واردات و ترخیص کامل عینک از چین با گروه تجاری ققنوس

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات عینک از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

با واردات عینک از چین می توان بهترین و مرغوب ترین فرم های عینک را به بازارهای داخلی وارد کرد. واردات عینک در دنیای مدرن برای وارد کنندگان بسیار پر اهمیت بوده است. گستردگی انواع عینک ها، نظیر عینک های آفتابی تا طبی به شدت بالا است. از تولیدکنندگان پیشرو در واردات عینک می توان کشور چین را نام برد. به دلیل تقاضای روز افزون در خرید عینک های مختلف، نمی توان تنها به تولیدات داخلی متکی بود بنابراین، واردات عینک از چین می‌ تواند پاسخگوی این نیاز مبرم باشد. البته مراحل مربوط به ترخیص عینک از گمرک نیز بسیار مهم است تا بتوان بدون دردسر و بدون نقصان مالی در این حوزه فعالیت کرد؛ از این رو گروه تجاری ققنوس با نگارش این مقاله خواهان این مهم است تا شما را با تمامی مراحل واردات و ترخیص عینک از گمرک آشنا کرده و در این راه پر پیچ و خم در کنار شما تجار عزیز باشد.

روند واردات عینک از چین

پیش از آغاز هر گونه فعالیتی در حوزۀ واردات عینک از چین بهتر است با داشتن کارت بازرگانی و مجوزهای ضروری به مراحل زیر توجه کنید:

  • تامین کننده مناسبی را پیدا کنید: پیش از هر کاری باید شرکت معتبر را برای خرید عینک انتخاب کنید که اگر اولین بارتان است می توانید با نمایندگانی تجاری آن شرکت در کشور مقصد ارتباط برقرار کنید و یا این که این کار مهم را به یک گروه تجاری با تجربه و معتبر محول نمایید. شما می توانید در این راستا از خدمات سورسینگ کالا و منبع یابی گروه تجاری ققنوس استفاده نمایید.
  • در خواست نمونه برای واردات هنگفت: پس از گزینش تامین کننده مورد نظر، نمونه ای جهت اطمینان درخواست کنید.
  • ثبت اطلاعات در پیش فاکتور: در پیش فاکتور می توانید همه اطلاعاتی را بیابید که به طرفین قرارداد و محصولات مربوط هستند. برای این که در زمان دریافت مجوزها برای ترخیص عینک از چین مشکلی پیش نیاید، این پیش فاکتور مهم است.
  • ثبت سفارش کالا: سفارش را در وزارت بازرگانی ثبت کنید، برای ثبت کد تعرفه ۸ رقمی باید به صورت اینترنتی سفارش خود را در وزارت بازرگانی وارد کنید. پس از این کار، می توانید برای دریافت مجوز های مورد نیاز برای ترخیص عینک از گمرک اقدام نمایید.
  • حمل بار: مراحل نهایی پس از دریافت مجوزهای مقرراتی، انتخاب شیوه حمل و نقل مناسب و انجام مراحل ترخیص عینک از گمرک می باشد. در تمام این مراحل گروه تجاری ققنوس با کادری مجرب در کنار شما عزیزان است تا در اسرع وقت تمام این مراحل را به راحتی پشت سر بگذارید.
ترخیص عینک از گمرک
ترخیص عینک از گمرک

مراحل ترخیص عینک از گمرک

باید در راستای واردات عینک از چین و ترخیص عینک از گمرک به ارائه اطلاعات زیر بپردازید، در واقع وجود این مدارک از ضروریات روند ترخیص می باشد: ارائه اظهار نامه قطعی برای واردات عینک، کپی کارت بازرگانی معتبر و قبض انبار برای انجام واردات عمده عینک، بارنامه و ترخیصیه کالاهایی که قصد واردات آن را داریم، گواهی مبدا، فاکتور برای واردات عینک از چین، اعلامیه تامین ارز و نامه برات برای عینک ها، پیش فاکتور برای عینک های تامین شده.

دومین مرحله در ترخیص عینک از گمرک احراز هویت و همچنین مشخص کردن مسیر است. در مرحله سوم کالای شما را کنترل می کنند. چهارمین گام این است که مجوزهای ضروری را دریافت کنید. در گام پنجم کارشناسان گمرک محصولات را بررسی می کنند. صدور سند ترخیص در مرحلۀ ششم اتفاق می افتد. مالک کالا بعد از این که تایید نهایی را دریافت کرد می بایست مبلغ نقدی را پرداخت کند که گمرک مشخص می کند. پایان مرحلۀ ترخیص عینک از گمرک به انبارداری و اجازه بارگیری و سرانجام خارج کردن محصولات از گمرک مربوط می باشد. همچنین باید هزینه حمل و انبارداری را با دریافت سند مخصوص ترخیص عینک از گمرک پرداخت نمود.

[irp posts=”988133″ ]

لیست تعرفه های گمرکی

  • تعرفه برای واردات عینک طبی همراه با ارزش افزوده حدودا ۲۱ درصد (۱۲+۹) تعریف شده و برای ترخیص عینک از گمرک برای عینک های آفتابی این مقدار دوبرابر است.
  • کد تعرفه گمرکی برای عدسی عینک از جنس شیشه در ردیف ۹۰۰۱۴۰ قرار دارد.
  • کد تعرفه گمرکی برای عدسی عینک از جنس سایر مواد سازنده ۹۰۰۱۵۰ قرار دارد.
  • کد تعرفه گمرکی برای  عینک آفتابی در ردیف ۹۰۰۴۱۰۰  می باشد و  با ۲۰% حقوق گمرکی محاسبه می شود.
  • کد تعرفه گمرکی برای عینک آفتابی که طبی می باشد در ردیف ۹۰۰۴ می باشدو شامل حقوق ورودی ۱۸ % می باشد.

واردات عینک از کدام کشورها صورت میگیرد؟

در واردات عینک می توان سراغ کشورهای ایتالیا، کره، آلمان، فرانسه، تایوان ، چین و ایرلند، ترکیه، جمهوری چک، فرانسه، قبرس، لبنان و هنگ کنگ رفت. البته باید بدانید که بیشتر از ۶۰ درصد از این واردات مختص کشور چین است؛ زیرا بزرگترین رغیب در صنعت واردات عینک است.

مهمترین نکات درباره واردات عینک از چین

برای خرید عمده و واردات عینک از چین اولین  و مهم ترین موضوعی که باید مورد بررسی قرار دهید، بررسی دقیق محصول  از نظر کیفیت و داشتن مطابقت با قوانین منطقه تجاری شما می باشد. در مورد عینک باید به مواردی مانند نداشتن مواد مضر در ساخت و استاندادهای ایمنی و سازگاری محصول دقت داشته باشید. اعلامیه انطباق FDA و گزارش آزمایش و تست در صورت امکان برای فیلتر کردن تامین کنندگان چینی در زمینه عینک آفتابی می تواند به شما این امکان را بدهد که برای واردات عینک از چین فقط روی تولیدکنندگانی که مطابقت خود را رعایت می نمایند، تمرکز کنید.

گواهی QMS یا مدیریت کیفیت برای تایید این که آیا عینک مورد نظر طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده یا خیر. بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای خرید عمده و ترخیص عینک از گمرک از قانونی بودن کسب و کار تامین کننده مطمئن شوید. موارد دیگری که باید در هنگام خرید عمده عینک درنظر بگیرید شامل موارد زیر می باشد:

  • لنز عینک ها از چه موادی ساخته شدده است: شیشه، کامپوزیت، پلی کربنات، پلاستیک
  • پلاریزه بودن لنزها
  • بررسی عینک ها از نظر استانداردهای EN ISO و ASTM
  • ضد انعکاس بودن یا نبودن
  • میزان ضخامت
  • شکل و رنگ عینک و مواد سازنده قاب آن (نوع آلیاژها و رنگ های استفاده شده)
  • شکل بسته‌ بندی استاندارد
واردات عینک
واردات عینک

نحوه خرید عمده عینک

برای واردات عینک از چین کیفیت حرف اول را می زند، زیرا این محصولات مستقیما با سلامت چشم ها سروکار دارند. از این رو خریداران دنبال کیفیت و استانداردهای جهانی هستند، امروزه کشور چین دارای کارخانه ‌های پیشرفته ای است و می توان به این کشور به عنوان مقصد ایده‌آل برای تامین عینک ‌های با کیفیت و مرغوب نگاه کرد.

از طرفی گسترش اینترنت و خرید های آنلاین به قدری در دنیای امروز مورد توجه قرار گرفته که بهتر است برای واردات عینک از چین نیز از امکانات آنلاین استفاده کنیم. گروه تجاری ققنوس با گرد هم آوردن کارشناسان مجرب و متخصص روال واردات را برای شما تجار عزیز راحت تر کرده و می توانید با مرجعه به سایت ما و دریافت مشاوره از کارشناسان ما نسبت به خرید عمده عینک از چین اقدام نمایید و همچنین مسائلی مانند روند ترخیص عینک از گمرک را با خیالی آسوده در کنار ترخیص کاران گروه تجاری ققنوس پشت سر بگذارید.

[irp posts=”52312″ ]

جمع بندی

برای برخورداری از مزایای حاصل از واردات انواع محصولات به بازار داخلی انتخاب کشور چین کاملا منطقی است؛ زیرا هم محصولاتی با قیمت هایی مناسب و هم مرغوب را می توان وارد نمود. بنابراین واردات عینک از چین نیز از این امر مستثنی نیست و با سودآوری بسیار بالایی برای تجار همراه است. از طرفی باید متوجه امور مربوط به ترخیص عینک از گمرک و دقت به تعرفه های گمرکی باشید، تا دچار زیان مالی نشوید. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تمامی نکات مهم در رابطه با خرید عمده عینک از چین آشنا نماییم. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزۀ واردات عینک از چین و نحوۀ ترخیص از گمرک و بهره مندی از مزایای خدمات مشاوره ای از مشاوران زبده و حرفه ای ما، می توانید با کارشناسان گروه تجاری ققنوس در تماس باشید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *