گمرک: یک ماهه ۲۱۰ هزارگوشی تلفن ترخیص شد – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در هفت ماهه سال‌جاری تعداد یک میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۷۵ دستگاه گوشی  تلفن همراه به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۹۶۳ هزار دلار وارد کشورمان شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ از نظر تعداد ۲۸ درصد و از حیث ارزش ۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این گزارش حاکی است طی مهر ماه سال‌جاری ۲۱۰ هزار و ۶۱۱ دستگاه گوشی تلفن به کشور وارد شده بود.
گفتنی  است واردات گوشی تلفن همراه در هفت ماهه سال گذشته به تعداد یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۸۵۳ دستگاه به ارزش ۱۸۵ میلیون و ۴۴۵ هزار دلار بوده است.

گمرک ایران همچنین در رابطه با آخرین وضعیت ورود گوشی های مسافری اعلام کرد : مسئولیت گمرک راه اندازی سامانه اظهار گوشی های مسافری بوده که این اقدام صورت گرفته و حقوق و عوارض گمرکی تمامی گوشی های مسافری که در سامانه گمرک اظهار شده وفق مقررات اخذ و کد رهگیری صادر گردیده است اما اطلاعاتی از مسافر ، گذرنامه و اطلاعات ورود توسط واحدهای ذیربط در اختیار این سازمان قرار نگرفته و با توجه به این موضوع ، کنترل و راستی آزمایی اطلاعات گوشی های مسافری در حوزه مسئولیت های گمرک نیست.

انتهای پیام/

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *