حمل بار از چین به امارات / مدت زمان و هزینه های واردات بار

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

حمل بار از چین به امارات

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات بار از چین به دبی به جهت موقعیت جعرافیایی دبی برای تجار ایرانی اهمیت بسیاری دارد. مجاورت دبی به سواحل جنوبی ایران، آن را به یکی از قطب های اصلی واردات کالا و حمل کالا به ایران تبدیل کرده است، به طوری که حمل بار از چین به امارات  و سپس حمل کالاها به ایران از نظر حجم کالاهای وارداتی رقم قابل توجهی دارد؛ از طرفی دبی و چین از شرکای تجاری ایران محسوب می شوند، بنابراین بسیاری از تجار ایرانی برای ارسال کالاهای خود از مزایای کارگو چین به دبی استفاده می کنند. در این مقاله از گروه تجاری ققنوس، قصد داریم به بررسی روش ‌های حمل بار از چین به امارات بپردازیم.

روش های حمل بار از چین به امارات

به طور معمول سه روش اصلی حمل بار از چین به امارات وجود دارد که این روش ها شامل حمل و نقل دریایی ، هوایی و استفاده از سایر روش های باربری زمینی است که اشکال گسترده ای دارند. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و از نظر محدودیت ها و سرعت تحویل کالا با هم تفاوت دارند. تاجران گرامی بایستی با در نظرگرفتن شرایط کالاهای خود و الویت های تجاری خود، روش حمل و نقل مناسب خود را انتخاب کنند.

در این راستا می توانید از تجربیات مشاورین گروه تجاری ققنوس در واحد حمل و نقل بین المللی استفاده نمایید. گروه تجاری ققنوس با سابقه درخشان در ارائه خدمات حمل بار به شیوه های مختلف دریایی، هوایی و زمینی در خدمت شما عزیزان است تا محموله شما را به صورت ایمن و با قیمت مناسب به مقصد دلخواه شما حمل نماید.

کارگو چین به دبی
کارگو چین به دبی

کارگو چین به دبی

کارگو چین به دبی در واقع همان معنای حمل بار از چین به امارات را دارد. این خدمات حمل و نقل بسته به نوع بار، مقصد و نیازهای مشتریان در رابطه با واردات بار از چین به دبی می‌ تواند به صورت مختلف ارائه شود. حمل و نقل بین چین و دبی اغلب شامل حمل بارهای بزرگ و حجیم است. با استفاده از کارگو چین به دبی، بارهای سنگین و حجیم مانند ماشین‌آلات صنعتی، مواد ساختمانی و سایر کالاهای بزرگ را می‌ توان به صورت مطمئن حمل کرد.

از طرفی بنادر و فرودگاه ‌های چین و دبی به عنوان مراکز حمل و نقل بین ‌المللی دارای زیرساخت ‌های پیشرفته و تسهیلات حمل و نقل مدرن هستند. این امکانات شامل تجهیزات بارگیری و تخلیه، انبارهای مجهز، خدمات گمرکی و امکانات حمل و نقل داخلی می‌ باشد که به کسب و کارها در حمل بار از چین به امارات کمک می ‌کند.

حمل بار دریایی از چین به دبی

واردات بار از چین به دبی و حمل آن به صورت دریایی یکی از روش ‌های محبوب برای حمل بار از چین به امارات است. در این روش، کالاها و بارها درون کانتینرهای دریایی قرار می گیرند و با استفاده از کشتی ‌ها به مقصد نهایی، یعنی بنادر دبی، حمل می‌ شوند. این روش معمولاً برای حمل بارهای سنگین یا حجیمی که زمان تحویل فوری ندارند، استفاده می ‌شود. حمل بار دریایی به دبی عموماً ارزان تر از حمل هوایی است، اما زمان تحویل بیشتری نیاز دارد.

حمل بار هوایی از چین به دبی

کارگو چین به دبی با روش حمل بار هوایی روشی سریع تر و مناسب ‌تر برای حمل بارهایی است که زمان تحویل فوری دارند یا بارهایی که نیاز به حفاظت و امنیت بیشتری دارند. این روش مناسب برای ارسال تجهیزات فوری دارویی و پزشکی است. در روش حمل بار هوایی واردات بار از چین به دبی ، کالاها و بارها از طریق هواپیماها به مقصد نهایی، یعنی فرودگاه‌ های دبی، منتقل می‌ شوند. این روش به عنوان یکی از سریع‌ ترین روش‌ های حمل و نقل بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. حمل بار از چین به امارات به صورت هوایی نسبت به روش‌ های دیگر حمل و نقل، امنیت بالاتری دارد.

از آنجایی که بارها درون هواپیماها حمل می‌ شوند، احتمال دسترسی غیرمجاز به بارها کاهش می‌ یابد و تهدیدهای مربوط به سرقت، خرابی یا ضایع شدن کاهش می یابد. حمل بار هوایی قابلیت انعطاف بالایی دارد؛ می‌ توان بارها را به صورت جزئی یا کلی از چین به دبی منتقل کرد و به راحتی در برنامه حمل و نقل تغییرات اعمال کرد.

لیست هزینه های حمل بار از چین به امارات

لیست هزینه‌ های حمل بار از چین به امارات ممکن است شامل عوامل مختلفی باشد و بسته به نوع بار، روش حمل و نقل، فاصله و سایر عوامل تغییر می کند. در ادامه، به برخی از عوامل اصلی که می‌ تواند در هزینه حمل بار و واردات بار از چین به دبی تأثیرگذار باشند، اشاره می کنیم:

نوع بار

نوع باری که قصد حمل آن را دارید می ‌تواند تأثیر زیادی بر هزینه های کارگو چین به دبی داشته باشد. بارهای سنگین، بزرگ یا آسیب‌ پذیر معمولاً هزینه بیشتری برای حمل و نقل خواهند داشت.

روش حمل و نقل

استفاده از هرکدام از روش های حمل بار دریایی، حمل بار هوایی و حمل بار جاده‌ای و غیره هزینه ‌های متفاوتی را در بر خواهند داشت. هزینه‌ های واردات بار از چین به دبی به صورت دریایی معمولاً کمتر از حمل بار هوایی است، اما زمان تحویل آن بیشتر است.

فاصله مبدا و مقصد

فاصله جغرافیایی بین مبدأ و مقصد نیز تأثیر زیادی در هزینه حمل بار خواهد داشت. هزینه‌ ها به طور کلی با افزایش فاصله افزایش می ‌یابد، برای همین حمل بار از چین به امارات و سپس حمل به ایران برای تجار ایرانی به صرفه تر است.

وزن و حجم

هزینه‌ ها معمولاً بر اساس وزن بار (بر حسب کیلوگرم) یا حجم بار (بر حسب متر مکعب) محاسبه می ‌شوند. ابعاد و وزن کالاها از عوامل تاثیرگذار بر هزینه های کارگو چین به دبی هستند.

بیمه حمل و نقل

هزینه‌ های بیمه برای حفاظت از بار در طول حمل و نقل نیز باید در نظر گرفته شود. هزینه بیمه معمولاً بر اساس ارزش بار محاسبه می شود. وقتی برای بار خود بیمه می‌ خرید، باید ارزش تخمینی آن بار را تعیین کنید. ارزش بار معمولاً به صورت ارزش کالاها در بازار یا قیمت فروش آن ها در نظر گرفته می‌شود. برای بارهایی که کالاهای تجاری یا صنعتی هستند، معمولاً از قیمت فاکتور فروش (قیمت پرداخت شده برای کالا) استفاده می ‌شود.

در صورتی که بار در دسته لوازم ارزشمندی مانند آثار هنری، جواهرات یا سنگ‌ های قیمتی باشد، ارزش آن با توجه به ارزش بازار تعیین می ‌شود. تعیین ارزش بار بسیار مهم است زیرا میزان بیمه، هزینه‌ های مرتبط با حمل و نقل و همچنین جبران خسارت در صورت وقوع حادثه بر اساس این ارزش تعیین می‌ شود.

واردات بار از چین به دبی
واردات بار از چین به دبی

زمان بندی حمل بار از چین به دبی

به طور کلی مدت زمان واردات بار از چین به دبی بستگی به چندین عامل دارد، این عوامل همان مواردی هستند که در هزینه های حمل بار از چین به امارات نیز دخیل بودند از جمله نوع بار و روش حمل و نوع حمل و نقل استفاده شده. اما به طور معمول، تخمین صحیح زمان کارگو چین به دبی شامل مراحل زیر است:

زمان جمع آوری بار: این مرحله شامل تهیه و آماده سازی بار در چین است و می ‌تواند بسته به نوع کالا و تهیه آن، طولانی یا کوتاه باشد.

زمان حمل بار به بندر: پس از جمع آوری بار در چین، باید آن را به بندر مورد نظر برای صادرات به دبی حمل کرد.

مدت زمان این مرحله نیز بستگی به مسافت و روش حمل و نقل دارد.

زمان ترانزیت در بندر: بعد از رسیدن بار به بندر مبدأ، ممکن است برای ترانزیت و صادرات به دبی، بار در بندر توقف کند.

زمان ترانزیت نیز بستگی به شرایط بندر و امکانات حمل و نقل دارد. د. زمان حمل بین بندرها: پس از ترانزیت در بندر مبدأ، بار باید به بندر دبی حمل شود. زمان لازم برای انجام تشریفات گمرکی و امور مربوطه.

پس از رسیدن بار به بندر دبی، باید مراحل گمرکی و دیگر امور مربوطه در رابطه با کارگو چین به دبی و انتقال نهایی به مقصد انجام شود. زمان این مراحل نیز بستگی به فرآیند گمرکی و سایر مقررات و قوانین کشور دبی دارد. در این جا نیز می توانید برای انجام سریع و صحیح مراحل گمرکی این کار حساس را به ترخیص کاران حرفه ای گروه تجاری ققنوس بسپارید.  در زیر جداولی تهیه کردیم تا از این طریق بتوانید مدت زمان واردات و حمل بار را بهتر بررسی کنید.

پورت مبدا بارگیریپورت مقصد برای تحویل بارزمان حمل کانتینر کاملزمان حمل خرده بار
نینگبوجبل علی (دبی)۲۰ روز۲۹ روز
ایووجبل علی (دبی)۲۵ روز۳۵ روز
شانگهایجبل علی (دبی)۱۸ روز۲۵ روز
شنژنجبل علی (دبی)۱۳ روز۱۸ روز
گوانجوجبل علی (دبی)۱۵ روز۲۰ روز

مقایسه زمان حمل بار دریایی از چین به دبی به صورت  بندر به بندر

فرودگاه مبدا  زمان حمل، ترخیص و تحویل کالا در مقصد انتخابی شما در دبی یا لنج خودتان
فرودگاه نینگبوزمان لازم ۹ روز
فرودگاه ایووزمان لازم ۱۱ روز
فرودگاه شانگهایزمان لازم ۸ روز
فرودگاه شنژنزمان لازم ۷ روز
فرودگاه گوانجوزمان لازم ۸ روز

سرویس حمل بار هوایی ققنوس به صورت درب به درب از کشور چین به دبی

  فرودگاه مبدا  فرودگاه مقصد  زمان حمل
  فرودگاه نینگبو  فرودگاه بین المللی دبی  7
  فرودگاه ایوو  فرودگاه بین المللی دبی  5
  فرودگاه شانگهای  فرودگاه بین المللی دبی  3
  فرودگاه شنژن  فرودگاه بین المللی دبی  2
  فرودگاه گوانجو  فرودگاه بین المللی دبی  3
  فرودگاه مبدا  فرودگاه مقصد  زمان حمل
  فرودگاه نینگبو  فرودگاه بین المللی دبی  7
  فرودگاه ایوو  فرودگاه بین المللی دبی  5
  فرودگاه شانگهای  فرودگاه بین المللی دبی  3
  فرودگاه شنژن  فرودگاه بین المللی دبی  2
  فرودگاه گوانجو  فرودگاه بین المللی دبی  3

مقایسه زمان حمل بار هوایی از چین به دبی به صورت فرودگاه به فرودگاه

  فرودگاه مبدا  فرودگاه مقصد  زمان حمل
  فرودگاه نینگبو  فرودگاه بین المللی دبی  7
  فرودگاه ایوو  فرودگاه بین المللی دبی  5
  فرودگاه شانگهای  فرودگاه بین المللی دبی  3
  فرودگاه شنژن  فرودگاه بین المللی دبی  2
  فرودگاه گوانجو  فرودگاه بین المللی دبی  3

حمل و نقل دریایی درب به درب از کشور چین به دبی

  مبدا  زمان حمل، ترخیص و تحویل کالا در مقصد انتخابی شما در دبی یا لنج خودتان
نینگبو 22 روز
ایوو 19 روز
شانگهای 29 روز
شنژن 18 روز
گوانجو 18 روز

مزایای حمل بار از چین به امارات

در واردات بار از چین به دبی هزینه ها تا حد بسیاری کاهش می یابد، زیرا حمل بار از چین به امارات به طور معمول از طریق راه ‌های دریایی انجام می‌شود که یکی از مقرون به صرفه ترین راه های حمل و نقل در بیشترین فاصله جغرافیایی بین دو کشور است و از این طریق باعث کاهش هزینه حمل و ترخیص بار می‌ شود و همین موضوع به نفع تاجران است.

همچنین با توجه به توسعه بنادر و زیرساخت ‌های حمل و نقل در دبی، زمان تحویل بار به صورت کارگو چین به دبی  بهبود یافته و سرعت بیشتری نسبت به سال های گذشته گرفته است. زیرا روند حمل و نقل از طریق بنادر پیشرفته و سیستم ‌های جدید این امکان را می‌ دهد تا بارها در زمان کوتاه ‌تر و با بهره ‌وری بیشتر تحویل داده شوند.

از طرفی دبی یکی از مراکز حمل و نقل بین المللی است و به دلیل موقعیت جغرافیایی پیشرفت چشمگیر در منطقه، امکانات و خدمات مربوط به واردات بار از چین به دبی بسیار متنوع است که از جمله آن می توان ارائه انواع خدمات حمل بار به شیوه های حمل و نقل دریایی، حمل بار هوایی، حمل بار زمینی و خدمات گمرکی اشاره کرد. وجود این گزینه ‌های متنوع حمل و نقل، به کسب و کارها اجازه می ‌دهد تا بهترین روش را برای حمل بارهای خود انتخاب کنند.

جمع بندی

واردات بار از چین به دبی برای یک تاجر ایرانی به دلایل زیادی از جمله تحریم ها یا هزینه های بالای حمل کالا از چین به ایران اهمیت دارد. تلاش ما در این مقاله این بود که شما را با انواع روش های باربری و کارگو چین به دبی و نکات مهم در مورد آن آشنا کنیم.

شما عزیزان می توانید با استفاده از خدمات بی نظیر  گروه تجاری ققنوس به راحتی برای حمل بار از چین به امارات اقدام کنید. در نهایت با استفاده از خدمات ما، شما به عنوان دارنده یک کسب و کار قادر خواهید بود تا با صرفه‌ جویی در هزینه، زمان تحویل بهینه ‌تر و اطمینان از امانت بارها، فعالیت ‌های تجاری خود را گسترش دهید و به رشد و موفقیت بیشتری دست یابید.

کارگو چین به دبی برای چه کالاهایی مناسب است؟

به طور کلی در حمل کالاها از چین به دبی محدودیتی در رابطه با نوع کالا وجود ندارد و تمامی کالاهایی که از سوی گمرک کشورهای مبدا و مقصد مجاز اعلام شده اند را می توان از طریق واردات چین به دبی و حمل آن ها به ایران وارد کرد.

چه مدت زمانی برای حمل بار از چین به دبی نیاز است؟

مدت زمان لازم برای حمل بار از چین به دبی بستگی به روش حمل و نوع بار دارد. در حمل بارهای دریایی، معمولاً زمان ترانزیت بین ۲ تا ۶ هفته می‌ باشد. در حمل بارهای هوایی، زمان ترانزیت معمولاً بین ۳ تا ۷ روز است. همچنین، عواملی مانند زمان انتظار در بنادر و ترافیک نیز ممکن است زمان تحویل را تحت تأثیر قرار دهند.

چه مدارکی برای حمل بار از چین به امارات لازم است؟

برای حمل بار از چین به امارات، شما نیاز به مدارک زیر دارید: ۱. فاکتور فروش که حاوی اطلاعاتی در مورد بار، ارزش آن و مشخصات فروشنده و خریدار است. ۲. صورتحساب برای تأیید هزینه ‌های حمل و نقل ۳. بارنامه: این مدرک مشخصات بار را شامل می شود و اطلاعاتی مانند نوع بار، تعداد بسته ‌ها، وزن و ابعاد را نشان می ‌دهد.

چرا واردات بار از چین به دبی برای تاجران ایرانی اهمیت زیادی دارد؟

همان طور که می دانید تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان در سایر کشورها محصولات خود را به ایران نفرستند و یا این کار هزینه بالایی برای تاجران ایرانی داشته باشد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *