واردات از دبی با سرمایه کم / تمام نکاتی که قبل از شروع باید بدانید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات از دبی با سرمایه کم

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات از دبی با سرمایه کم یکی از دغدغه های مهم تجار ایرانی است. بسیاری از افرادی که در حوزه صادرات و واردات بین المللی فعالیت دارند، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از روند واردات کالا از دبی و مواردی که در این زمینه بایستی در نظر داشته باشند؛ رنج می برند و از کار دست می کشند. در حالی که اگر از مشاوران کاربلد برای واردات کالا از دبی و تحویل آن در ایران کمک بگیرید، قطعا مسیر واردات کالا به ایران را با سهولت بیشتری طی خواهند کرد.

در این مقاله از گروه تجاری ققنوس قصد داریم به موضوع واردات از دبی با سرمایه کم بپردازیم و حداقل سرمایه برای واردات کالا از دبی را برآورد کنیم تا شما عزیزان را راهنمایی کنیم. پس اگر می خواهید بدانید که آیا امکان واردات از دبی با سرمایه کم وجود دارد یا خیر، در ادامه این مقاله با گروه تجاری ققنوس همراه باشید.

کمترین میزان سرمایه برای واردات از دبی چه مقدار است؟

سال ها است که دبی به عنوان یکی از مهمترین مراکز تجاری در خاورمیانه شناخته شده است و دروازه ورود به بازارهای جهانی محسوب می شود. بسیاری از شرکت ها و برندهای معروف جهانی در دبی نمایندگی داشته و همچنین ورود انواع کالاها از سراسر جهان به این منطقه پتانسیل بسیار بالایی برای تجارت انواع محصولات ایجاد کرده است. به همین دلیل بسیاری از تجار ایرانی برای تامین و تهیه کالاهای مورد نیاز خود از دبی کالا وارد می کنند. مهم ترین فاکتوری که برای واردات از دبی با سرمایه کم باید در نظر گرفت، قیمت تمام شده کالا است.

در نظر داشته باشید مبلغی که هنگام سفارش محصول به شما اعلام می شود احتمالا با هزینه نهایی که باید بپردازید متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است از تامین کننده بخواهید پیش فاکتور را در اختیار شما قرار دهد. فراموش نکنید که هزینه تمام شده محصول باید متناسب با هزینه فروش کالا در ایران باشد. اگر غیر از این باشد شما قطعا متحمل ضرر خواهید شد. با این کار می توانید به راحتی مسیر واردات از دبی با سرمایه کم را طی کنید.

واردات کالا از دبی
واردات کالا از دبی

عوامل موثر بر قیمت تمام شده کالاها برای واردات از دبی با سرمایه کم

مهم ترین هزینه هایی که در هنگام واردات کالا از دبی باید در نظر بگیرید عبارتند از: هزینه های گمرکی و ترخیص کالا، هزینه ارسال به ایران، هزینه بیمه محصول، مالیات و عوارض، هزینه های مربوط به انبار. علاوه بر این، باید به دنبال بهترین تامین کننده برای کاهش هزینه های واردات باشید. با توجه به رونق بازارهای دبی، تعداد عرضه کنندگان و افرادی که در حوزه فروش انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی وغیره فعالیت دارند، بسیار زیاد است. بنابراین به دنبال تامین کننده ای باشید که محصول مورد نظرتان را هم با کیفیت بالا و هم با قیمت مناسب ارائه دهد.

شما عزیزان برای واردات از دبی با سرمایه کم می توانید از خدمات سورسینگ کالا گروه تجاری ققنوس استفاده کنید. زیرا تیم ما با تکیه بر مهارت های ارتباطی تجاری و تجربه بسیار بالا می توانند بهترین تامین کننده را برای شما پیدا کنند و در کاهش هزینه ها یاریتان کنند.

آیا می توان با سرمایه کم نسبت به واردات از دبی اقدام کنیم؟

برای واردات از دبی با سرمایه کم باید با روش های صحیح خرید از امارات و تحویل در ایران آشنایی کامل داشته باشید. به طور کلی خرید به صورت عمده از دبی باعث کاهش هزینه ها می شود. بهترین محصولات برای خرید عمده از دبی آن هایی هستند که می توانند در سریع ترین زمان ممکن به سود برسند. در واقع بهتر است برای واردات کالا از دبی با سرمایه کم به دنبال کالاهایی باشید که بتوانید به سرعت در ایران بفروشید.

هر چه قیمت تمام شده کالا کمتر باشد، طبیعتا حاشیه سود شما و امکان واردات کالا از دبی برای دفعات بعدی بیشتر خواهد بود. به طور مثال قاب گوشی و محافظ گلس از جمله محصولاتی هستند که همواره در ایران و جهان تقاضای بالایی دارند و به سرعت به فروش می رسند. همچنین باید به دنبال کالاهایی باشید که به مرور زمان خراب نمی شوند و می توانند برای مدت طولانی نگهداری شوند. بنابراین کالاهایی که تاریخ انقضا دارند مناسب برای واردات از دبی با سرمایه کم نیستند.

بررسی قیمت های خرید از دبی

یکی از مهم ترین مراحل واردات از دبی با سرمایه کم، تعیین قیمت محصولاتی است که قصد واردات آن ها را دارید. در واقع یکی از ابتدایی ترین مراحل فرآیند واردات، درخواست پیش فاکتور است. قیمت اعلام شده توسط صادرکننده توسط کمیسیون قیمت گذاری تعیین می شود و این قیمت با بازار ایران و فروش کالا در ایران رقمی متفاوت دارد. به همین دلیل دریافت قیمت اولیه و مشخصات دقیق کالا از اولین مراحل واردات کالا از دبی است.

مزایای تجارت با دبی برای تاجران ایرانی

تجار ایرانی تمایل زیادی به خرید و واردات از دبی با سرمایه کم دارند. محبوبیت بازار دبی برای ایرانیان مزیت هایی دارد که از جمله آن ها می توان به جایگاه تجاری آن ها در نتیجه خرید و واردات اشاره کرد. مهم ترین فایده ای که از ترخیص کالا از دبی به دست می آید کاهش هزینه های حمل و نقل به ایران است، زیرا کشور دبی در همسایگی ایران قرار دارد و تجار می توانند با سرعت و هزینه کمتری بار به ایران وارد کنند. یکی دیگر از عواملی که بازرگانان را به واردات کالا از دبی ترغیب می کند گمرک امارات است که برای ترخیص هزینه ای از تجار دریافت نمی کند.

واردکنندگان از دبی محصولات و کالاهای خود را بدون پرداخت هزینه گمرکی وارد می کنند و همین امر باعث می شود که قیمت خرید محصول با قیمت خرید از کشور مبدا یکسان باشد. یعنی تجار ایرانی محصول مورد نظر خود را پس از وارد کردن از این کشور با همان قیمتی که در کشور سازنده عرضه می شود به فروش می رسانند و این موضوع یکی از مزیت های مهم برای تاجر ایرانی است که او را ترغیب به واردات از دبی با سرمایه کم می کند. همچنین واردات از این کشور، خرید محصولات از کشورهای تحریم کننده ایران را آسان می کند.

محبوب ترین ترین کالاها برای واردات از دبی

اکثر کالاهایی که  برای واردات از دبی با سرمایه کم در نظر گرفته می شوند، انواع پوشاک و پارچه است. دبی در زمینه انواع پوشاک و پارچه بسیار پیشرفته است و طرح ها و مدهای جدیدی در این زمینه ارائه می کند و همین امر باعث شده تا بسیاری از تجار به فکر واردات کالا از دبی بیافتند. از دیگر کالاهایی که مورد توجه بازرگانان قرار می گیرد، لوازم آرایشی و بهداشتی است. در دبی لوازم آرایشی مرغوب و قابل رقابت با سایر محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیا تولید می شود. اقلام مذکور به عنوان سودآورترین کالاهای وارداتی از دبی شناخته می شوند.

ارسال بار از دبی
ارسال بار از دبی

نکات مهم برای واردات از دبی

امتیازات واردات از دبی برای تجار امتیازات قابل توجهی است که مهم ترین آن به صرفه بودن و واردات از دبی با سرمایه کم است. اما برای این کار باید تخصص و تجربه مطلوب در این زمینه را داشت. اگر در زمینه تجارت خارجی فعال هستید می توانید با واردات کالاهای مختلف از دبی سود خوبی کسب کنید. در هنگام واردات کالا از دبی باید مشخصات آن را از فروشنده اماراتی دریافت کرده و همراه با قیمت مورد نظر در اظهارنامه گمرکی ثبت نمایید.

اظهارنامه گمرکی از واجبات تجارت با هر منطقه ای است که باید به درستی انجام شود. بدون قیمت درج شده در اظهارنامه، محاسبه قیمت تمام شده کالا میسر نیست و باید منتظر محاسبه حقوق گمرکی و هزینه حمل کالا و بیمه آن باشیم تا از قیمت نهایی مطلع شویم. اگر محصول مورد نظر نیاز به مجوز صادرات داشته باشد بایستی مجوز و استاندارد آن را طبق قوانین تدوین شده ایران اخذ کنید. مثلاً اگر می خواهید از این کشور نوع خاصی از لباس را وارد کنید و این مورد طبق قوانین ایران ممنوع باشد، نباید این نوع پوشاک را وارد کنید. پس حتما پیش از اقدام به تجارت و ورادات به خوبی قوانین مربوطه را مطالعه کنید و از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. شما می توانید برای آگاهی بهتر و بیشتر از قوانین به روز دنیای تجاری با مشاوران ما در گروه تجاری ققنوس در تماس باشید.

جمع بندی

به طور کلی نمی توان حداقل سرمایه را برای واردات از دبی به طور دقیق تعیین کرد. اما راه هایی برای واردات از دبی با سرمایه کم وجود دارد که در این مقاله از گروه تجاری ققنوس به آن ها اشاره کردیم. انتخاب تامین کننده مناسب، محصول پربازده و روش ارسال بار از دبی به ایران از جمله مواردی هستند که در هزینه های واردات کالا از دبی تاثیرگذارند. در تمامی موارد ذکر شده می توانید با ما تماس بگیرید و امورات تجاری خود را به گروهی متخصص بسپارید. ما با مذاکره با بهترین تامین کنندگان هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش داده و همچنین ترخیص کالاهایتان را در نهایت دقت و در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. برای حمل بار نیز می توانید به راحتی و با آسودگی خیال از خدمات حمل بار بین المللی گروه تجاری ققنوس استفاده کنید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *