واردات چسب از چین چگونه است؟ ۰ تا ۱۰۰ ترخیص چسب

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات چسب از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

آمارها نشان می‌دهند که بخش عمده چسب‌های پزشکی وارداتی از کشورهایی چون چین و امارات به کشور وارد می‌گردند. در سال ۹۷، تقریبا مبلغی برابر با ۱۰ میلیون دلار جهت واردات چسب از کشور خارج شده است. این مبلغ بالا، نشان‌دهنده تقاضای بالا و سود خوب واردات چسب است. شما نیز اگر مایلید در این حیطه فعالیت کنید، می‌توانید با مقداری سرمایه و آگاهی از نحوه واردات چسب از چین، سود خوبی از این فعالیت تجاری کسب کنید. می‌دانید که انواع چسب برای وصل کردن وسایل و مواد مختلفی چون چوب،  پلاستیک،  موکت، شیشه و.. به کار می‌روند. از این رو، انواع چسب یکی از اقلام پر مصرفی است که در زندگی روزمره کاربردهای زیادی دارد. واردات و ترخیص چسب از گمرک مانند دیگر کالاها به مجوزهای لازم و قوانین گمرکی خاصی نیاز دارد. در این مقاله از گروه تجاری ققنوس به توضیح نحوه واردات و ترخیص چسب می‌پردازیم.

نحوه واردات انواع چسب از چین

یک ایده خوبی که می‌توانیم برای بازرگانان تازه کار پیشنهاد دهیم، واردات انواع چسب می‌باشد؛ چرا که واردات این کالا به مجوز ورود خاصی نیاز ندارند و شما می‌توانید با تنوع بالا، به خرید و واردات آن بپردازید. در این بین واردات چسب از چین گزینه مناسبی است، زیرا از آنجا می‌توانید انواع چسب را با قیمت مناسب‌تری خرید کنید و سود خوبی بدست آورید. برای اینکه در فرایند واردات و ترخیص چسب از گمرک موفق باشید، باید با مراحل واردات آشنا و مقداری سرمایه برای خرید داشته باشید. بطور کلی نحوه واردات چسب به این شکل است که ابتدا باید کالای وارداتی خود را انتخاب کنید و یک فروشنده مناسب بیابید. سپس پیش فاکتور و HS کد محصول را درخواست کنید و با فروشنده قراردادهای خرید را ببندید. کد HS یک کد اختصاصی است که برای شناسایی انواع کالاها اختصاص داده می‌شود.

هر کالا یک کد اچ اس خاص دارد و جهت استعلام کالا در کشورهای مختلف بکار می‌رود. شما می‌توانید برای دریافت این کد، با فروشنده تماس بگیرید و یا از طریق ایمیل به تامین‌کننده کالا آن را درخواست کنید. وقتی کد را دریافت کردید باید با مراجعه به یک شرکت ارائه دهنده خدمات ترخیص، وضعیت واردات کالای خود را درخواست کنید. با اعلام وضعیت، مشخص می‌شود که شما مجاز به واردات کالای مورد نظر هستید یا خیر.

وقتی مجاز به واردات شدید با پرداخت مبلغ لازم می‌توانید از طریق یک شرکت حمل‌ و‌ نقل، کالای خود را به کشور ارسال کنید. بعد از ورود به کشور نیز با ارائه مدارک لازم باید در زمان مقرر نسبت به ترخیص چسب از گمرک اقدام کنید تا مشمول جریمه نشوید و به بازار فروش برسانید. می‌توانید از خدمات گروه تجاری ققنوس برای دریافت کد اچ اس و انجام مراحل واردات چسب از چین استفاده کنید.

ترخیص چسب از گمرک
ترخیص چسب از گمرک

گمرکات اختصاصی ترخیص چسب

جهت تسهیل فرایند ترخیص کالاها، گمرکات خاصی را برای برخی کالاها اختصاص می‌دهند. بدین طریق بازرگانان می‌توانند بدون مشکل کالای خود را در کمترین زمان ترخیص کنند. در واردات چسب از چین نیز گمرک‌های اختصاصی برای ترخیص در نظر گرفته شده است. از جمله گمرکات جهت ترخیص چسب از گمرک، می‌توان گمرک خرمشهر، آبادان، شهید باهنر، سمنان، مشهد، تهران، قم، اصفهان، بندر انزلی، نوشهر، اهواز، اراک، قزوین، ارومیه، یزد، جلفا، فرودگاه امام خمینی، بندر امام خمینی، سیرجان (واحد تولیدی) شیراز و یزد و سهلان را نام برد.

[irp posts=”997877″ ]

هزینه واردات چسب از این کشور چقدر است؟

اگر بخواهیم برآوردی از حداقل میزان هزینه و سرمایه‌‌ لازم برای واردات چسب از چین داشته باشیم، باید بگوییم این کار به عوامل زیادی بستگی دارد. اینکه می‌خواهید کالا را به چه میزان و حجم وارد کنید. با چه روش حمل و نقل و موارد دیگری که می‌تواند در ورود کالا از چین بر هزینه شما تاثیرگذار باشد. از این رو نمی‌شود هزینه مشخصی برای واردات چسب از چین تعیین کرد. با این وجود تا حدودی می‌توان بر حسب نوع چسبی که می‌خواهید وارد کنید و میزان تقاضا و نیاز بازار داخلی به آن، هزینه واردات و ترخیص چسب از گمرک را برآورد نمود. بدیهی است که شما برای واردات هر کالایی محتمل پرداخت هزینه‌هایی می‌شوید. برخی هزینه‌ها با توجه به موارد مختلف متغیر است. برای نمونه اگر کالای مورد نظر شما به انبارداری و یا تست آزمایشگاهی نیاز داشت، هزینه این موارد به کل هزینه‌تان اضافه می‌شود.

به طور خلاصه هزینه‌های کلی و اصلی واردات چسب از چین را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

قیمت انواع چسب خریداری شده در مبداء، هزینه بازرسی کالاها، انتخاب نوع سیستم حمل و نقل، هزینه‌های گمرکی، هزینه ثبت سفارش کالا و تخصیص ارز، هزینه حمل و نقل، هزینه‌های انبارداری، ترخیص کالا و بیمه. البته برخی از این هزینه‌ها گاهی مشمول تخفیفات و معافیت‌هایی می‌شوند که شما باید با کمک خدمات مشاوره صحیح و درست واردات و ترخیص چسب از گمرک بتوانید هزینه‌هایتان را کاهش دهید.

مزایای واردات چسب از چین با گروه تجاری ققنوس

امروزه واردات چسب‌های صنعتی و پزشکی در انواع مختلف، از کشورهای گوناگون به ویژه چین به ایران صورت می‌گیرد. از مزایای واردات چسب‌ها در مصارف خانگی این است که برای این کار به دریافت مجوز خاصی احتیاج نیست. از این رو در مدت زمان فرایند واردات صرفه‌جویی می‌شود. البته از آنجا که چسب‌ها در زمینه‌های مختلف کاربرد زیادی دارند، از بازار فروش خوبی برخوردار است. ولی نگرانی عمده در زمینه واردات چسب از چین، وجود چسب‌های تقلبی و غیراصل است که در سال‌های اخیر توسط کلاهبرداران ارائه می‌شود. فروش این چسب‌های فیک به وفور در فروشگاه‌ها انجام می‌شود. علت این امر به خاطر انتخاب تامین‌کننده نامعتبر توسط واردکنندگان است. اگر شما نیز قصد فعالیت در زمینه واردات و ترخیص چسب از گمرک را دارید، باید مطمئن شوید که از فروشنده معتبر خرید می‌کنید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم از خدمات شرکت تجاری ققنوس استفاده کنید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا فروشنده‌هایی را بیابید که اصل محصولات کارخانجات را ارائه می‌کنند. گروه تجاری ققنوس از شرکت‌های تجاری معتبری می‌باشد که با سابقه بیش از ده سال در زمینه واردات انواع کالاها، به شما اطمینان می‌دهد تا تجارت بی‌خطری تجربه کنید. پس از ثبت سفارش در سایت، کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس فروشنده‌های معتبر کالای مورد نظرتان را می‌یابند؛ تا با خیالی آسوده واردات چسب از چین را انجام دهید. البته شما می‌توانید انجام تمامی مراحل واردات را به تیم کارشناس گروه تجاری ققنوس بسپارید و تجارتی راحت و پرسود داشته باشید. از مزایای دیگر همکاری با گروه ما، صرفه‌جویی در زمان واردات، جلوگیری از هزینه‌های اضافی، دریافت کالا از درب انبار مبدا و تحویل به درب انبار مقصد، تجربه‌ای آسان و ایمن در مورد ترخیص چسب از گمرک و انبارداری مقرون به صرفه کالاها در چین می‌باشد.

[irp posts=”998070″ ]

لیست مدارک مورد نیاز جهت واردات

شما چه در فعالیت تجاری تازه‌کار باشید یا حرفه‌ای، با تحقیق در مورد فرایند و مراحل واردات کالا متوجه خواهید شد؛ برای این که امور واردات را سریع و بدون سردرگمی انجام دهید به برنامه‌ریزی دقیق نیاز است. جهت تهیه مدارک لازم برای واردات چسب از چین نیز همینطور، اگر با برنامه پیش روید نقصی در مدارکتان پیش نخواهد آمد. زیرا شما به عنوان واردکننده یا نماینده قانونی او برای تحویل و بارگیری کالا از انبارهای گمرک و حمل و نقل آنها، در هر مرحله به ارائه اسناد و مدارکی نیاز دارید که ثابت کند شما مالک کالا هستید فعالیت تجاری‌تان قانونیست. مدارک لازم برای واردات و ترخیص چسب از گمرک به قرار زیرند:

  • ثبت اظهارنامه گمرکی و معرفی کالای خود به گمرک در سامانه جامع گمرکی
  • قبض انبار
  • کارت بازرگانی
  • مجوزات لازم برای کالا همچون: مجوزهای بهداشت، قرنطینه نباتی و ….
  • گواهی و یا فاکتور خرید و فروش کالا
  • ترخیصیه
  • پروفروما اینویس
  • گواهی مبدا
  • نامه تامین ارز یا برات
  • ثبت سفارش
  • لیست‌های عدل‌بندی
  • بیمه نامه
  • پروانه بهره بردای و پروانه صادراتی
  •  کاتولوگ معرفی کالا

تذکر: برای کالاهایی که توسط حق‌العمل کار و یا ترخیص کار ترخیص می‌گردند، باید وکالتنامه رسمی و یا کارت حق‌العمل کاری هم در اظهارنامه ارائه گردد.

واردات چسب
واردات چسب

انواع چسب وارداتی

مهمترین و اصلی‌ترین انواع چسب که می‌توانید در واردات چسب از چین انتخاب کنید و هم اکنون توسط شرکت‌های تجاری وارد و ترخیص می‌شوند موارد زیر می‌باشند.

انواع چسب صنعتی، چسب خانگی، چسب کاغذ دیواری، چسب چوب، انواع چسب موکت، چسب آکواریوم، انواع چسب پی وی سی، چسب آهن، چسب قطره‌ای و چسب دوقلو، چسب سه ثانیه ای، چسب ضد آب و درزگیر، انواع چسب خمیری، انواع چسب پلی استیرن، چسب حرارتی، انواع چسب نواری و چسب صحافی، چسب کارتن و بسته‌بندی، چسب کاشی خمیری، چسب چوب و چسب موکت صادراتی.

همچنین، کد تعرفه گمرکی برای ترخیص چسب از گمرک ۳۵۰۵۲۰۰۰ و کد تعرفه انواع چسب نواری ۳۵۰۶۱۰۰۰ می‌باشد.

جمع بندی

شما هم می‌توانید اقدام به واردات کالاهایی از چین کنید که سود خوبی نصیبتان شود. فقط باید در مورد تمام جنبه‌های آن اطلاع کامل کسب کنید. ابتدا باید بدانید چه کالایی در بازار خوب فروش می‌رود و تقاضای بالایی دارد، سپس کالای مورد نظر را انتخاب و با رعایت مقررات لازم فرایند واردات را شروع کنید. در این راستا می‌توانید از خدمات گروه تجاری ققنوس بهره ببرید. ما از صفر تا صد واردات کالا همراه شما هستیم، با ما از انتخاب کالای مناسب و خرید از تامین‌کنندگان معتبر مطمئن باشید. اگر هم قصد واردات چسب از چین دارید، می‌توانید از خدمات ما در زمینه تهیه اسناد لازم، پرداخت‌های ارزی، حمل و نقل کالا و ترخیص از گمرک در کمترین زمان و هزینه مناسب استفاده کنید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *