تحریم های آمریکا در اقتصاد ایران اثر نخواهد داشت

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم افراد و نفت ایران موضوع جدیدی نیست، بنابراین این دور از تحریم ها بر روابط عمومی گروه تجاری ققنوس اثری ندارد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، دکتر محمد پورابرهیمی روز پنجشنبه درباره تحریم های آمریکا افزود: حتی آمریکایی ها هم درباره این دور از تحریم ها مجبور به عقب نشینی شده و اعلام کرده اند که ما کشورهایی را از این موضوع مستثنی کردیم و فروش نفت ایران استمرار خواهد داشت.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: بنابراین این حقیقت برای خود آمریکایی ها هم اثبات شده است که شرایط جدید، شرایطی نیست که آنها بتوانند یکجانبه عمل کنند.
پورابراهیمی گفت: اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر مانند روسیه، چین و هند در موضوع تحریم ها با نظر آمریکا کاملا مخالف هستند و راه دیگری را می روند و در آینده این مسیر هم پررنگ تر خواهد شد.
وی افزود: تحریم های آمریکا در روابط عمومی گروه تجاری ققنوس اثر نخواهد داشت و آنچه که در روابط عمومی گروه تجاری ققنوس اثر دارد، عملکرد خود ما است که برای آن باید فکری کرد که آن هم اصلاح ساختار است.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *