نمایشگاه های بین المللی چین؛ برترین نمایشگاه های چین در سال ۲۰۲۲ را بشناسید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

نمایشگاه های بین المللی چین

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایشگاه های بین المللی چین همزمان با رشد اقتصاد و افزایش سطح فناوری این کشور، اهمیت روز افزونی پیدا کرده­اند. هر زمان که به دنبال منبع یابی کالا از چین باشید، باید تصمیمات زیادی بگیرید. عوامل مختلفی مانند کیفیت محصول، مشخصات شرکت، شرایط واردات و غیره باید در نظر گرفته شود؛ اما اگر زمان نمایشگاه های چین را بدانید و در آنها شرکت کنید، می­توانید این مشکلات را مستقیماً با خریدار حل کنید. تعداد نمایشگاه های گردشگری چین بسیار است و وسعت و گستره آنها بسیار متفاوت میباشد. با انتخاب مناسب ترین نمایشگاه تجاری برای تامین منابع خود در چین، می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. این مقاله از گروه تجاری ققنوس اطلاعات جامعی در مورد هفت نمایشگاه بزرگ تجاری در چین ارائه می دهد؛ اطلاعاتی مانند زمان نمایشگاه های چین، مکان، تعداد بازدید کنندگان و آدرس آنها.

۷ نمونه از نمایشگاه های بین المللی برتر در چین

نمایشگاه های بین المللی و گردشگری در چین به طور قابل توجهی بر اقتصاد این کشور تأثیر می­گذارند و نقشی حیاتی در رشد اقتصاد چین ایفا می­کنند. بر اثر عواملی مانند کووید-۱۹ و الزامات پیشگیری و کنترل این بیماری، زمان بسیاری از نمایشگاه ‌های بین المللی در چین به تعویق افتاده‌اند. با این حال برخی از آنها به صورت آنلاین برگزار می شوند. به نظر می رسد برگزاری آنلاین نمایشگاه های تجاری راحتی و ایمنی بیشتری را برای خریدارانی که دور از چین هستند به ارمغان می آورد. اگر شما هم نمایشگاه ها را برای منبع یابی کالا از چین انتخاب کرده‌اید، توصیه می کنیم در زمان معین شده توسط برگزارکننده نمایشگاه، تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه ها را در سایت رسمی آن دوباره بررسی کنید.

بهترین نمایشگاه های گردشگری چین
بهترین نمایشگاه های گردشگری چین

نمایشگاه کانتون فیر گوانجو (Canton Fair)

نمایشگاه کانتون فیر گوانجو نمایشگاهی ملی و معروفترین نمایشگاه بین المللی و گردشگری در چین است. این نمایشگاه انواع مختلفی از محصولات را در گردهمایی های جداگانه از هم به نمایش می­گذارد. برای مثال، دوره اول به محصولات صنعتی اختصاص دارد. در دوره دوم عمدتا کالاهای مصرفی و هدایا ارائه می­شود. پوشاک، داروها و تمامی کاتالوگ های تفریحی در آخرین گردهمایی نمایش داده می شود. اکثر مصرف کنندگان شرکت کننده در این نمایشگاه از کشورهای آسیایی هستند، در حالی که تنها ۱۰٪ از اروپا، ایالات متحده و روسیه شرکت می­کنند. چندین مترجم چینی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه کانتون در نظر گرفته شده؛ علاوه بر این، حضور در نمایشگاه کانتون فیر رایگان است. تنها چیزی که برای شرکت در نمایشگاه به آن نیاز دارید، ویزا برای سفر به چین است. در لیست زیر اطلاعات بیشتری درباره این نمایشگاه تجاری چینی و زمان دقیق برگزاری نمایشگاه های کانتون چین آمده است.

دسته بندی های محصولات ارائه شده

لوازم الکترونیکی و برقی خانگی، تجهیزات روشنایی، وسایل نقلیه و قطعات یدکی، ماشین‌آلات، سخت‌افزار و ابزار، انرژی + منابع، محصولات شیمیایی، مصالح ساختمانی، غرفه بین‌المللی، کالاهای مصرفی، هدایا، تزئینات منزل، لوازم اداری و لوازم اداری، کیف و کیف محصولات، تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی، غذا، کفش، منسوجات و پوشاک، غرفه بین المللی

  • زمان برگزاری: این رویداد دو بار در سال، یعنی در بهار و پاییز برگزار می شود.
  • عرضه کنندگان: در هر دوره حدود ۲۵۰۰۰ تامین کننده با ۶۰۰۰۰ غرفه وجود دارد.
  • قابلیت دسترسی آنلاین: با توجه به تأثیر بیماری همه گیر کرونا، نمایشگاه کانتون به صورت آنلاین و آفلاین برگزار شده است، درگاه ثبت نام آنلاین، سایت cantonfair.or است.
  • تعداد بازدید کنندگان: در هر دوره چیزی حدود ۱۹۰۰۰ خریدار وجود دارد. تعداد بازدیدکنندگان بسته به دوره برگزاری متفاوت است. مثلا تعداد بازدیدکنندگان در فصل بهار، در مقایسه با پاییز بیشتر است. بیشترین تعداد بازدیدکنندگان متعلق به کشورهای آسیایی است.
  • مکان و آدرس نمایشگاه کانتون فیر گوانجو: این نمایشگاه در گوانجو ، ۳۸۰ Yuejiang Middle Road، مجتمع نمایشگاهی واردات و صادرات چین برگزار می شود.
نمایشگاه کانتون فیر گوانجو
نمایشگاه کانتون فیر گوانجو

نمایشگاه بین المللی الکترونیک هنگ کنگ (Hong Kong Electronics Fair)

یکی دیگر از نمایشگاه های گردشگری چین، نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ است که بستر متفاوتی را برای فروشندگان و خریداران فراهم می کند و گزینه بسیار مناسبی برای واردات از چین به شمار میرود. این نمایشگاه در پی کشف فرصت های تجاری سود رسان است و علی رغم وضعیت اپیدمی، همچنان طبق برنامه برگزار شده است. در این نمایشگاه بین المللی چین، صنعتگران برجسته از سراسر جهان دور هم جمع می­شوند تا شاهد آخرین تحولات صعنتی باشند. نمایشگاه های هنگ کنگ به دلیل جذب خریداران از هر قاره یک رویداد مهم به حساب می­آید. شما می توانید انواع مختلفی از کالاها مانند فلزیاب، مانیتور فشار خون، پروژکتور و کابل و لوازم جانبی را در نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ پیدا کنید. در بخش زیر جزئیات بیشتری از آدرس و زمان این نمایشگاه تجاری در چین آورده شده است:

دسته بندی محصولات ارائه شده:

فروشندگان می توانند محصولاتی مانند فناوری چاپ سه بعدی، هوش مصنوعی و تشخیص صدا، AR، VR و MR، محصولات صوتی تصویری، خودرو و وسایل الکترونیکی داخل خودرو، تجارت IP، خانه هوشمند، تصویربرداری دیجیتال، ساعت ­های سلامت الکترونیک، محصولات سازگار با محیط زیست، لوازم جانبی الکترونیکی، بازی های الکترونیکی و ورزش های الکترونیکی، خدمات تولید الکترونیک و غیره را به نمایش بگذارند.

  • زمان برگزاری: این نمایشگاه تجاری دو بار در سال برگزار می شود.
  • عرضه کنندگان: تعداد فروشندگان بر اساس یک برآورد تقریبی ۹۶۰۰ شرکت بود.
  • تعداد بازدیدکنندگان: این نمایشگاه در سال گذشته با حضور نزدیک به ۱۹۵۰۰۰ نفر برگزار شد.
  • مکان و آدرس: این نمایشگاه تجاری در مرکز همایش­ها و نمایشگاه­های شهر هنگ کنگ برگزار می شود.
نمایشگاه های تجاری هنگ کنگ
نمایشگاه های تجاری هنگ کنگ

نمایشگاه شرق چین (East China Fair)

East China Fair بعد از نمایشگاه کانتون فیر دومین رویداد تجاری بزرگ است که در این منطقه برگزار می­شود و دارای حداکثر تعداد معامله گران، تنوع زیادی از محصولات و بیشترین معاملات به ثبت رسیده در محل است. نمایشگاه شرق چین در یکی از معروفترین شهرهای تجاری چین به نام شانگهای برگزار می شود. با رعایت استانداردهای دقیق پیشگیری و کنترل، این نمایش طبق برنامه به صورت آفلاین برگزار می­شود. نمایشگاه شرق چین توسط وزارت بازرگانی چین حمایت می شود. همچنین ۹ استان و شهرستان از این نمایشگاه حمایت می کنند. نمایشگاه شرق چین بهترین مکان برای جستجو در زمینه پوشاک نساجی چینی است. در بخش بعد جزئیات مربوط به این نمایشگاه تجاری در چین با تاریخ و زمان دقیق برگزاری آن آورده شده است.

دسته بندی های محصولات ارائه شده:

  • انواع مختلفی از کاتالوگ ها مانند پوشاک، منسوجات خانگی، کالاهای مصرفی، و هدایای هنری در سبک دکو (Deco)، در نمایشگاه شرق چین به نمایش گذاشته می شود.
  • زمان برگزاری: این نمایشگاه تجاری فقط یک بار در سال برگزار می شود.
  • عرضه کنندگان: بیش از ۴۰۰۰ تامین کننده در این نمایشگاه تجاری محصولات خود را به نمایش می گذارند.
  • تعداد بازدیدکنندگان: سالانه چیزی حدود ۲۰۰۰۰ نفر در این نمایشگاه شرکت می کنند.
  • مکان و آدرس: نمایشگاه شرق چین در چین، پودونگ، پارک قرن، مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای برگزار می شود.
زمان برگزاری نمایشگاه شرق چین
زمان برگزاری نمایشگاه شرق چین

نمایشگاه گردشگری ایوو چین (Yiwu Fair)

این یک واقعیت است که از هر کجا که صنایع دستی خریداری می کنید، مطمئن باشید که از ایوو چین می آید. علاوه بر این که بازارهای عمده فروشی ایوو برای واردات کالا بسیار مورد توجه تجار از سراسر جهان هستند، نمایشگاه بین المللی این شهر نیز بسیار معروف است. در کمال تعجب، بیش از ۶۰ درصد تزئینات کریسمس از چین تهیه شده است. نمایشگاه ایوو همیشه ارائه دهنده یک نمایشگاه بزرگ برای صنایع دستی است. علاوه برصنایع دستی، آنها اسباب ‌بازی‌ها، لباس‌های بافتنی، زیور آلات، لوازم جانبی و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارند. نمایشگاه گردشگری ایوو از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۶۵ به تأثیرگذارترین نمایشگاه در چین تبدیل شده و توسط وزارت بازرگانی، دولت استان ژجیانگ (Zhejiang) و سایر مقامات مربوطه میزبانی می شود.

دسته بندی محصولات ارائه شده:

  • نمایشگاه ایوو یک بستر عالی برای نمایش صنایع دستی، اسباب بازی ها، زیور آلات و اقلام بافتنی است.
  • زمان برگزاری: این نمایشگاه تجاری در ماه اکتبر هر سال برگزار می شود.
  • عرضه کنندگان: بیش از ۲۵۰۰ شرکت کاتالوگ های خود را در این نمایشگاه تجاری به نمایش می گذارند.
  • تعداد بازدیدکنندگان: بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر از سراسر جهان در نمایشگاه ایوو شرکت می کنند.
  • امکان دسترسی آنلاین: درگاه آنلاین این نمایشگاه در زمان به خصوصی باز است yiwufair.com
  • مکان و آدرس: محل برگزاری نمایشگاه Yiwu، مرکز نمایشگاه بین المللی ایوو است.
بازارهای عمده فروشی ایوو
بازارهای عمده فروشی ایوو

نمایشگاه فناوری پیشرفته چین (China Hi-Tech Fair)

شهر شنزن بیشتر از هر شهر دیگری در چین مشهور به داشتن شرکت هایی با فناوری پیشرفته و البته مراکز خرید بزرگ است، پس اصلاً جای تعجب نیست که شنژن همیشه میزبان نمایشگاه های بین المللی فناوری پیشرفته در چین باشد. نمایشگاه فناوری پیشرفته در چین بهترین بستر برای دریافت اطلاعات کافی در مورد فناوری ها و کالاهای پیشرفته برای خرید مستقیم از چین است. این بستر فرصت خوبی برای نمایش فناوری های جدید و سایر خدمات مرتبط با تکنولوژی فراهم می کند. در بخش بعد می توانید جزئیات بیشتری در مورد جزئیات و زمان این نمایشگاه تجاری و گردشگری در چین مشاهده کنید.

  • زمان برگزاری: سالی یک بار در ماه نوامبر برگزار می شود.
  • عرضه کنندگان: بیش از ۳۰۰۰ نمایندگی کاتالوگ های خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.
  • امکان دسترسی آنلاین: نسخه دیجیتال نمایشگاه فناوری پیشرفته چین ۲۰۲۱ ، یک نسخه مجازی از پخش زنده این نمایشگاه در چین است که به شما امکان می دهد محصولات و خدمات خود را با لمس یک دکمه تبلیغ کنید. این درگاه سایت است: chtf.com
  • تعداد بازدیدکنندگان: بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر در نمایشگاه فناوری پیشرفته چین شرکت می کنند.
  • مکان و آدرس: مرکز همایش­ها و نمایشگاه­ های شهر شنزن در چین محل برگزاری این نمایشگاه تجاری است.

نمایشگاه الکترونیک چین (China Electronic fair)

نمایشگاه الکترونیک چین، تمام مدیران، رهبران، کارشناسان، تصمیم گیرندگان و متخصصان صنعت را در یک بستر دور هم جمع می­کند؛ بنابراین افراد حاضر در این نمایشگاه می توانند ایده های خود را تبادل کرده و اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این نمایشگاه گردشگری با رعایت استانداردهای دقیق پیشگیری و کنترل همچنان به صورت آفلاین برگزار می شود؛ بنابراین اگر تصمیم به بازدید دارید مراقب خود باشید. این نمایشگاه فرصت خوبی برای تولیدکنندگان است تا موقعیت شغلی خود را ارتقا دهند. آنها از طریق این بستر می­توانند با مخاطبان هدف خود ارتباطات سودآوری برقرار کنند. این نمایشگاه تجاری انبوهی از جریان های اطلاعاتی مفید را از طریق کانال های مناسب جذب می کند و فرصتی عالی برای همه بازدید کنندگان است تا بینش درستی در مورد محصولات الکترونیکی چینی پیدا کنند. در ادامه به جزئیات بیشتری از این نمایشگاه تجاری می پردازیم.

  • دسته بندی محصولات ارائه شده: این نمایشگاه تجاری در چین، از کاتالوگ های الکترونیکی پیشرفته را نماشی می­دهد. این نمایشگاه بهترین نمایشگاه الکترونیک در چین است.
  • زمان برگزاری: نمایشگاه الکترونیک چین، در سه فصل بهار، تابستان و پاییز و به ترتیب در سه شهر شنژن، چنگدو و شانگهای برگزار می­شود.
  • عرضه کنندگان: سالانه حدود ۱۴۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور پیدا می­کنند.
  • تعداد بازدیدکنندگان: نمایشگاه الکتریک چین با حضور ۶۰۰۰۰ نفر از سراسر جهان برگزار می شود.
  • مکان و آدرس: این نمایشگاه تجاری چین در مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای-SNIEC برگزار می شود.
تقویم نمایشگاه های گردشگری چین
تقویم نمایشگاه های گردشگری چین

نمایشگاه تجارت در فضای باز آسیا (Asia Outdoor Trade Show)

این نمایشگاه گردشگری هر تابستان در شهر نانجینگ برگزار می شود و اولین نمایشگاه حرفه ای و مشهور در آسیا است. نمایشگاه تجارت در فضای باز آسیا چهار روز ادامه پیدا می­کند و صدها عرضه کننده محصولات و خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه می­دهند. نمایشگاه بین المللی Asia Outdoor Trade Show در چین فعالیت های مختلفی مانند مسابقات سنگنوردی، اعطای جوایز صنعتی آسیا و BBS صنعت را انجام می دهد. همچنین با توجه به وضعیت بازار در آسیا، این نمایشگاه فضای دو و میدانی، فضای ورزش های آبی، باشگاه، تم عرضه محصول در فضای باز و سایر تم ­های موضوعی را به خود اضافه کرده. اما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید در این نمایشگاه شرکت کنید، شرایط خطرناک کووید-۱۹ را در نظر داشته باشید. با این حال، باید اطلاعاتی در مورد تاریخ و زمان این نمایشگاه گردشگری چین بدانید.

  • دسته بندی محصولات ارائه شده: عرضه کنندگان، محصولات و خدمات جدیدی را از تجهیزات کمپینگ، آموزش کمپینگ، مکان‌های کمپینگ، باشگاه‌های در فضای باز، RV و ماشین­های خودران و موارد دیگر را در معرض نمایش قرار می­دهند.
  • زمان برگزاری: این نمایشگاه یک بار در سال در ماه های ژوئن و جولای برگزار می شود.
  • عرضه کنندگان: ۶۰۰ تامین کننده چینی کاتالوگ های خود را نمایش می دهند.
  • تعداد بازدیدکنندگان: بیش از ۲۰۰۰۰ نفر در این نمایشگاه ها حضور پیدا می­کنند.
  • مکان و آدرس: محل برگزاری نمایشگاه تجارت در فضای باز آسیا (Asia) مرکز نمایشگاه بین المللی نانجینگ است.
بهترین نمایشگاه های چینی
بهترین نمایشگاه های چینی

چرا بهتر است نمایشگاه های بین المللی چین را برای خرید کالا انتخاب کنید؟

نمایشگاه های بین المللی و گردشگری چین فرصتی را به شرکت ­ها می­دهند تا کاتالوگ خود را برای خریداران احتمالی به نمایش بگذارند و عموم مردم عادی بدون مجوز نمی توانند در این نمایشگاه ها شرکت کنند. اگر قصد واردات کالا از چین را دارید، دلایل زیادی وجود دارد که به فکر حضور در نمایشگاه های تجاری چین باشید. حضور در این نمایشگاه­ ها ابزار ارزشمندی برای مبتدیان عرصه واردات است که به وسیله آن می­توانند در مورد بازارهای چین تحقیق کنند و بهترین تامین کنندگان چینی را بیابند. اگر همه چیز درست پیش برود، نمایشگاه‌ های تجاری می‌توانند تأثیر ماندگاری بر بازدید‌کنندگان به وجود آورند. نمایشگاه­ های بین المللی بهترین مکان برای نشان دادن پتانسیل صنعت شما هستند.

اگر موفق به تحت تاثیر قرار دادن و جذب بازدیدکنندگان شوید، ممکن است بتوانید کالایتان را مستقیما به فروش برسانید. از این رو شرکت در نمایشگاه های تجاری چین نوعی شبکه سازی و تبلیغات مقرون به صرفه محسوب می شود. علاوه بر این، حضور شما در چنین نمایشگاه ‌هایی امکان مقایسه انواع محصولات و فروشندگان را فراهم میکند؛ اما از آنجا که حضوردر چین اغلب برای وارد کنندگان ایرانی یا تازه واردان دشوار است، نمایندگان ما در چین اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه بازرسی کالا در چین و سورسینگ کالا میباشند تا کالاهای باکیفیت را از بهترین تامین کنندگان بتوانید خریداری کنید.

نمایشگاه های تجاری چین چگونه عمل می کنند؟

نمایشگاه های بین اللملی چین از طریق روش ­های مختلف کمک کننده‌­اند. روش­هایی مانند:

  • خریدار، عرضه ­کنندگان قابل اعتماد را از طریق نمایشگاه های تجاری و گردشگری چین پیدا می­کند. خریدار می تواند بلافاصله با تامین کنندگان ارتباط برقرار کند.
  • کاهش ریسک کیفیت با نمایشگاه امکان پذیر است. شما می­توانید کاتالوگ مناسب خود را با مشاهده و بررسی ویترین انتخاب کنید.
  • می توانید مستقیماً با سازندگان گفت و گو کرده و پاسخ تمام سوالات خود را پیدا کنید.

نمایشگاه های تجاری چین چه فرصت­هایی را برای خریداران و فروشندگان به ارمغان می‌­آورد؟

نمایشگاه های صادرات واردات چین فرصت هایی را برای فروشنده و خریدار به ارمغان می آورند. فروشندگان یا تولیدکنندگان می توانند کاتالوگ های خود را به نمایشگاه آورده و به نمایش بگذارند و به بازار معرفی کنند. از سوی دیگر خریدار می تواند محصولات و خدمات چینی را در این رویدادها بررسی کند. واردکنندگان می توانند با کاتالوگ­های منحصر به فرد، تازه و شگفت انگیز چین آشنا شوند و با خریداری کاتالوگ­ ها، آنها را به بازار محلی خود بیاورند. این نمایشگاه ها خریدار و فروشنده را به یک اندازه راضی نگه می­دارد. فروشنده و خریدار می­توانند باهم ارتباط برقرار کنند و در مورد واردات و صادرات محصولات به شکل حضوری صحبت کنند.

چرا باید به نمایشگاه های بین المللی چین برویم؟

توجه به زمان برگزاری نمایشگاه ها و شرکت در نمایشگاه های بین المللی و گردشگری چین به شما کمک می کند تا بهترین نمایندگی های منبع کالا را پیدا کنید. نمایشگاه ‌های صادرات واردات چین فرصتی را برای ملاقات‌های حضوری با هدف ایجاد اعتماد و تفاهم با نمایندگان چینی فراهم می‌کنند. شما با توجه به کاتالوگی که قصد واردات آن را دارید، می‌توانید نمایشگاه‌های تجاری چینی مناسب خود را انتخاب کنید. راه دیگر برای تامین منابع، پیدا کردن نمایندگی‌های تامین کالای چینی به صورت آنلاین است، اما همان­طور که می‌دانید این کار کمی خطرناک است. در منابع آنلاین احتمال کلاهبرداری و دزدی وجود دارد. هیچ خطری شما را در نمایشگاه های تجاری چین تهدید نمی­کند، زیرا شما مستقیماً با تامین کنندگان در ارتباط هستید.

چگونه بهترین نمایشگاه تجاری چین را برای تجارت خود پیدا کنیم؟

نمایشگاه های بین المللی چین یک فرصت عالی برای جلب توجه در صنعت شما و تجارت پرسود از چین هستند. حضور در این نمایشگاه­ ها به شما کمک می­کند که برندهای متنوع را دیده و با کسب اطلاعات از آنها، کسب و کار خود را بروز کنید. پاسخ به سوالات زیر می تواند به شما کمک کند تا نمایشگاه های گردشگری چین مناسب کسب و کار خود را برای بازدید مشخص کنید.

  • به دنبال واردات چه چیزی هستید؟
  • حجم سفارشات شما چقدر است؟
  • چند سفارش در سال را مد نظر دارید؟
  • تقاضای بازار برای کالاهای خود را شناسایی کرده اید؟.
  • آیا می خواهید با فروشندگان کار کنید یا می خواهید مستقیماً از کارخانه خرید کنید؟

هنگامی که به این سؤالات پاسخ دادید، می توانید در نمایشگاه های تجاری مرتبط با صنعت خود به صورت آنلاین تحقیق کنید.

۴ نکته برای بازدید از نمایشگاه­ های گردشگری در چین

معاملات تجاری هنوز هم راهی ارزشمند در گسترش بازار شما به حساب می‌­آیند، حتی اگر نمایشگاهی ندارید. فرصت های زیادی برای شبکه سازی و الهام گرفتن در نمایشگاه های گردشگری چین وجود دارند. در اینجا چند نکته ذکر شده تا به وسیله آنها بتوانید تجربه بازید از نمایشگاه تجاری خود را به حداکثر برسانید.

کانتون فیر گوانجو چین
کانتون فیر گوانجو چین

اهداف خود را تعیین کنید

مواقعی که زمان محدودی دارید باید اهداف خود را از قبل تعیین کنید. علاوه بر این، می توانید از تولیدکنندگان مشخصی بازدید کنید، با مخاطبین خاصی ملاقات کنید، یا تعداد مشخصی کارت ویزیت را جمع آوری کنید.

در نمایشگاه ها وقت بگذرانید

تعداد جلسات خود را به حداقل برسانید تا بتوانید زمان بیشتری را در این رویداد سپری کنید. در غیر این صورت ممکن است به اهداف خود نرسید. همچنین باید با اعتماد به نفس ظاهر شده و با اطلاعات قبلی درباره موضوعی شروع به صحبت کنید.

بهترین مشتریان تجاری را انتخاب کنید

احتمالاً در این رویداد تجاری بروشورها و کارت ویزیت­ های زیادی را دریافت می­کنید. باید آنهایی را انتخاب کنید که مورد نیازتان بوده و بقیه را در اسرع وقت دور بریزید.

لباس رسمی و زیبا به تن کنید

اگر می خواهید مردم شما را جدی بگیرند، باید لباس مناسب بپوشید. برای مثال اگر نمایشگاه درباره ورزش و تناسب اندام باشد، کت و شلوار مناسب نخواهد بود. عاقلانه است که تیشرت­ های ورزشی راحت بپوشید.

کلام نهایی

نمایشگاه های بین المللی در چین، تجار بسیاری از کشورهای سراسر جهان را به خود جذب می کند. این نمایشگاه ها می توانند به شما مزیت رقابتی بدهند. می‌توانید به جدیدترین کاتالوگ‌های تولیدکنندگان دسترسی پیدا کنید. نمایشگاه‌ های گردشگری چین شما را با طیف وسیعی از شرکت‌ها، از برندهای بین‌المللی کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ چینی، رو در رو می‌کنند. آنها به شما اجازه مذاکره رو در رو با تولیدکنندگان را می­دهند، پس لازم نیست نگران پیدا کردن تامین کننده خود باشید. مهم نیست که چه نوع تجارتی دارید، مطمئن باشید نمایشگاه های تجاری ارزش بازدید را دارند.

اگر نمی توانید در زمان برگزاری آنها حضور داشته باشید و نیاز به واردات بی نقص دارید، پیشنهاد میکنیم با کارشناسان و نمایندگان ما در چین در ارتباط باشید. گروه تجاری ققنوس برای کمک به شما در تهیه محصولات از چین در دسترس است. گروه تجاری ققنوس با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت در امور تجارت خارجی و حمل و نقل بین المللی و با کارشناسانی مجرب و پاسخ گو آماده خدمت رسانی به شماست.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *