واردات دستگاه لیزر موهای زائد پوست به ایران (راهنمای جامع)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات دستگاه لیزر پوست

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات دستگاه لیزر پوست اهمیت زیادی برای کلینک ها ومراکز زیبایی دارد. در دنیای امروز رهایی از موهای زائد از دغدغه ‌های مهم افراد می باشد برای همین در سال ‌های اخیر استفاده از دستگاه‌ های لیزر و واردات دستگاه لیزر پوست برای از بین بردن موهای زائد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. واردات این دستگاه برای متخصصان پوست و زیبایی درآمد فوق العاده ای به همراه دارد، اما ترخیص دستگاه لیزر از گمرک کار هر شخصی نیست و باید توسط فردی خبره و آشنا به کار انجام شود.

با توجه به این که این دستگاه ها در رده دستگاه های پزشکی قرار دارند باید قبل از واردات و ترخیص دستگاه لیزر از گمرک نهایت دقت را داشت زیرا با کوچک ترین بی احتیاطی خسارت های جبران ناپذیری برای صاحبان کالا به بار می آید، از همین رو ما در گروه تجاری ققنوس مطالبی را در رابطه با تمامی جزییات واردات دستگاه لیزر پوست برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

دستگاه لیزر چیست؟

قبل از هرگونه اقدام برای خرید و ترخیص دستگاه لیزر از گمرک بهتر است نسبت به دستگاه لیزر و کارآیی آن شناخت داشته باشیم. دستگاه لیزر با ساطع کردن نوری از خود کار می کند که این نور توسط رنگدانه های مو جذب می شود. زمانی که نور لیزر، روی رنگدانه های موجود در مو متمرکز می شود با ایجاد حرارت سبب نابودی ریشه‌ موهای زائد می‌گردد. البته این از بین رفتن دائمی نیست، ولی با چند جلسه لیزر تا حد زیادی می توان رشد موهای زائد را به تاخییر انداخت. تاثیرگذاری و توان دستگاه های لیزر و انتخاب صحیح دستگاه نیز از موارد مهمی است که متقاضیان باید قبل از واردات دستگاه لیزر پوست به آن ها توجه داشته باشند زیرا هر نوع دستگاهی کارآیی متخص به خود را دارد.

دلایل واردات دستگاه لیزر پوست

امروزه استفاده از دستگاه های لیزری، در همه جای دنیا روشی مفید و تقریبا دائمی برای از بین بردن موهای زائد، به شمار می رود. در دنیای امروز حتی آقایان نیز به جمع مشتریان استفاده از لیزر پیوسته اند. واردات دستگاه لیزر پوست به دلیل مزایای فراوان این دستگاه و شرایط آسان کار کردن با آن مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. دستگاه های لیزر مناسب برای انواع پوست ها هستند و برای استفاده از آن نیازی به گذراندن دوره های فوق تخصصی ندارید. در واقع باید گفت استفاده آسان از دستگاه لیزر و مضر نبودن اشعه آن و همین طور درآمد زایی بالایی که واردات دستگاه لیزر پوست به دنبال دارد، سبب شده تا بیشتر آرایشگاه‌ ها و مراکز زیبایی و بهداشتی و حتی بیمارستان‌ ها، نیز بخشی را برای ارائه خدمات لیزر مو در نظر بگیرند.

ترخیص دستگاه لیزر از گمرک
ترخیص دستگاه لیزر از گمرک

مزایای واردات دستگاه لیزر از دبی

از مهم ترین مراحل خرید و ترخیص دستگاه لیزر از گمرک شناخت کشورهایی است که در زمینه تولید دستگاه لیزر اعتبار و تعهد بالایی دارند. با اینکه کشور امارات در زمینه تولیدات تجهیزات پزشکی جایگاه آنچنانی و قابل توجهی در جهان ندارد، اما برای واردات دستگاه لیزر پوست به کشور ایران گزینه خوبی محسوب می شود و بعضی از شرایط و ویژگی ها سبب شده تا بازرگانان و متقاضیان ترخیص دستگاه لیزر از گمرک به فکر واردات دستگاه لیزر پوست از کشور دبی باشند. از مهم ترین ویژگی های دبی برای واردات دستگاه لیزر می توان به مسافت نزدیکی که نسبت به ایران دارد اشاره کرد.

دبی یکی از شهرهایی است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و دسترسی راحت و آسانی به یکی از مهم ترین ترین آب راه های کشور سبب شده تا تجار به فکر واردات دستگاه لیز پوست از دبی باشند؛ زیرا می توانند به راحتی به آن کشور رفته و با تولیدکنندگان مذاکره داشته باشند. از طرفی محموله های باری از دبی به ایران در زمان کوتاهی به دست صاحبان کالا می رسند. این را هم در نظر بگیرید که کشور دبی با ایران روابط خوبی دارد و از بابت تحریم ها مشکلی نخواهید داشت. البته شما می توانید ترخیص دستگاه لیزر از گمرک در بنادر مختلف کشور را از ترخیص کاران حرفه ای و با تجربه گروه تجاری ققنوس بخواهید. همچنین گروه تجاری ققنوس با داشتن دفاتر مختلف در کشور های چین و امارات می توانند شما را در یافتن تولیدکنندگان معتبر و دستگاه های بروز یاری کنند.

[irp posts=”997210″ ]

مجوزهای لازم جهت واردات دستگاه لیزر موهای زائد

برای ترخیص دستگاه لیزر از گمرک ایران، نیازمند اخذ تعدادی از مجوزها از سازمان های مرتبط از جمله مجوز سازمان بهداشت هستیم. در ادامه به معرفی سایر مجوزهای ضروری برای واردات دستگاه لیزر پوست می پردازیم:

  • مجوز های کیفی لازم و شناسنامه دستگاه لیزر وارداتی
  • مطابقت دستگاه لیزر وارد شده به کشور با مجوز های اخذ شده مانند استعلام و تطابقت دستگاه لیزر با مجوز وزارت بهداشت
  • مجوز فنی لازم از وزارت بهداشت درمان و آموزش های پزشکی برای مصارف انسانی
  • مجوز های ارزی دفتر و تخصیص ارز برای ترخیص دستگاه لیزر از گمرک
  • بررسی شناسه کالا

هزینه و تعرفه گمرکی واردات دستگاه لیزر از چین به ایران چقدر است؟

برای واردات دستگاه لیزر پوست مانند واردات هر دستگاه دیگری نیازمند پرداخت یکسری از هزینه ها هستیم. این هزینه ها شامل هزینه های خرید کالا، بیمه و حمل و نقل به کشور، انبارداری و هزینه های ترخیص از گمرک می باشند. هزینه های ترخیص دستگاه لیزر از گمرک با توجه به الویت کالایی و تعرفه گمرکی تعیین می گردد. کد تعرفه جهت ترخیص دستگاه لیزر از گمرک برابر رقم ۸۵۱۰۳۰۰۰ می باشد که حقوق ورودی ۵% را دارد و اولویت کالایی آن نیز ۲۶ می‌باشد.

کشورهای تولید کننده دستگاه لیزر

کشور مختلفی در زمینه تولید دستگاه های لیزر فعالیت دارند. اما در بین دستگاه های لیزر، دستگاه های با کیفیت و بروز بیشتر ساخت کشور آمریکا بوده و از کیفیت بالا و قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. همچین برای واردات دستگاه لیزر پوست دستگاه های ساخته شده توسط کشورهای اروپایی مانند کشور آلمان و دستگاه های ساخته شده در کشور دبی نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به نسبت دستگاه های آمریکایی قیمت مناسب تری دارند. البته کشور چین نیز در ساخت دستگاه های لیزر فعالیت دارد، اما بهتر است در خرید و انتخاب دستگاه چینی نهایت دقت را به کار ببرید و حتما دستگاه اورجینال خریداری نمایید.

دستگاه لیزر موهای زائد پوست
دستگاه لیزر موهای زائد پوست

چرا باید دستگاه لیزر اورجینال خریداری کنیم؟

تحریم ها واردات دستگاه لیزر پوست را نیز تحت تاثیرگذاشته و در این شرایط بشدت با کمبود دستگاه لیزر اصل و زیاد شدن واردات دستگاه های بی کیفیت و برندهای متفرقه روبرو هستیم.‌ اما چرا باید دستگاه اصل بخریم و این موضوع از چه بابت اهمیت دارد. در این بخش به بررسی معایب دستگاه های تقلبی می پردازیم:

  • کارآیی ضعیف دستگاه: لیزر های تقلبی طول موج کم و اثرگذاری پایینی دارند و معمولا نمی توانند نتیجه مطلوبی روی موهای زائد داشته باشند.
  • دستگاه های متفرقه و بی کیفیت به علت نداشتن تاییدیه های سازمان های بهداشت امکان دارد پس از تماس با پوست عوارض جانبی به همراه داشته باشند. میزان عوارض ایجاد شده ممکن است منجر به آسیب های شدیدی مانند سوختگی در مصرف کنندگان را به دنبال داشته باشد. پیشنهاد می کنیم تحث هیچ شرایطی برای واردات دستگاه لیزر پوست سراغ دستگاه های بی کیفیت نروید.
  • طول عمر پایین دستگاه: این دستگاه ها به علت استفاده از قطعات بی کیفیت و نامرغوب در حین ساخت به سرعت خراب می شوند.
  • نداشتن خدمات پس از فروش دستگاه لیزر وارداتی: شما برای واردات دستگاه لیزر پوست و برنامه ریزی مالی برای واردات آن نیازمند دستگاه هایی هستید که استاندارد باشند و بتوانید پس از خرید روی خدمات پس فروش مانند تعویض قطعه لیزر و یا چک کردن فنی دستگاه لیزر حساب کنید.

جمع بندی

با بهتر شدن فرهنگ بهداشت و نظافت شخصی، مردم به دنبال راهی برای خلاص شدن دائمی از موهای زائد هستند. این موضوع به قدری همه گیری دارد که حتی آقایان نیز برای دریافت خدمات لیزر به مراکز زیبایی و پوست مراجعه می کنند. این حجم از توجه مردم برای دریافت خدمات لیزر سبب شده تا واردات دستگاه لیزر پوست سود بسیار بالایی را برای واردکنندگان خود به دنبال داشته باشد.

البته واردات دستگاه لیزر پوست و ترخیص دستگاه لیزر از گمرک برای بسیاری از مراکز زیبایی و کلینیک ها در شرایط تحریمی ایران و با وجود انبوه اجناس چینی و تقلبی کار بسیار دشواری است؛ از همین رو، گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات مشاوره در زمینه سورسینگ کالا برای واردات دستگاه های اورجینال و با تجربه درخشان در تمامی امورات ترخیص کالا و حمل و نقل آن با احترام کنار شما تجار عزیز خواهد بود تا طعم شیرین تجارت و واردات را به خاطر بسپارید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *