لیست کامل کالاهای پرسود وارداتی از چین به ایران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

کالاهای پرسود وارداتی از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

چین را می‌توان یکی از کشورهایی با اقتصادی قدرتمند در نظر گرفت، چرا که چین با دست یافتن به بسیاری از تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا توانسته است خود را تبدیل به یک کشور ابر قدرت به ویژه در حیطه اقتصادی نمایند. کشور ما ایران یکی از کشورهایی است که محصولات مورد نیاز خود را از کشور چین وارد می‌کند. چرا که چین از تجارت دیرینه ای با ایران برخوردار است .چین یکی از کشورهایی است که به علت موقعیت تجاری مناسب و همچنین موقعیت جغرافیایی ویژه، توانسته است بسیاری از کالاهای مورد نیاز کشور ایران را فراهم کند. کالاهای پرسود وارداتی چین از قیمت مناسبی برخوردار هستند و همین امر موجب شده است تا بسیاری از تاجران ایرانی به واردات پرسود کالا از چین روی بیاورند. کالاهای وارداتی از چین بسیار زیاد هستند که از مهمترین آنها لپ تاپ و سیستم های دیگر می‌باشد.

لیست کالاهای کم تر شناخته شده برای واردات از چین

کالاهای وارداتی از چین از اقلام گوناگون و متنوعی تشکیل شده است، اما برخی از این اقلام، محصولات کمتر شناخته شده هستند که یکی از این محصولات قهوه مصرفی ایرانیان می‌باشد. این محصول به علت تقاضای زیاد ایرانیان سالانه به مقدار زیادی و حدود دو تن وارد کشور می‌شود. این محصول به صورت فله‌ای و یا خام از چین به ایران وارد می‌شود و در سطح کشور فرآوری شده و سپس بازار توزیع می‌گردد. قهوه را می‌توان جز کالاهای پرسود وارداتی به شمار آورد چرا که در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است جهت وارد کردن هر نوع ماده خوراکی باید فرد مجوزهای لازم جهت واردات را داشته باشد از این رو جهت واردات کالا از چین باید مجوز های لازم را نیز داشته باشید.

واردات جزئی کالا از چین شامل چه مواردی میشود؟

بیشترین کالاهای وارداتی چین، کالاهای پرسود وارداتی می‌باشند اما در میان این ها بعضی از کالاها نیز در سال های اخیر به عنوان کالاهای وارداتی جزئی شناخته می‌شوند که از جمله مهمترین این کالاها می‌توان به قطعات صنعتی و تجهیزات مورد نیاز کارخانجات اشاره کرد. این کالاهای وارداتی از چین مربوط به حیطه صنایع است که مواد خام را جهت ساخت ماشین آلات به کار می‌گیرد. از انواع دیگر کالاهای جزئی وارداتی چین به ایران می‌توان به کالاهایی مانند موبایل و لوازم جانبی موبایل، انواع سیستم ها و کامپیوتر، لوازم و قطعات پلاستیکی، ابزار آلات خیاطی، اقسام کاغذهای دیواری، بعضی از لوازم خانگی، انواع وسایل روشنایی، تجهیزات مربوط به اتصالات و شیرآلات، انواع پوشاک مردانه و زنانه انواع پارچه ها و.. اشاره کرد.

کالاهای پرسود وارداتی
کالاهای پرسود وارداتی

لیست محصولات غیرضروری وارداتی از چین

بعضی از کالاهای وارداتی از چین کالا های عجیب و غیر ضروری هستند که این امر مانع واردات پرسود از چین شده است. بعضی از این محصولات، کالاهایی هستند که شاید کمتر کسی خیال کند که این کالا جز کالاهای وارداتی از چین می‌باشد‌. اما لازم است بدانید سالانه بالغ بر ۷۰۰ تن میخ در انواع گوناگون از جمله میخ تیغه‌ای و یا سر پهن از چین وارد کشور می‌شود. این در حالی است که ایران دارای کارخانجات عظیم فولاد است و واردات این محصول شاید کمی خنده دار به نظر برسد.

علاوه بر میخ ایران سالانه ۱۶۰ تن قرقره را از چین وارد می‌کند. در لیست کالاهای وارداتی از چین تقریباً ۲۰ میلیون تن شمع، ۱۶ تن واکس کفش، ۱۰ تن زیپ و دندانه دیده می‌شود که هر ساله این مقدار افزایش می‌یابد. از دیگر اقلام غیر ضروری وارداتی از چین می‌توان به پاستیل ها و انواع شکلات و آدامس اشاره کرد.

کالاهای پرسود وارداتی از چین چه محصولاتی هستند؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که کالاهای پرسود وارداتی از چین برای منبع یابی و سورسینگ کالا کدامند و یا چگونه می‌توان از واردات پرسود از چین بهره ببریم. در جواب این سوال می‌توان گفت اولین نکته در مورد کالاهای پرسود وارداتی، این است که سود کالا در فصل های گوناگون با یکدیگر متفاوت است و نمی‌توان یک محصول را به صورت ثابت جهت سود بیشتر وارد کرد‌. از کالاهای پرسود وارداتی می‌توان به گوشی های هوشمند اشاره کرد، چرا که این محصول در چین بسیار ارزان است. همچنین لازم به ذکر است که تمامی تجهیرات مربوط به لوازم الکتریکی در چین بسیار ارزان هستند و جهت واردات پرسود از چین می‌توان این محصولات را وارد کشور کرد.

ارزانترین کالاهای چینی جهت واردات

کالاهای وارداتی از چین بخش بسیار عظیمی از کالاهای بازار ایران را تشکیل داده است، از این رو کالای چینی جز کالاهای پرسود وارداتی برای تاجران می‌باشد و برای منبع یابی کالا از چین بهتر است آنها را بشناسید. هزینه و نرخ کمتر کالاهای چینی موجب آن شده است که کشور به علت تورم و مشکلات اقتصادی و نیز چون تولید کالاهای ایرانی قیمت زیادی را برای سازنده به وجود خواهد آورد از کالاهای وارداتی چین استفاده کند که این امر موجب می‌شود تا قیمت تمام شده محصول برای کشور کمتر باشد.

کالاهای وارداتی بسیاری از چین وارد کشور می‌شود که از جمله مهمترین آنها خوراک و پوشاک است .واردات سبزی به ویژه سبزی ریشه‌ای و همچنین انواع برنج در ایران از گستردگی بالایی برخوردار است، چرا که این محصولات از قیمت ارزان و مناسبی برخوردارند..

لیست ‌کالاهای مهم وارداتی از چین

واردات پرسود از چین از گذشته تا به امروز توجه بسیاری از تاجران را به خود جلب کرده است. کالاهای وارداتی از چین از تنوع بالایی برخوردار هستند و نسبت به دیگر کشورها از قیمت مناسب تری نیز برخوردارند. کشور چین و امارات متحده عربی به ترتیب در رتبه اول و دوم صادرات در سطح کشور ایران قرار می‌گیرند. بیشترین کالای وارداتی از چین به ایران شامل پلاستیک‌ها، خمیرهای سرامیکی، دستگاه های مکانیکی، ماشین های نورد، انواع خوراکی ها، انواع پارچه ها و لباس های مردانه و زنانه، مواد شیمیایی، ماژول نمایشگر و… می‌باشد.

هزینه های واردات کالا از چین

جهت واردات پرسود از چین باید افراد هزینه کالاهای وارداتی از چین را در نظر بگیرند، تا بتوانند با کالاهای پرسود وارداتی از سود بالایی بهره‌مند شوند. نرخ کالاهای وارداتی از چین متفاوت است و به عواملی مانند هزینه و نرخ خود محصول، بستگی دارد. به عبارت بهتر می‌توان گفت بیشترین هزینه واردات کالا مربوط به هزینه خرید خود کالا است. بازرسی کالا در چین و خدمات حمل و نقل از موارد دیگری هستند که در هزینه کالاهای وارداتی از چین تاثیرگذارند.

همچنین هزینه بر اساس میزان حجم سفارش افراد، نوع حمل و نقل آن مانند حمل بار هوایی از چین، شیوه تحویل در مبدا و مقصد متغیر است. از این رو اگر از هزینه های دیگر واردات کالا اطلاعات کاملی ندارید، می‌توانید این کار را به کارشناسان مجرب ما در تیم ققنوس بسپارید تا با بهره‌مندی از خدمات گروه تجاری ققنوس اطلاعات جامع و کاملی در این باره بدست آورید.

واردات پرسود از چین
واردات پرسود از چین

مشاوره واردات از چین با کارشناسان گروه تجاری ققنوس

اگر شما هم جز افرادی هستید که مایل به خرید کالاهای پرسود از چین هستید و قصد خرید کالاهای وارداتی از چین را دارید، می‌توانید از مشاوران مجرب ما در گروه تجاری ققنوس جهت منبع یابی کالا، بازرسی کالا در چین، خرید و تامین کالا، حمل بار، ترخیص کالا و.. کمک بگیرید. لازم به ذکر است که با توجه به نظر کارشناسان ما بهترین کالا برای واردات کالاهایی مانند دارو، تجهیزات و امکانات پزشکی، لوازم دیجیتالی و الکترونیکی، پوشاک، پارچه، وسایل کشاورزی می‌باشد. این کالاها جزو پرسودترین کالاهای وارداتی از چین می‌باشد. کمیت کالاهای چینی در شهر های گوناگون چین و تولید کننده آن متفاوت خواهد بود؛ از این رو قبل از خرید سعی کنید که کالا و تولید کننده که گزینش کرده اید را با توجه به معیارهای گفته شده توسط کارشناسان شرکت ققنوس بسنجید تا بتوانید واردات پرسود از چین را تجربه کنید.

جمع بندی

هر چند که بین کشور ایران و کشور چین تعامل اقتصادی بالایی وجود دارد، اما بسیاری از بازرگانان از فرایندهای واردات کالا از چین اطلاعات کاملی ندارد و یا شرکت های صادرات و واردات چین را نمی شناسند. در این مقاله تلاش کردیم که به سوالات افراد در مورد واردات کالاها از چین پاسخ داده و با بررسی واردات جزئی کالاها، بررسی کالاهای پرسود وارداتی به انتخاب بهتر افراد کمک کنیم. لازم به ذکر است که تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به گروه تجاری ققنوس با همراهی کارشناسان مجرب ققنوس از دیگر مزایا و خدمات ما بهره مند شوند.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *