌های کریسمس داشته؛ چرا که آمار فروش درخت‌های طبیعی برای آغاز سال نو در سال ۲۰۱۴، به ۲۶.۳میلیون اصله کاهش یافته که این آمار برای درخت‌های مصنوعی حدود ۱۳.۹میلیون اعلام شده است. فروش درخت‌های کریسمس در امریکا در سال ۲۰۱۵ نیز به کاهش خود ادامه داد. در این سال در مجموع حدود ۲۵.۹میلیون اصله درخت طبیعی و ۱۲.۵ میلیون درخت مصنوعی به فروش رسید.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *