پخش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

 

شرکت بازرگانی ققنوس تجارت خاورمیانه  ( گروه تجاری ققنوس  ) به عنوان یکی از باسابقه و فعال ترین شرکت های حوزه خدمات خرید و تامین و واردات در کشور طی این سال­ها، توانسته است سهم عمده ­ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین ­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

این بازرگانی با همکاری بسیار نزدیک با فعالان داخلی در حوزه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین ­های مداربسته و تجهیزات امنیتی  توانسته است پس از نیازسنجی بازار داخلی اقدام به واردات و تامین نیاز مشتریان خود نماید  .

گروه تجاری ققنوس علاوه بر خدمات اختصاصی واردات کالاهای سفارشی مشتریان در حال حاظر اقدام به واردات و پخش بسیاری از کالاهای مورد نیاز بازار داخلی در گروه های کالایی لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین ­های مداربسته و تجهیزات امنیتی کرده است  .

لذا کلیه فروشندگان داخلی اعم از فروشندگان لوازم جانبی موبایل ،کامپیوتر، تبلت و دوربین ­های مداربسته و تجهیزات امنیتی میتوانند نیازهای کالایی خود را به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب و عمده از دفتر این بازرگانی در ایران خریداری نمایند و در کمترین زمان ممکن در هر شهری از ایران سفارشات خود را دریافت نمایند .

 

گروه تجاری ققنوس امکان فروش عمده موارد ذیل را با مناسب ترین شرایط ممکن در ایران دارا میباشد  :

کارت حافظه
محافظ صفحه
کاور و محافظ گوشی
استند و پایه نگهدارنده
هندزفری بلوتوث
هندزفری با سیم
هدست و هدفون
بلندگو و اسپیکر
باتری موبایل
شارژر موبایل و تبلت
شارژر وایرلس
پاور بانک
کابل موبایل و تبلت و کامپیوتر
دسته بازی
لنز گوشی
گیرنده دیجیتال
مونوپاد
قلم لمسی
کیت تمیز کننده
فلش مموری

و …..

 

چرا برای تامین و خرید عمده لوازم جانبی ققنوس را انتخاب کنید ؟

  1. واردات مستقیم کلیه اجناس توسط خود این بازرگانی  ( گروه تجاری ققنوس  ) از چین ، امارات و هنگ کنگ
  2. داشتن موجودی بسیار متنوع و به روز  از کالاها در انبار ققنوس در ایران به دلیل شناخت مناسب از بازارهای بین المللی و داخلی
  3. بررسی کلیه کالاهای وارداتی در مبدا به واسطه دفتر این بازرگانی در چین ( شنژن ) از جهت کیفیت و سلامت کالاهای وارداتی
  4. کیفیت مناسب کالاهای وارداتی و توزیع شده در بازار ایران
  5. امکان تخفیف های مناسب برای مشتریان و استانی
  6. تحویل فوری  سفارشات در کلیه شهرهای ایران با کمترین هزینه  ( ۲ روز کاری برای ارسال به کلیه استان ها  ، تحویل ۱ روز کاری در تهران  )
  7. مشاوره و پشتیبانی رایگان

 

کلیه مشتریان میتوانند برای استعلام هزینه و اطلاع از موجودی این بازرگانی با دفتر این بازرگانی در ایران با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۴۵۱۳۱۳ تماس حاصل نمایند و یا در کلیه ساعات شبانه روز درخواست خود را از طریق ناحیه کاربری به ادرس WWW.USER.FNXSHIPPING.COM ارسال نمایند

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *