آنچه در این مقاله میخوانید

خرید از سایت های خارجی دارید؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

نیاز به مشاوره تلفنی دارید؟

افزایش هزینه کشتیرانی در شرایط فعلی بزرگترین اجحاف است/ مقامات ناظر ورود کنند

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس– فاطمه اکبرخانی؛ شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت کشتیرانی ایران که به نوعی تنها شرکت در حمل‌و نقل دریایی ایران به شمار می‌رود، در شرایط فعلی که کشور در بدترین وضع اقتصادی به سرمی‌برد، اقدام به افزایش هزینه‌ها کرده است. 

در این راستا محمد حسین برخوردار در گفت‌و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس اظهار کرد: شرکت کشتیرانی ایرانی از زمانی که متوجه شد کشتی‌های خارجی کمتر می‌توانند وارد کشور شوند، قیمت‌ها را تا حدود ۲برابر افزایش داده‌اند که این اقدام بسیار بدی است.

عضو کمیسیون مدیریت واردات اتاق ایران

با تاکید بر این که شرکت‌های کشتیرانی حق افزایش قیمت تا این حد را ندارند، تصریح کرد: به احتمال زیاد این شرکت‌ها قیمت را به صورت خودسرانه افزایش داده‌اند و به طور حتم اگر کسی شکایتی انجام دهد رسیدگی خواهد شد.

برخوردار با بیان این که سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تعزیرات نهاد ناظر در ارتباط با این موضوع هستند، گفت: ابتدا مقامات بالادستی کشتیرانی باید مورد بررسی قرار گیرد، زمانی ارگان مربوط به این شرکت سازمان تامین اجتماعی و وزارت صنایع بوده است.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *