نیروی انسانی تحصیل‌کرده سرمایه اصلی صنعت‌هوایی است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از نیروی انسانی تحصیل‌کرده به عنوان سرمایه‌های اصلی صنعت هوافضا نام برد.

به گزارش ایسنا، منوچهر منطقی در خصوص مهم‌ترین سرمایه صنعت هوایی، اظهار کرد: در واقع نیروی انسانی تحصیل‌کرده در هر کشور، سرمایه اصلی صنعت محسوب می‌شود و فراهم کردن زمینه‌ای مناسب به‌منظور بکارگیری استعدادهای آنها، تأثیر قابل توجهی در شکوفایی و نوآوری صنعت خواهد داشت.

وی افزود: این موضوع در صنعت هوایی نیز صدق می‌کند و توجه و حفظ این سرمایه انسانی وظیفه اصلی ستاد است.

دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی ادامه داد: در ستاد این اعتقاد وجود دارد که یکی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد انگیزه و جذب دانش‌آموزان و حتی دانشجویان به سمت علم هوافضا و کمک به رونق و پیشرفت این فعالیت، برگزاری مسابقات هدفمند با مأموریت‌های مشخص و کاربردی  است. 

به گفته منطقی، بر این اساس ستاد با بررسی فعالیت‌های مشابه در خارج از کشور برگزاری مسابقات را با کمترین هزینه اجرایی و بر اساس محتوای آموزشی تولیدشده برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *